olikko joraas siellä? ymmärrän fiilistä vai ken diggaa yhtään lyyrisesti miehest.Alkuperäinen kirjoittaja [sofie.];30224034:[video=youtube;VEqFRznSNAs]https://www.youtube.com/watch?v=VEqFRznSNAs[/video]
kyl äijä hyvin veti stadionilla
wow oot eka mun lisäks jonka kuulllu kattovan noita asioita mäkin aina katoin niiit välei ja mietin sitä et jos se irtoo mut eii ooo enään niit tunnelma junii mä muistan et mäkin katoin sitä pönttöö hemmetti se oli kivaa niis junis. ei mua pelottanu ne välit mut mä leikin niis miks niit ei ooo parhaat junat ja kesti ihan mitä vaan toista ku nää italo junat. ahahahha cheekki veti kuiteski sulle lap dancen ;DAlkuperäinen kirjoittaja [sofie.];30224186:Ai niitä vanhoja makuuvaunuja ei oo enää? niis oli kyl tunnelmaa, vessassakin näky aina raide sieltä ja pelotti ku kuulu kauhee kohina sit kun vaihto vaunusta toiseen pelotti et tippuu kun oli vaan sellanen pikkusilta junien välis.
En nyt sentään privana esitystä saanu keekiltä mut pienempi keikka ni oli parempi
Ei pare kertoo kaikkee keekistä, joutuu viel lehtien palstoillewow oot eka mun lisäks jonka kuulllu kattovan noita asioita mäkin aina katoin niiit välei ja mietin sitä et jos se irtoo mut eii ooo enään niit tunnelma junii mä muistan et mäkin katoin sitä pönttöö hemmetti se oli kivaa niis junis. ei mua pelottanu ne välit mut mä leikin niis miks niit ei ooo parhaat junat ja kesti ihan mitä vaan toista ku nää italo junat. ahahahha cheekki veti kuiteski sulle lap dancen ;D
haha sinä ja seiska siellä menee kady sofia joka dominoi cheekin sielunmaisemaa Mut mä oon heavy freenlancer ja otin teistä kahesta kuhertelevaisesta selvää ja nyt tienaan tukon tolloo kun myyn juoruille teijät. Mut paas lady jottain musaa ku mie jumittelen tota yhtä biittiä repiitilläAlkuperäinen kirjoittaja [sofie.];30224222:Ei pare kertoo kaikkee keekistä, joutuu viel lehtien palstoille
mikä sul soi sit?haha sinä ja seiska siellä menee kady sofia joka dominoi cheekin sielunmaisemaa Mut mä oon heavy freenlancer ja otin teistä kahesta kuhertelevaisesta selvää ja nyt tienaan tukon tolloo kun myyn juoruille teijät. Mut paas lady jottain musaa ku mie jumittelen tota yhtä biittiä repiitillä
ja rule always in time hei elä lady mieti liikaa vaan paa tuleen vaik mikä kuvaa sun sydäntä ja sillon mä todellakin kuuntelen.Alkuperäinen kirjoittaja [sofie.];30224265:Löytäsköhän sitä enää mitään mitä tääl ei oo jo laitettu, noh toisaalta ei kai sen niin väliä