Perjantain tiskoteekki!

9MM
Piti piti :) elämä vaan vetää välillä vuoristorataa kämpäst löyty kosteus vauriooo piti alkaa duunaan toist kämmpää remontin ajaks mut ahvenamaakin lasketaan ulkomaaks :) a. Mut onneks pääs paljon hengaileen myös tuolla saimaan suunnalla. tytön kaa paljon ahrjoteltu tota juna matkailuu ja laivassa olemista. Muistan ikuisesti isi tyttö retken suomen linnaan. tiiäkkö perkele lähin sinne yksil vaatteil mentiin uimaan sen jälkeen olin ihan paskanen ku en funannu sitä enempää ku lapsel oli kivaa vitja jengi katto sill ilmeel sit laivas ja junas et mikä deeku lapsen kaa kävelee täällä ku olin ihan mutanen ja limanen ja hävetti kyl mut tyttö oli ilonen ku tunneleis ja tutkittiin saarta.
 
Noi kosteusvaurio hommat on kyllä tosi kurjii..Noi junamatkat on kyllä ihan parhaita, ne jää lapselle mieleen ihan varmasti, parempaa kuin mitkään hoplopit ym. Muistan ite ikuisesti junamatkat lapsena makuuvaunussa,kaikki ne oranssit värit ja kertakäyttövesimukit, äänet ym. :)
Keikka oli kyl tosi hyvä, en mäkään mikään fani oo, joitakin ihan hyvii biisei mitä voi kuunnella mut olihan se fiilinki mukaansa tempaava. Oon ollu aikasemminkin kerran sen keikalla ja se oli melkein parempi kun oli intiimimpi tunnelma :)
 
9MM
on tiiäkkö mikä vittutaa nois junis se et niit vanhoi ei enään oo missä on kolketta ja ne oranssit vedett tai ne mukit nyt nekin on sellasia vatun kliinisiä valkosia sairaala petei :(

Mä rakastan katella ikkunasta ulos ja fiilistellä ja kertoo mielikuvitus tarinaa skidille :)
kun mä en saa cheekistä mitään tunetta mun mielest se vaan vetää setin ilman sydäntä.

ai oot saannu yksityis keikan cheekiltä. olikko jännän punan? :)
 
Ai niitä vanhoja makuuvaunuja ei oo enää? niis oli kyl tunnelmaa, vessassakin näky aina raide sieltä ja pelotti ku kuulu kauhee kohina :) sit kun vaihto vaunusta toiseen pelotti et tippuu kun oli vaan sellanen pikkusilta junien välis.
En nyt sentään privana esitystä saanu keekiltä mut pienempi keikka ni oli parempi ;)
 
9MM
Alkuperäinen kirjoittaja [sofie.];30224186:
Ai niitä vanhoja makuuvaunuja ei oo enää? niis oli kyl tunnelmaa, vessassakin näky aina raide sieltä ja pelotti ku kuulu kauhee kohina :) sit kun vaihto vaunusta toiseen pelotti et tippuu kun oli vaan sellanen pikkusilta junien välis.
En nyt sentään privana esitystä saanu keekiltä mut pienempi keikka ni oli parempi ;)
wow oot eka mun lisäks jonka kuulllu kattovan noita asioita mäkin aina katoin niiit välei ja mietin sitä et jos se irtoo mut eii ooo enään niit tunnelma junii :( mä muistan et mäkin katoin sitä pönttöö hemmetti se oli kivaa niis junis. ei mua pelottanu ne välit mut mä leikin niis miks niit ei ooo :( parhaat junat ja kesti ihan mitä vaan toista ku nää italo junat. ahahahha cheekki veti kuiteski sulle lap dancen ;D
 
wow oot eka mun lisäks jonka kuulllu kattovan noita asioita mäkin aina katoin niiit välei ja mietin sitä et jos se irtoo mut eii ooo enään niit tunnelma junii :( mä muistan et mäkin katoin sitä pönttöö hemmetti se oli kivaa niis junis. ei mua pelottanu ne välit mut mä leikin niis miks niit ei ooo :( parhaat junat ja kesti ihan mitä vaan toista ku nää italo junat. ahahahha cheekki veti kuiteski sulle lap dancen ;D
Ei pare kertoo kaikkee keekistä, joutuu viel lehtien palstoille ;)
 
9MM
Alkuperäinen kirjoittaja [sofie.];30224222:
Ei pare kertoo kaikkee keekistä, joutuu viel lehtien palstoille ;)
haha sinä ja seiska siellä menee kady sofia joka dominoi cheekin sielunmaisemaa :) Mut mä oon heavy freenlancer ja otin teistä kahesta kuhertelevaisesta selvää ja nyt tienaan tukon tolloo kun myyn juoruille teijät. Mut paas lady jottain musaa ku mie jumittelen tota yhtä biittiä repiitillä
 
9MM
Alkuperäinen kirjoittaja [sofie.];30224265:
Löytäsköhän sitä enää mitään mitä tääl ei oo jo laitettu, noh toisaalta ei kai sen niin väliä :)
ja rule always in time hei elä lady mieti liikaa vaan paa tuleen vaik mikä kuvaa sun sydäntä ja sillon mä todellakin kuuntelen.
 

Yhteistyössä