Perjantain tiskoteekki!

vierailija
Kehitelkää vähäpäästöinen lentokone mieluiten päästötön. juuh lentokeneen rakentaminen vie ja tuo päästöi. Mut se nyt jotain maksaa. Mut sithän se all board and welcome until then its forbidden pleasure to some 😆.
 
vierailija
Mut tosta huutamisesta se on mulle boiling point. Siis jos mulle korottaa ääntä ni mäkin alan korottamaan ja kiivastun tai joku huutaa mulle ni kiivastun itsekin sit se toinen sanoo mitä sä mulle huudat ni mä sanon et sä huudat mulle mut se toinen ei nää omaa käytöstään ja ristiriitaa ni se saa mut raivostumaan kunnolla ku syyttää mitä itse tekee mut ei huomaa omaa käytöstään. En ole oppinut tuossa asiassa olemaan rauhallinen. Ja myös ärsyttää sit itsessä miksi suutuin ku se tuo huonoo vaan. Et kyl aikuisen pitäisi jo oppia hillitsemään tunteitaankin varskin jos joka asiaan vastaa kiukulla ni kyl sitä pinnaa pitää kehittää kohti aikuisempaa tasoa ja joka asiasta kiukutella se on ihan super ärsyttävää ku se saa iteäkin huonolle tuulelle ja varpailleen kun kaikkea ei voi sanoa ku toinen ottaa heti pienestä kilareita kun ei kestä mitään.
Toki ymmärrän sellasen huudon et ollaan saarella ja toinen huutaa jotain sulle kauempaa. Raivoomisesta käsin ei vaan synny mielestäni mitään rakentavaa siis kumppanien välillä tai kun tekee päätöksiä siitä käsin voi se olla virhetulkinta. Mut ymmärrän et urheilussa esim nyrkkeilyssä raivolla voi olla merkitystä. Mut se raivo pitäisi jotenkin aina purkaa mä huomasin et mul just pelatessa ku välil raivostuin donkey ohivedolla ni haukuin sen pelaajan lyttyyn. Mä tarvisin nyrkkeily säkin sille vois huutaa ku iskee säkkiin ni saa sitä agressiivista puolta purettuu. Elämä on monipuolista.
 
vierailija
Ja tietysti on ilon huutoja sehän on vaan hyvä asia ja jos kannustaa jotain ni tottakait huuto voi vaikuttaa kyl mä välil lätkää kattoessa tai jotain urheiluu ni saatan huutaa ja sillon saatan juuri sortua sättimiseen ja huudan telkkarille tai eikö tuo tuota kysymystä tiennyt etjuu itelläkin petrattavaa. Mut siis naiset aina haluatkomiljonäärissä urheilu kysymyksiin kompastuu. Ja sit viel et miehet ei kato nais urheiluu ku niukkojen asujen takii. Miksi naiset ei mene tukemaan naisten urheilua enempi et naisten fudista kattois 70k naisfanii santiago bernabeulla ni nousishan naisten urheilun rahat. Menkää naiset kentille and support u local sisters😊
 
vierailija
Ja kyl musaa voisi soittaa enempi taustalla kotona ni tottuuhan sitä nukkuu isommassakin äänessä en nyt tarkoita et bassot jytkyen vaan sillain sopivasti piristämään oloa. Vai tulisko siitä riitaa kumman musaa laitetaan. Vähän vuorotellen. Eikä sen nyt kaiken aikaa tarvii soida tietenkään mutta useasti viikossa kuitenkin. Mikä siinä et moni vanhempi ihminen tulee kärttyisäksi kaikesta melusta vanhempana et kaikki pienetkin asiat ärsyttää onko se katkeruutta ku ei uskalleta elää voi vanhempanakin oppia nauttimaan sen minkä pystyy et jos vanhempana uskaltaisi vaan olla todellinen itsensä ni kyl sitä valon pilkahdusta ilon suunnalle kaikki voisi muuttua paremmaksi sydämessä ku on aidosti itsensä ei sitä tarvii hautaa ja suojella kuin pikku lasta.
Ainiin ja mäkin sorruin taas muutaman kerran ylimielisyyteen ei ole siihen kyl itelkää varaa
 

Yhteistyössä