Perjantain tiskoteekki!

9MM
Mulle ei nämä ulkolaiset marssit kyllä uppoa lainkaan.

Huh, mutta joillekin uppoaa. Katselin tässä taannoin videota missä jotkut ulkolaiset tubettajat kuuntelivat suomalaisia marsseja ja itkivät vuolaasti, olivat kuulema niin koskettavia ja mahtipontisia.🥹


Mun enstekslempparein on tietty Jääkärimarssi.❤

Juuh mä oon ettiny yhtä ss march songia tai se oli sen nimises listas mis oli muutama biisi oli kaunis biisi. Nyt noihin tullu englanniks tekstit. Okei tulee vähän militaristinen olo ja suunnittelin sotaretkeä venäjälle satojen divisioonin voimin🫡 no ei kuuntelin yhen neuvostoliittolaisen marssin ja siinä ne halus valoittaa koko maailman. Mä en vaan tajuu miks toisten elämät pitää tuhota oman vallanhalun ja valloitus halun takia. Et miks ihmeessä ihmiset edes haluavat sotia ja lähtee hullun johtajan messiin tää koskee kaikkia maita jotka on sotinut ja hyökkäilleet. Pitää keskittyä hyvään niin et kaikil tääl maailmas olis edes jotenkin hyvä olla. Typerien johtajien takia kaikki laitetaan paskaksi. Arvokkaita kulttuuripwrintöi laitetaan paskaksi arvokasta tietoa tuhottu menneisyydestä kirjoja poltetaan. Mä en oo koskaan lukenut mein kampfia vois lukea onkohan sitä kirjastossa. Ja siis johtajat täällä on tosi herkkähipiäisiä eikä kestä mitään arvostelua ni laitetaan tyrmään.. polittikot kaikkialla aina ajattelee miten voi omat taskut täyttää rahalla. Et ku se aivopesu toimii et saadaan toisemme asein toista vastaan ja tuhotaan se elävä olo. Miks me ei kestetä erimielisyyttä ja sit suututaan ja tehdään äkkipikaiaia päätöksiä. Ärsyttävää schaissea

 
9MM
Se meni koska HATO uhkasi levittäytyä sinne ja Venäjän piti turvata Sevastopolin tukikohta.
Okei et krim jäis venäjälle vai? Hullun hommaa kuitenkin ei kukaan hyökkää venäjälle tai venäjäkin voi iskeä ydinasein. Siksi en kannata et suomeen tulisi ydinaseita kääntää se joitakin ydäreitä venäjältä tänne koska täältä lyhyet matkat venäjän isoihin kaupunkeihin ni jos siellä jännäkakkaa pukkaa ni ne tekis ensi iskun.
 
Juuh mä oon ettiny yhtä ss march songia tai se oli sen nimises listas mis oli muutama biisi oli kaunis biisi. Nyt noihin tullu englanniks tekstit. Okei tulee vähän militaristinen olo ja suunnittelin sotaretkeä venäjälle satojen divisioonin voimin🫡 no ei kuuntelin yhen neuvostoliittolaisen marssin ja siinä ne halus valoittaa koko maailman. Mä en vaan tajuu miks toisten elämät pitää tuhota oman vallanhalun ja valloitus halun takia. Et miks ihmeessä ihmiset edes haluavat sotia ja lähtee hullun johtajan messiin tää koskee kaikkia maita jotka on sotinut ja hyökkäilleet. Pitää keskittyä hyvään niin et kaikil tääl maailmas olis edes jotenkin hyvä olla. Typerien johtajien takia kaikki laitetaan paskaksi. Arvokkaita kulttuuripwrintöi laitetaan paskaksi arvokasta tietoa tuhottu menneisyydestä kirjoja poltetaan. Mä en oo koskaan lukenut mein kampfia vois lukea onkohan sitä kirjastossa. Ja siis johtajat täällä on tosi herkkähipiäisiä eikä kestä mitään arvostelua ni laitetaan tyrmään.. polittikot kaikkialla aina ajattelee miten voi omat taskut täyttää rahalla. Et ku se aivopesu toimii et saadaan toisemme asein toista vastaan ja tuhotaan se elävä olo. Miks me ei kestetä erimielisyyttä ja sit suututaan ja tehdään äkkipikaiaia päätöksiä. Ärsyttävää schaissea

Ei ihmiset halua sotia.
Tämä on eliitillä vallan ja rahan siirtoa.

Jos kansat päättäisivät olla sotimatta niin sotia ei olisi.
 
@m1es

Nuo minun ensimmäiset tälle sivulle laittamani: ensimmäinen venäläinen ja tuo toinen ukrainalainen kappale kertoi maiden kurjuudesta.

Onneksi tiedän millä saa m1ehen leppymään.😬

 
9MM
Ei ihmiset halua sotia.
Tämä on eliitillä vallan ja rahan siirtoa.

Jos kansat päättäisivät olla sotimatta niin sotia ei olisi.
Sitä en ymmärrä just et jos käsky käy ni mennään tuhoomaan. Miehet just romantisoi sota retkiä. Vois harjottaa sitä romantiikan nälkäänsä kumppaninsa kaa tai jotenkin muuten kun tuhoten toisia. Et miks me totellaan typeriäkin käskyi kyse hyökkäys sodasta. Sinne menee satoja miljardei rahaakin. Miten on mahdollista et on varaa sotia mut köyhää ei pääse lääkäriin edes
 
Sitä en ymmärrä just et jos käsky käy ni mennään tuhoomaan. Miehet just romantisoi sota retkiä. Vois harjottaa sitä romantiikan nälkäänsä kumppaninsa kaa tai jotenkin muuten kun tuhoten toisia. Et miks me totellaan typeriäkin käskyi kyse hyökkäys sodasta. Sinne menee satoja miljardei rahaakin. Miten on mahdollista et on varaa sotia mut köyhää ei pääse lääkäriin edes
Sä joskus ehdotit että maiden pättäjät vois ottaa pleikalla erää tai vaikka pelata shakkia. Ja hoitaa sodat niin.
Maailman paras idea!
 
9MM
Sä joskus ehdotit että maiden pättäjät vois ottaa pleikalla erää tai vaikka pelata shakkia. Ja hoitaa sodat niin.
Maailman paras idea!
tai siis et ukrainan ja venäjän sotilaat ottais niistä kaupungeista mittaa järein kuula asein ja kropassa olisi anturit jotka pudottaa pelistä pois ku tulee osumaa. Ku sota nälkäänsä vois tolla tavalla mittailla niin ettei kukaan kuole.
 
tai siis et ukrainan ja venäjän sotilaat ottais niistä kaupungeista mittaa järein kuula asein ja kropassa olisi anturit jotka pudottaa pelistä pois ku tulee osumaa. Ku sota nälkäänsä vois tolla tavalla mittailla niin ettei kukaan kuole.
Ei, kansalaisten tarvitse edes uhrata aikaa tuollaoseen, otelkoon eliitti keskenään.

Kansalaiset eivät vihaa toisiaan, propagandaa tuputetaan vuodesta toiseen ja kansalaisten mielipiteitä saadaan muutettua. Media on ase, hyvin paha ja tehokas ase.
 
  • Tykkää
Reactions: 9MM
9MM
Ei, kansalaisten tarvitse edes uhrata aikaa tuollaoseen, otelkoon eliitti keskenään.

Kansalaiset eivät vihaa toisiaan, propagandaa tuputetaan vuodesta toiseen ja kansalaisten mielipiteitä saadaan muutettua. Media on ase, hyvin paha ja tehokas ase.
Näinhän se on mua ärsyttää se et galuppeja pidetään kun niillä ohjataan äänestyskäyttäytymistä. Kun ei voi olla et aina samat tollot jotka on tuhonnut suomea äänestetään vaan uudestaan ja uudestaan valtaan. Ku se on tuttu ja turvallinen vaihtoehto ja ihmiset valitsee aina sen tutun ja turvallisen ja mikään ei muutu. Et se on vanhempien ongelma. Siksi yli 40 vuotiaiden ei pitäisi saada äänestää ku ne valitsee aina turvallisen ja tutun kun nuoret tuo uutta. Pois lukien 80 luvun lapset ne saisi äänestää koko elämänsä ajan😁
 
9MM
No tätä ei kiekko-otteluissa kyllä halua kuulla, jos se soitetaan voitetun ottelun jlk!
Mä en ymmärrä mitkä noi sanat on mut on venäjän kansallislaulu kaunis.
mä oon tykästyny näihin suomen lisäksi.
Venäjän,ranskan ja saksan kansallislauluihin.
 
Mitä tekemistä sun tulkinnalla on lissun kans? Mä näin tossa miten kauheeta on ku joutuu sotaan. Hölmöö alkaa musan takii keuhkoo, sama ku kehkoosit taiteesta. Jokaanen tulkitsee taidetta omin silmin. Ei tossa innostettu ees sotaan, oot iha pihalla.
Nainen laulaa:
”Missä olet nyt vapauteni”.
”Lasken pääni alas, annan selän ruoskittavaksi”.

Että sellaista innostusta.🤷‍♀️
 

Yhteistyössä