Perjantain tiskoteekki!

vierailija
vau hitto kyl se rakkaus on kaunista ja juu välillä ihan hiton tyhmää ja sekoilevaa mut kyl se rakkaus kuuluu tyhmimällekkin :D tää oli rakas biisi. oltiin bulgaariassa kapakassa kun olin 13 vuotias ja tää soi tykästyin heti. ainiin se katu hotellilt oli täys katu naisia ja sit yks kysyi multa haluunko seksiä olin 13 vuotias ja sit se kysyi multa et oonko hyvä seksissä ja mä en osannu vastaa mitään vaan punastelin. sit siellä tuli sähkökatko ja yks strippari pyys näyttää sytkällä valoa ja mä mäytin ja olin menossa strippiluolaan mut sit sisko tuli mut hitto taluttaa ulos ja kipasti sanoi jotain stripparille
 
  • Haha
Reactions: Lispetti
vierailija
rakkaus laulaa sydämmissämme. haluamme hyvää jotern antakaamme rakkauden voittaa nyt ja aina sydän tarvitsee rakkauden lääkettä se parantaa.mut se vaatii iteltä paljon et se oikeesti toimii se vaat9iii henkisen alastomuuden rakkaus on totuus
 
vau hitto kyl se rakkaus on kaunista ja juu välillä ihan hiton tyhmää ja sekoilevaa mut kyl se rakkaus kuuluu tyhmimällekkin :D tää oli rakas biisi. oltiin bulgaariassa kapakassa kun olin 13 vuotias ja tää soi tykästyin heti. ainiin se katu hotellilt oli täys katu naisia ja sit yks kysyi multa haluunko seksiä olin 13 vuotias ja sit se kysyi multa et oonko hyvä seksissä ja mä en osannu vastaa mitään vaan punastelin. sit siellä tuli sähkökatko ja yks strippari pyys näyttää sytkällä valoa ja mä mäytin ja olin menossa strippiluolaan mut sit sisko tuli mut hitto taluttaa ulos ja kipasti sanoi jotain stripparille
Mahtava seikkailu!❤

Muistan itse 13-vuotiaana, juoksin muun muassa välimeren maissa paikallisia poikia ja miehiä karkuun! Pitkät vaaleat hiukset oli melkoinen magneetti.😁
Myönnyin kuitenkin loppujen lopuksi turkkilaisen ystäväni isoveljen kyytiin. Hänellä oli vanha jenkki, jota aina pesi ja kiillotteli siinä kotipihassaan.😁 Pimppua en antanut mutta muuten kyllä kiehnättiin.😬🥰
 
vierailija
Mahtava seikkailu!

Muistan itse 13-vuotiaana, juoksin muun muassa välimeren maissa paikallisia poikia ja miehiä karkuun! Pitkät vaaleat hiukset oli melkoinen magneetti.
Myönnyin kuitenkin loppujen lopuksi turkkilaisen ystäväni isoveljen kyytiin. Hänellä oli vanha jenkki, jota aina pesi ja kiillotteli siinä kotipihassaan. Pimppua en antanut mutta muuten kyllä kiehnättiin.
lispetti voi vittu kirjotin pitkän vastauksen ja se jäi moden haaviin ja nyt sitä ei saa takas ellei myöhemmin tuu
 
mut sun lainaukses oli jotain vikaa kun toi kirosana kuiteski tuli ja siin sun vastauksessa en kiroillu. sanoin et tyttö kun kiroili ni sanoin sille et se on junttimaista :D ainiin tyttö sai 10+ saksan kokeesta sanoin et oon t osi ylpåee siitä se on rakas tyttö mulle
Mahtavuutta!!!!!❤ Viksu tyttö ja ihanaa kun kielten opiskelu kiinnostaa!👍💪
 
joo sitä mäö sille totitotan et kielten opiskelu on tosi tärkee et pärjää maailmalla et opettele se hiton hyvin. nyt intiaani musaa tähän väliin.
Hyvä duuni.💪

Meillä tyttö otti ranskan. Onneksi tytön luokalla on ranskalainen poika johon tyttö on tutustunut niin voivat sitten jutella keskenään. En usko, että minulta enää onnistuu ranska kovin syvällisesti sen paremmin kuin venäjä tai espanjakaan.😖 Kaikkia noita on kuitenkin tullut opiskeltua aikoinaan.
Kieltä täytyy käyttää jotta se ei unohdu.😝
 
vierailija
Hyvä duuni.

Meillä tyttö otti ranskan. Onneksi tytön luokalla on ranskalainen poika johon tyttö on tutustunut niin voivat sitten jutella keskenään. En usko, että minulta enää onnistuu ranska kovin syvällisesti sen paremmin kuin venäjä tai espanjakaan. Kaikkia noita on kuitenkin tullut opiskeltua aikoinaan.
Kieltä täytyy käyttää jotta se ei unohdu.
joo kielenkäyttö on kaiken a ja o :D laitetaas tää joka sillon kauna iaheutti ettimistä. ajattele lispe ensvuonna tää ketju täyttää kymmenen vuotta siinä lispe rakas on paljon meijän historiaa itku ja naurut ja rakkaus.
 
  • Rakkaus
Reactions: Lispetti
joo kielenkäyttö on kaiken a ja o :D laitetaas tää joka sillon kauna iaheutti ettimistä. ajattele lispe ensvuonna tää ketju täyttää kymmenen vuotta siinä lispe rakas on paljon meijän historiaa itku ja naurut ja rakkaus.
No niinpä!😍❤ 10-vuotta - huhhuh, pitkä aika, menipä nopeasti!🤷‍♀️


”Anyone can see the road that they walk on is paved in gold
And it's always summer
They'll never get cold
They'll never get hungry
They'll never get old and gray
You can see their shadows wandering off somewhere
They won't make it home
But they really don't care
They wanted the highway
They're happier there today, today”
 
vierailija
No niinpä! 10-vuotta - huhhuh, pitkä aika, menipä nopeasti!


”Anyone can see the road that they walk on is paved in gold
And it's always summer
They'll never get cold
They'll never get hungry
They'll never get old and gray
You can see their shadows wandering off somewhere
They won't make it home
But they really don't care
They wanted the highway
They're happier there today, today”
hei ja se on vitun ärsyttävää et pieniä tyttöi häiritään ja miehet on eläimewn tasollla eikä korkeilla taajuukislla mulla on tyttö ja en haluu et sitä ahdistellaan. mä jopa tiedän mitern saan aseen oikeuden käyntiin jos joku koittaa anoo turvapaikkaa linnasta jos mun tytölle tehty jotain .lispe 10 vuotta iäisyydessä ei ole mitään. milloin viimeksi olet käynyt ripillä?
 

Yhteistyössä