Perjantain tiskoteekki!

hei ja se on vitun ärsyttävää et pieniä tyttöi häiritään ja miehet on eläimewn tasollla eikä korkeilla taajuukislla mulla on tyttö ja en haluu et sitä ahdistellaan. mä jopa tiedän mitern saan aseen oikeuden käyntiin jos joku koittaa anoo turvapaikkaa linnasta jos mun tytölle tehty jotain .lispe 10 vuotta iäisyydessä ei ole mitään. milloin viimeksi olet käynyt ripillä?
En ole kai koskaan käynyt ripillä, mutta joulukirkossa olen käynyt.

Meillä perheessä poika on eniten konservatiivinen ja hengellinen. Hän yrittää ohjailla meitä kadonneita lampaita ruotuun.😁

❤
 
vierailija
Konservatiivisuus nykymaailmassa ei ole yhtään huono idea.

Istuin, lauloin ja liikutuin.
ei maailman pitää kehittyä ja oppia. hei galileo galilei sanoi että aurinko kiertää maata ja se tuomittiin konsvervatiivien toimesta. siinä seksuailisuus on pikku juttu. ehykä elämämme ilman rajoja olisi toisin? kiertäisimme maailmaa jo kokisimme elämämme loppuun asti joka päivä uutta :D
 
vierailija
Tämäkin kuulostaa hyvälle♡, jopa niin hyvälle että sammunut kaverikin herää kuuntelemaan.
ei se herää vaik vetää silmäluomesta :D laitetaas tää ja tarvitaan käyttö huoneet.
 
  • Surullinen
Reactions: Lispetti
ei se herää vaik vetää silmäluomesta laitetaas tää ja tarvitaan käyttö huoneet.
Niin surullista.
mitä mieltä lispetti on käyttöhuoneita? kaveri meni tkas nukkuun se heräs 6 ja mä olin sillon nukkumas noh näillä mennään.
Lyhyestä virsi kaunis tähän hätään.
Vastaukseni on ehdoton ei käyttöhuoneille.

Yhteiskunta tarjoaa tällä hetkellä aineet, vehkeet ja tilat huumeidenkäytölle.
Tuo on mahdollistaminen on törkeää ihmisten hyväksikäyttöä!

Nyt alan pistää kimpsutkampsut kasaan ja lähdetään mökiltä futispeliin, palataan.
Mielenkiintoinen aihe!
 
  • Tykkää
Reactions: m1es
Muun muassa musiikki, taide ja urheilu ovat kaikille maailman kansalaisille, näitä ei tulisi koskaan politisoida.❤

 
Tällainen piisi löyty ja nousi karvat ihan pystyyn!
Muistoja, jopa tuoksuja!


Koulun pändissä on tullut aikoinaan laulettua muun muassa levotonta tuhkimoa, mutta tämä soi jossain baarissa jossa odottelin isäni tyhjentävän tuoppejaan. Isillä oli aina niin kamala jano!😬😂 Onneksi sain jukeboxirahaa. Opin myös kirjoittamaan ja lukemaan baarissa jo 5-6 vuotiaana, ihme mesta!😁

Tunnistatteko biisin?🤗

 
  • Tykkää
Reactions: ssssss
Tällainen piisi löyty ja nousi karvat ihan pystyyn!
Muistoja, jopa tuoksuja!


Koulun pändissä on tullut aikoinaan laulettua muun muassa levotonta tuhkimoa, mutta tämä soi jossain baarissa jossa odottelin isäni tyhjentävän tuoppejaan. Isillä oli aina niin kamala jano! Onneksi sain jukeboxirahaa. Opin myös kirjoittamaan ja lukemaan baarissa jo 5-6 vuotiaana, ihme mesta!

Tunnistatteko biisin?

Tietenkin, keskivertocover Moody Bluesin hienosta "For My Lady"-biisistä vuodelta 1972. Kappaleen laulanut Ray Thomas on jo kuollut.

Ray Thomas on tumma viiksekäs mies keskellä



 
  • Rakkaus
Reactions: Lispetti

Yhteistyössä