vierailija
ach sulla sama mäkin muutama exä sitten asuin niitten vanhemilla. meissä on kuule paljon samaa mitä koettu . siis nekin tarjos kaiken ja piti poikanaan. meillä lapselle kokemus oli se kun mun tuttu tuli vastaan tuhannen kännissä ni tyttö kysi mikä tota vaivas ni sanoin et se on kännissä juonnu viinaa ja kaljaa. ni tyttö tokas et hän ei haluu ikinä olla kännissä jos se on tollasta. eli hyvä opetus käytännön.Niin, ei multa taida venäjä taipua enää vanhaan malliin. Olen mä sitä opiskellut ja mun eka mies oli venäläinen, tulihan sitä puhuttua, asuin hänen perheensä luona.
Kyllä mä ehkä jotakin sentään muistan. Lapset haluaa opiskella venäjää ja aikovatkin, kunhan pääsevät peruskoulusta. Valitettavasti meidän koulussa ei lapset saaneet venäjää tai liikuntaa valinnaiseksi. Oon opettanut jonkin verran lapsille venäjää - tytöllä on erinomainen aksentti!
Ehkä vois alkaa opiskella lisää Venäjää, se vois olla yksi tavoite.
Koppavuudesta puheenollen: suomalaiset ovat paljon koppavampia joissain asioissa. Oltiin bensiksellä, eikä auto startannut. Kysyttiin muutamilta, eivät antaneet virtaa. (moni ei osaa ja pelkää - on siinä muutakin mitä en nyt tähän jaksa selittää) Bensikselle ajoi venäläinen ja heti bongas et aha virtaa vailla, avas samantien konepellin etc.
Venäjällä ”kaveria ei jätetä” -sanonta todellakin pätee. Mä tykkään osittain tosi paljon venäläisestä mentaliteetista ja se on osa mua aina, venäläinen ex-anoppi oli mulle kuin oma äiti ja opin häneltä äitiydestä(kin) kaiken mitä tänä päivänä olen.
Kroatiassa vetää puoleensa luonto kirkkaine vesineen.
Vois vuokrata talon jossa laituri ja vene, eli ihan rannalta. Katselin joku aika sitten, että talon vuokraa samaan hintaan kun hotlahuoneen.
Onhan nuo pallerot jo niin isoja (kohta 14 ja 15), että on tullut juteltua vaikka mistä. Joskus tyttö oikein pyytää, että äiti kerro niitä juttuja kun olit pieni. Olin siis ihan kauhee kakara, mulle sattui ja tapahtui koko ajan ja olin pulassa joka päivä!
Ollaan viimeaikoina juteltu paljon päihteidenkäytöstä, opiskelun tärkeydestä ja tavoitteista. Näistäkin on antaa sellaisia esimerkkejä omasta nuoruudesta, että toivon niiden jääneen lapsille korvan taa. Lapset on kyllä fiksuja. Vetoavat siihen, että hyvinhän sulle loppujen lopuksi kävi. Siihen onkin hyvä vastata, että kävi hyvä tuuri, etc!
Ei sitä pimppaa nyt niin vaikea ole nuolla. Sitä voi vaikka suudella, tai siis itse tykkään niin, jokaisella oma juttunsa, kyllä ne selviää jos on fiksu seksikumppani. Ainahan voi myös istuttaa naisen naamalleen, työntää kielen ulos, ottaa pepusta kiinni, liikutella, ja viestittää että liiku silleen miten hyvältä tuntuu.
Mutta joo, puhtaana!
En tiedä miten pitkään vois olla pois. Olin viime vuonna maalla muistaakseni viikon ilman lapsia ja se tuntu kyllä pahalta. Voi olla, että pidemmät reissut ilman lapsia heitän myöhemmin.
Mitä unelmii/tavoitteita sulla on, destination Siberian lisäks?
joo ne vanhempien kokemukset auttaa lasten kanssa jos niistä suoraan kertoo. mäkin toitotan et on tärkeetä opiskella ett pääse toteuttamaan unelmiaan.
ai siis antaa vaan pusui mut entäs jos on iso pimppa ni eikös sillon pidä pussaa klitorista. millanen on sun mielestä kaunis pimppa?. joku siinä et nainen on kyykkyasenossa kiihottaa tai siis kiihotti nyt tunteiden kaa on heikkoo.. miten karvis sua kosi muuten?