Perjantain tiskoteekki!

vierailija
oltiin eilen lintsillä lasten kaa. hienoo oli tyttö voitti arpomis pelistä ison nallen ittelleen valitsi kahestakymmenestä vaihto ehdosta yhden oikean :) mä viel sanoin et onko varma ekasta valitsemastaan ja vaihtoi sen :). on se niin kaunista muutenkin edellisenä iltana ne jutteli tunti kausia serkun kaa kaikki laitteet läpi missä käyvät. lapsen into on kauneinta maanpäällä ja kuinka onnellisii ne on. kummi poika eka aristeli puuvuoristo rataa eikä heti usklatanut vaikka oltiin jonossa. mut sit mentiin avaruus vuoristo rataan ja sinne uskalsi tulla ja sit sen jälkeen uskalsi tulla puuvuoristo rataankin :) hitto kingi on hurja laite kyl sydämestä otti ku oli siel ylhääl. mä en mahtunut taigaa oon liian läski siihen nyt on hyvä syy laihduttaa. lihosin sillon sairaalassa 2017 35kg. jes sylikummin vanhemmille kävi et mennään pojan kaa 23.9 kattoon hjk-HIFKI PELI. rakastakaa lapsianne ja antakaa niille hyvää ja läsnäoloo ne jutut on rakkainta ja tsempatkaa ja antakaa niille rohekutta voittaa pelkoi .

 
oltiin eilen lintsillä lasten kaa. hienoo oli tyttö voitti arpomis pelistä ison nallen ittelleen valitsi kahestakymmenestä vaihto ehdosta yhden oikean mä viel sanoin et onko varma ekasta valitsemastaan ja vaihtoi sen . on se niin kaunista muutenkin edellisenä iltana ne jutteli tunti kausia serkun kaa kaikki laitteet läpi missä käyvät. lapsen into on kauneinta maanpäällä ja kuinka onnellisii ne on. kummi poika eka aristeli puuvuoristo rataa eikä heti usklatanut vaikka oltiin jonossa. mut sit mentiin avaruus vuoristo rataan ja sinne uskalsi tulla ja sit sen jälkeen uskalsi tulla puuvuoristo rataankin hitto kingi on hurja laite kyl sydämestä otti ku oli siel ylhääl. mä en mahtunut taigaa oon liian läski siihen nyt on hyvä syy laihduttaa. lihosin sillon sairaalassa 2017 35kg. jes sylikummin vanhemmille kävi et mennään pojan kaa 23.9 kattoon hjk-HIFKI PELI. rakastakaa lapsianne ja antakaa niille hyvää ja läsnäoloo ne jutut on rakkainta ja tsempatkaa ja antakaa niille rohekutta voittaa pelkoi .

SÄ OOT I-H-A-N-A!❤
Ja näitä sun tapahtumia on ihan superia lukea! Mulla on usein näitä lukiessa tippa linssissä tai into punkeenä tai sitten molemmat! :D❤

Hjk-Hifk. Jäkis vai futismatsi?

Mulla ei ota missään laitteessa ees masusta, oon sillee vähän tylsä. Mutta teekuppeihin en mene, se käy inhasti päähän, ainakin sen kerran kävi.

The vuorostoradassa on se tervelta tuoksuva pussaustunneli, saas nähdä tuleeko sille enää aikanaan vielä käyttöä siinä mielessä. :)
 
vierailija
SÄ OOT I-H-A-N-A!
Ja näitä sun tapahtumia on ihan superia lukea! Mulla on usein näitä lukiessa tippa linssissä tai into punkeenä tai sitten molemmat!

Hjk-Hifk. Jäkis vai futismatsi?

Mulla ei ota missään laitteessa ees masusta, oon sillee vähän tylsä. Mutta teekuppeihin en mene, se käy inhasti päähän, ainakin sen kerran kävi.

The vuorostoradassa on se tervelta tuoksuva pussaustunneli, saas nähdä tuleeko sille enää aikanaan vielä käyttöä siinä mielessä.
jalkapallo peli ne on suurinta herkkua ja paras tunnelma just paikallis peli ku kummatkin chanttaa tunteella. ois kyl joskus kiva päästä englantiin kuuntelmaan ja aistimaan tunnelmaa ja peliä tietysti. joku burnleyn peli vastassa norwich city ois kunnon kunkku peli katottavaksi :). joo hyvä syy alkaan laihduttaan. se vaan pääs lipsahtaan ku siellä ei päässy moneen kuukauteen liikkumaan kunnolla. eikä ollu mitään kuntoilu laitteita oikein.
no ei se sua tylsäksi tee jos mahut kaikkiin laitteisiin. uskaltaisitko mennä taiga vuoristo rataan? se menee monessa kohtaan pää alaspäin mua jännitti ihan sikana siinä jonossa et tipunkohan mä siitä no en päässyt kokemaan sitä. No sun kaltanen hyvä luontonen ihminen varmasti pääsee viellä pussaamaan sydämmensä kyllyydestä. sä kun oot avoin persoona. ni siitä pääsee tunnelmaan. ach mäkin tykkään siitä puuvuoristoradan tuoksusta oli hyvä :) mä en oo koskaan pussannu vuoristoradassa ei oo ees käynny mielessä. nojoo emmä kyllä oo käynny treffeillä huvipuistossa koskaan.. mä ehkä pussiasin siellä huipulla ennen kunnon alamäkee. siis siinä etuvqaunussa on kaikkein parasta istuu ku näkee sen mäe koko ajan ja radan
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
jalkapallo peli ne on suurinta herkkua ja paras tunnelma just paikallis peli ku kummatkin chanttaa tunteella. ois kyl joskus kiva päästä englantiin kuuntelmaan ja aistimaan tunnelmaa ja peliä tietysti. joku burnleyn peli vastassa norwich city ois kunnon kunkku peli katottavaksi . joo hyvä syy alkaan laihduttaan. se vaan pääs lipsahtaan ku siellä ei päässy moneen kuukauteen liikkumaan kunnolla. eikä ollu mitään kuntoilu laitteita oikein.
no ei se sua tylsäksi tee jos mahut kaikkiin laitteisiin. uskaltaisitko mennä taiga vuoristo rataan? se menee monessa kohtaan pää alaspäin mua jännitti ihan sikana siinä jonossa et tipunkohan mä siitä no en päässyt kokemaan sitä. No sun kaltanen hyvä luontonen ihminen varmasti pääsee viellä pussaamaan sydämmensä kyllyydestä. sä kun oot avoin persoona. ni siitä pääsee tunnelmaan. ach mäkin tykkään siitä puuvuoristoradan tuoksusta oli hyvä mä en oo koskaan pussannu vuoristoradassa ei oo ees käynny mielessä. nojoo emmä kyllä oo käynny treffeillä huvipuistossa koskaan.. mä ehkä pussiasin siellä huipulla ennen kunnon alamäkee. siis siinä etuvqaunussa on kaikkein parasta istuu ku näkee sen mäe koko ajan ja radan
Wau! Kyllä!!!! Englantiin vaan kyttäämään sitä futista THE fanien kanssa!❤
Kaverin poika läks Espanjaan pelaamaan, siellä on ihan eri meininki futiksessa kun täällä. Suomessa olis päässy veikkausliigaan pelaa mut valitsi Espanjan, vaikka kaipaaleekin usein kovasti Suomeen.

Siis tylsä olen siinä mielessä, että ei huimaa (ns. ota mahasta), vai vitsailitkohan :D, ei näistä viesteistä sillee ota aina selvää, vitsaileeko vai ei.
Mutta siis kaikki laitteet, benjihypyt, rallikuskin kyydit sun muut menee. Ei valitettavasti tuu jänniä oloja tuollasista. Hävittäjä on kokeilemati, sen kyydissä saattais saada jotain fiiliksiä.

Älä nyt vaan laihduta muuten sussa on vähemmän rakastettavaa! :D
Ihan ymmärrettävistä syistä tullu lisää painoa. Olit melko kuikelo vuosia sitten! Ainakin sen kuvan perusteella minkä laitoit joskus tänne. Siihen jos ois pistäny +30 niin ei olis ollu paljoa ylimäärästä?

Musta on tullu niin ronkeli, etten salee pussaile enää kenenkään kanssa! En vaan pääse yli edellisestä, en kato ketään miestä sillä silmällä.

Mä oon kerran käyny yhen palstalaisen kanssa rehveillä lintsillä, saatto olla, ettei hän oikein tykänny kaikista laitteista, mutta tuli kuitenkin moneen laitteeseen. :D
 
vierailija
Wau! Kyllä!!!! Englantiin vaan kyttäämään sitä futista THE fanien kanssa!
Kaverin poika läks Espanjaan pelaamaan, siellä on ihan eri meininki futiksessa kun täällä. Suomessa olis päässy veikkausliigaan pelaa mut valitsi Espanjan, vaikka kaipaaleekin usein kovasti Suomeen.

Siis tylsä olen siinä mielessä, että ei huimaa (ns. ota mahasta), vai vitsailitkohan , ei näistä viesteistä sillee ota aina selvää, vitsaileeko vai ei.
Mutta siis kaikki laitteet, benjihypyt, rallikuskin kyydit sun muut menee. Ei valitettavasti tuu jänniä oloja tuollasista. Hävittäjä on kokeilemati, sen kyydissä saattais saada jotain fiiliksiä.

Älä nyt vaan laihduta muuten sussa on vähemmän rakastettavaa!
Ihan ymmärrettävistä syistä tullu lisää painoa. Olit melko kuikelo vuosia sitten! Ainakin sen kuvan perusteella minkä laitoit joskus tänne. Siihen jos ois pistäny +30 niin ei olis ollu paljoa ylimäärästä?

Musta on tullu niin ronkeli, etten salee pussaile enää kenenkään kanssa! En vaan pääse yli edellisestä, en kato ketään miestä sillä silmällä.

Mä oon kerran käyny yhen palstalaisen kanssa rehveillä lintsillä, saatto olla, ettei hän oikein tykänny kaikista laitteista, mutta tuli kuitenkin moneen laitteeseen.
ai sä lähtisit sinne :) joo siitä tulee kylmät väreet jo kun kattelee telkasta ni sitä lauluu on tosi kiva kuunella kun se tulee sydämesstä.. no siis ota sie se millain haluut saa vitsailla ja ymmärtää miten haluaa sillainhan sitä keskutelua tulee ja naurua ku kaikki on omia itsejään ja ottaa ne jutut erilailla ahaa mulle tuli tää mieleen. mulle kävi jotenkin tällä palstalla et mustq tuli liian tosikko ja kaikki on vakavaa eikä uskltanut enään heittää hölynpölyä ku piti olla aina asian ytimessä se tappo sen luovuuden.

ootko sie hypänny jo laskuvarjollakin?. hitto mua harmittaa kun en oo hypänny sitä benji hyppyy. no kyl mä haluun vähän laihduttaa etten jää kyydeistä paitsi. siinä kuvassa minkä tänne laitoin painoin jotain 88 kiloa nyt 125 et kyl sitä läskiäkin löytyy ku pääsis siihe n95 ja tiukkana :) siis mistä sä saat sitten niitä hyviä fiiliksiä nykyään? höh sulla on sama ku mulla ton rakkauden kaa kukaan ei oo tuntunut samalta kuin täällä palstalla kun rakastuin ja juttu natsas ni ei pääse oikeen sitten juttuun kenenkään kaa no oon ollu sinkkuna 6 vuotta.
tässä viime viikolla tapahtu et kaunis nainen alkoi yhtäkkiä jutteleen mun kaa ja sanoi kuinka on kiinnittäny muhun huomioo ainakun tullu vastaan kylillä. mä en oikeen osannu vastaa mitään. mä en oo tottunu pitkiin aikoihin jutella naisten kaa luonnolisesti. ku mä oon viettäny liikaa jutellen täällä netissä ja lukien. ku aattelin et mitä se nainen haluaa pers aukisesta jätkästä eikä mulla oikeen oo annettavaa parisuhteessa. mä ehkä liikaa mietin et onko se nainen parisuhde materiaalia kun niitä tapaan ja sitten mietin niitä ja en osaa enään jutella livenä naisten kaa ku voishan niistä tulla kavereita vaikka ei muuta. mut jotenkin mun jatus vaan lukee sen et pitää olla parisuhteessa enkä antaudu keskuteluihin vaan oon varuillani naisten kaa enkä oo rento.

joo mäkin kävin yhen palstalaisen kaa treffeillä ehdotin et mennään vieraaseen kaupunkiin missä kummatkaan ei oo ollu ja sit me mentiin viikonlopuks hotelliin. mut mä käyttäydyin huonosti ja join viinaa ihan vitusti. mut ok ite olin pukeutiunut hyvin ja tää nainen tuli villa pusakassa ja rönttösissä vaatteissa ni jotenkin petyin ja purin sitten kiukkua tälle kännissä. okei mä käyttäydyin ku dick head ku se sanoi et tissit mahtuu käteen ja on sopivat mut sit sillä olikin ihan erikokoset ja mä huomautin niistä et ne olikin isommat jätti rinnat. ja sain väärän kuvankin. hitsi ku ei pitäisi valahdella joo on itekkin sortunut valheisiin tosi monesti. mut koitan rehellisesti selittää tilanteeni. mut mä olin kyllä täys mulkku sitä kohtaan. mut oli meillä hyviäkin hetkii. valheet vaan sotki sen. hittoku me ruvetaan kaunistelemaan itsejämme ja antaa parempaa kuvaa kuin mitä olemme. ja kun me suutelimme en tuntenut mitään. mut joo noin huonosti en oo kyl ennen käyttäytynyt naista kohtaan. tai no olihan ne taksi jahdit. ku me oltiin lapsen äitin kaa kännissä menossa kreikkaan ja meille tuli sota siellä lentokentällä se vittuili kovaan ääneen ja mä vittuilin takas ja me huudettiin kovaa. sit mä suutuin lopullisesti ja sanoin et mä lähden vittuun täältä ja tilasin oman taksin ja se meni hotellille meijän lentohan peruttiin siltä päivältä. mut sit taksissa oli joku ihminen joka sanoi et naisia pitää kurittaa et oppiivat ni se sai mut katumapäälle ja lähdin ja sanoi taksi kuskille t mennään sinne hotelille ja sit sovittiin anisen kaa.
 
ai sä lähtisit sinne joo siitä tulee kylmät väreet jo kun kattelee telkasta ni sitä lauluu on tosi kiva kuunella kun se tulee sydämesstä.. no siis ota sie se millain haluut saa vitsailla ja ymmärtää miten haluaa sillainhan sitä keskutelua tulee ja naurua ku kaikki on omia itsejään ja ottaa ne jutut erilailla ahaa mulle tuli tää mieleen. mulle kävi jotenkin tällä palstalla et mustq tuli liian tosikko ja kaikki on vakavaa eikä uskltanut enään heittää hölynpölyä ku piti olla aina asian ytimessä se tappo sen luovuuden.

ootko sie hypänny jo laskuvarjollakin?. hitto mua harmittaa kun en oo hypänny sitä benji hyppyy. no kyl mä haluun vähän laihduttaa etten jää kyydeistä paitsi. siinä kuvassa minkä tänne laitoin painoin jotain 88 kiloa nyt 125 et kyl sitä läskiäkin löytyy ku pääsis siihe n95 ja tiukkana siis mistä sä saat sitten niitä hyviä fiiliksiä nykyään? höh sulla on sama ku mulla ton rakkauden kaa kukaan ei oo tuntunut samalta kuin täällä palstalla kun rakastuin ja juttu natsas ni ei pääse oikeen sitten juttuun kenenkään kaa no oon ollu sinkkuna 6 vuotta.
tässä viime viikolla tapahtu et kaunis nainen alkoi yhtäkkiä jutteleen mun kaa ja sanoi kuinka on kiinnittäny muhun huomioo ainakun tullu vastaan kylillä. mä en oikeen osannu vastaa mitään. mä en oo tottunu pitkiin aikoihin jutella naisten kaa luonnolisesti. ku mä oon viettäny liikaa jutellen täällä netissä ja lukien. ku aattelin et mitä se nainen haluaa pers aukisesta jätkästä eikä mulla oikeen oo annettavaa parisuhteessa. mä ehkä liikaa mietin et onko se nainen parisuhde materiaalia kun niitä tapaan ja sitten mietin niitä ja en osaa enään jutella livenä naisten kaa ku voishan niistä tulla kavereita vaikka ei muuta. mut jotenkin mun jatus vaan lukee sen et pitää olla parisuhteessa enkä antaudu keskuteluihin vaan oon varuillani naisten kaa enkä oo rento.

joo mäkin kävin yhen palstalaisen kaa treffeillä ehdotin et mennään vieraaseen kaupunkiin missä kummatkaan ei oo ollu ja sit me mentiin viikonlopuks hotelliin. mut mä käyttäydyin huonosti ja join viinaa ihan vitusti. mut ok ite olin pukeutiunut hyvin ja tää nainen tuli villa pusakassa ja rönttösissä vaatteissa ni jotenkin petyin ja purin sitten kiukkua tälle kännissä. okei mä käyttäydyin ku dick head ku se sanoi et tissit mahtuu käteen ja on sopivat mut sit sillä olikin ihan erikokoset ja mä huomautin niistä et ne olikin isommat jätti rinnat. ja sain väärän kuvankin. hitsi ku ei pitäisi valahdella joo on itekkin sortunut valheisiin tosi monesti. mut koitan rehellisesti selittää tilanteeni. mut mä olin kyllä täys mulkku sitä kohtaan. mut oli meillä hyviäkin hetkii. valheet vaan sotki sen. hittoku me ruvetaan kaunistelemaan itsejämme ja antaa parempaa kuvaa kuin mitä olemme. ja kun me suutelimme en tuntenut mitään. mut joo noin huonosti en oo kyl ennen käyttäytynyt naista kohtaan. tai no olihan ne taksi jahdit. ku me oltiin lapsen äitin kaa kännissä menossa kreikkaan ja meille tuli sota siellä lentokentällä se vittuili kovaan ääneen ja mä vittuilin takas ja me huudettiin kovaa. sit mä suutuin lopullisesti ja sanoin et mä lähden vittuun täältä ja tilasin oman taksin ja se meni hotellille meijän lentohan peruttiin siltä päivältä. mut sit taksissa oli joku ihminen joka sanoi et naisia pitää kurittaa et oppiivat ni se sai mut katumapäälle ja lähdin ja sanoi taksi kuskille t mennään sinne hotelille ja sit sovittiin anisen kaa.
Hyvät fiilikset saa mistä vaan, mut adrenaliinit saa liikenteeseen kun keppostelee tai ajaa autolla lujaa (ei vauhti mutta jos tutka).

Nyt olis 100m benjihyppyjä tarjolla Hernesaaressa. Kaivarissa veden päälle oli 150m. Ei noi oo mitään. Joku min. 300m pitäs olla korkeutta! Ei noissa nopeudet oo kun jotaki 120.

HUOMIO! Lentonäytös kaivarissa, ei ens mut seuraavana sunnuntaina! Kandee mennä!!!❤❤❤

Me ei päästä kun pojalla on just peli, mietti kyllä pitkään kumpaan menee.


Puhutaankohan me nyt samasta kuvasta tai sit vaan muistan väärin…oot kyllä hyvän kokonen! Paljonko oot pitkä?

No teillä ei sitten menny treffit ihan putkeen, aika kauheeta!
Eipä siinä oo paljoo järkee edes valehdella kun siitähän jää kuitenkin kiinni. Ota ens kerralla videopuhelu ennen treffejä tai siellä voi muuten olla vastassa karvainen mies! :D

Mulla ei tommosia huijausrehvejä oo ollu, toivotaan ettei sullekaan enää niitä tuu.

Toivottavasti se viime viikon kaunis nainen tulee uudestaan vastaan. Sä oot ollu jo niin pitkään sinkkuna että jos et kohta ala seukata ja mennä panemaan niin sun vehje homehtuu ja tippuu pois! :D Ja susta tulee niin itsekäs sinkkuna ettet halua tehdä enää parisuhteen vaatimia kompromisseja kun meinaat pariutua?

Olitte tytön äipän kanssa kyl varsinaisii tulisieluja!!:D Mut olitte vissiin tolloin lentokentällä aika nuoriakin?
 
vierailija
Hyvät fiilikset saa mistä vaan, mut adrenaliinit saa liikenteeseen kun keppostelee tai ajaa autolla lujaa (ei vauhti mutta jos tutka).

Nyt olis 100m benjihyppyjä tarjolla Hernesaaressa. Kaivarissa veden päälle oli 150m. Ei noi oo mitään. Joku min. 300m pitäs olla korkeutta! Ei noissa nopeudet oo kun jotaki 120.

HUOMIO! Lentonäytös kaivarissa, ei ens mut seuraavana sunnuntaina! Kandee mennä!!!

Me ei päästä kun pojalla on just peli, mietti kyllä pitkään kumpaan menee.


Puhutaankohan me nyt samasta kuvasta tai sit vaan muistan väärin…oot kyllä hyvän kokonen! Paljonko oot pitkä?

No teillä ei sitten menny treffit ihan putkeen, aika kauheeta!
Eipä siinä oo paljoo järkee edes valehdella kun siitähän jää kuitenkin kiinni. Ota ens kerralla videopuhelu ennen treffejä tai siellä voi muuten olla vastassa karvainen mies!

Mulla ei tommosia huijausrehvejä oo ollu, toivotaan ettei sullekaan enää niitä tuu.

Toivottavasti se viime viikon kaunis nainen tulee uudestaan vastaan. Sä oot ollu jo niin pitkään sinkkuna että jos et kohta ala seukata ja mennä panemaan niin sun vehje homehtuu ja tippuu pois! Ja susta tulee niin itsekäs sinkkuna ettet halua tehdä enää parisuhteen vaatimia kompromisseja kun meinaat pariutua?

Olitte tytön äipän kanssa kyl varsinaisii tulisieluja!! Mut olitte vissiin tolloin lentokentällä aika nuoriakin?
onneks et oo menettänyt hurjapäisyyttät ja uskallat tehä asioita etkä keksi syitä miksi pitäisi jättää tekemättä! mitä juttui sä haluisit viellä kokea muutakuin mummouden. mitkä on sun tavoitteet?
oon 182 jos oikein muistan pitkä. mut joo mä jaoin täällä sen kuvan missä oli autio talo ja meri takana kreikasta ja mulla oli letit siinä kuvassa.

nojoo mulle kävi niin et mä kuvittelin et se oot sä joka sinne treffeille tulee ku teillä oli saman lainen into puhuu lapsista. suahan mä aluks etin et kuka sä oot ku meillä oli tuntikausia mun mielestä hauskaa ja jammailtiin musan tahtiin. muistan ku kyselin sulta sun elämän tilanteessa ni sä sanoi et elät seesteistä aikaa ja vedät perässäs sirkusta :) no ei kyllä miehen tunnistaa vaik esiintyis naisena se tulee läpitte kuiteskin ja eihän siinä väärää ois ku vois saada uuden mies ystävän jos homma toimii. no ei mulla kävi niillä treffeillä niin et muka pakko panna kun se kuuluu treffeihin vaikka ei yhtään huvittanu harrastaa seksiä ja sit kesken aktin vaan lopetin ku ei se tuntunut hyvältä. mut musta tuntuu et mä haluun rakkaalta naiselta sen et meijän kemiat toimii ja on henkinen yhteys ku se pitää itsensä vireenä ja tuo sitä rakkautta elämään. mulla on jo lapsi ni ei se seksi niin tärkeetä enään ole. ja ei mulla oo pilde mielessä kovinkaan usein enään tai ei oo koskaan ollu päälimmäisenä ajatuksena. mut joo oishan se ehkä kiva kokee sellanen villi himo. mut esim mulla tullu sillain vastaan et kukaan ei oo tykänny nuolennasta vaikka yrittänyt ehdottaa sitä ni en oo sillä sarallakaan oppinut et mikä tekis sillä tavalla hyvää naiselle ku kukaan ei oo halunnut mua joskus kiihottaa se ajatus et sitä ois kiva kokeilla ja tuoda pelkkää hyvää mut se on ajatus tasolla ja tietty vaatisin et nainen on pessy paikkansa kunnolla mitään vanhaa en vois tai mulla tulis oksennus. mä kyl oon jo tottunut elään yksin ja jotenkin leppoista ei tarvii huolehtii muustakuin lapsesta ja itestään. mä oon ollu surkee avomies parisuhteissa enkä oo oikeen osannu antaa parasta. mut sä olit yks niistä joka sai mut syttyyn ja paremman puolen esiin musta joka oli ollut koko elämän piilossa ja sillon tuntui onnelliselta. mut mulle ei kyl paneminen oo koskaan ollu tärkeysjärjestyksessä millään sialla niin on vaan tapahtunut. kaikki muu on mennyt edelle lapsi kyl pitää huolen etttei ihan itsekkääks muutu. mä voin ihan hyvin olla ilman seksiä loppuelämän mut ois kaunista saada henkinen rakkaus elämää sulostuttamaan jonka kaa jutella ihan mistä vaan ja voida hyvin ja iloita elämästä
 
onneks et oo menettänyt hurjapäisyyttät ja uskallat tehä asioita etkä keksi syitä miksi pitäisi jättää tekemättä! mitä juttui sä haluisit viellä kokea muutakuin mummouden. mitkä on sun tavoitteet?
oon 182 jos oikein muistan pitkä. mut joo mä jaoin täällä sen kuvan missä oli autio talo ja meri takana kreikasta ja mulla oli letit siinä kuvassa.

nojoo mulle kävi niin et mä kuvittelin et se oot sä joka sinne treffeille tulee ku teillä oli saman lainen into puhuu lapsista. suahan mä aluks etin et kuka sä oot ku meillä oli tuntikausia mun mielestä hauskaa ja jammailtiin musan tahtiin. muistan ku kyselin sulta sun elämän tilanteessa ni sä sanoi et elät seesteistä aikaa ja vedät perässäs sirkusta no ei kyllä miehen tunnistaa vaik esiintyis naisena se tulee läpitte kuiteskin ja eihän siinä väärää ois ku vois saada uuden mies ystävän jos homma toimii. no ei mulla kävi niillä treffeillä niin et muka pakko panna kun se kuuluu treffeihin vaikka ei yhtään huvittanu harrastaa seksiä ja sit kesken aktin vaan lopetin ku ei se tuntunut hyvältä. mut musta tuntuu et mä haluun rakkaalta naiselta sen et meijän kemiat toimii ja on henkinen yhteys ku se pitää itsensä vireenä ja tuo sitä rakkautta elämään. mulla on jo lapsi ni ei se seksi niin tärkeetä enään ole. ja ei mulla oo pilde mielessä kovinkaan usein enään tai ei oo koskaan ollu päälimmäisenä ajatuksena. mut joo oishan se ehkä kiva kokee sellanen villi himo. mut esim mulla tullu sillain vastaan et kukaan ei oo tykänny nuolennasta vaikka yrittänyt ehdottaa sitä ni en oo sillä sarallakaan oppinut et mikä tekis sillä tavalla hyvää naiselle ku kukaan ei oo halunnut mua joskus kiihottaa se ajatus et sitä ois kiva kokeilla ja tuoda pelkkää hyvää mut se on ajatus tasolla ja tietty vaatisin et nainen on pessy paikkansa kunnolla mitään vanhaa en vois tai mulla tulis oksennus. mä kyl oon jo tottunut elään yksin ja jotenkin leppoista ei tarvii huolehtii muustakuin lapsesta ja itestään. mä oon ollu surkee avomies parisuhteissa enkä oo oikeen osannu antaa parasta. mut sä olit yks niistä joka sai mut syttyyn ja paremman puolen esiin musta joka oli ollut koko elämän piilossa ja sillon tuntui onnelliselta. mut mulle ei kyl paneminen oo koskaan ollu tärkeysjärjestyksessä millään sialla niin on vaan tapahtunut. kaikki muu on mennyt edelle lapsi kyl pitää huolen etttei ihan itsekkääks muutu. mä voin ihan hyvin olla ilman seksiä loppuelämän mut ois kaunista saada henkinen rakkaus elämää sulostuttamaan jonka kaa jutella ihan mistä vaan ja voida hyvin ja iloita elämästä
No se mummona olo olis tosiaan ihanaa! Täytyy toivoa, että jälkikasvuni lisääntyy joskus. Vielähän tässä on vuosia aikaa, koulut, armeijat, lisää koulua ja töihin, ehkä sitten. :D
Haluaisin ainakin matkustella lisää! Kelaa esim. joku junareissu Siperiaan jossa olis kauniiden maisemien lisäks tarinoita kertovia matkustajia.❤ Ne tarinat! Niitä kaipaan! Oon pyörinyt nuorempana vaikka missä ja kuullut elämää nähneiltä vaikka ja mitä. Mun lapset kasvaa pumpulissa, eivätkä koskaan koe mitään sellaista mitä minä, mikä on tietenkin toisaalta ihan hyvä asia. Pyörivät oikeanlaisissa piireissä ja heidän elämänsä on turvallista ja normaalia.
Mä ehkä kaipaan jotakin irtiottoa arjesta jossain kohtaa. Tiiä vaikka lähen sinne Siperiaan. Kroatiassa pitäs myös käydä!

182, wau!
Joo, oli se oikea kuva! Ja mä heti muka vitsikkäänä et ”panisin”! :D

Mulla sama: seksiä ei, jos yhteys puuttuu!
Rakkan ihmisen kanssa on tosi ihanaa sekstailla.
No ei kait nyt kukaan nuole likaisia alapäitä, hyi.

Mulla samoin: oon kokenut yhteyttä suhun aina. Sillä on jotain tekemistä mun menneisyyden kanssa (nuoruusajat). Sussa on jotain tosi tuttua ja turvallista.
Nykyään yritän olla aikuinen ja oon onnistunutkin silloin tällöin. :D Lapset muuttaa meitä.❤
 
vierailija
No se mummona olo olis tosiaan ihanaa! Täytyy toivoa, että jälkikasvuni lisääntyy joskus. Vielähän tässä on vuosia aikaa, koulut, armeijat, lisää koulua ja töihin, ehkä sitten.
Haluaisin ainakin matkustella lisää! Kelaa esim. joku junareissu Siperiaan jossa olis kauniiden maisemien lisäks tarinoita kertovia matkustajia. Ne tarinat! Niitä kaipaan! Oon pyörinyt nuorempana vaikka missä ja kuullut elämää nähneiltä vaikka ja mitä. Mun lapset kasvaa pumpulissa, eivätkä koskaan koe mitään sellaista mitä minä, mikä on tietenkin toisaalta ihan hyvä asia. Pyörivät oikeanlaisissa piireissä ja heidän elämänsä on turvallista ja normaalia.
Mä ehkä kaipaan jotakin irtiottoa arjesta jossain kohtaa. Tiiä vaikka lähen sinne Siperiaan. Kroatiassa pitäs myös käydä!

182, wau!
Joo, oli se oikea kuva! Ja mä heti muka vitsikkäänä et ”panisin”!

Mulla sama: seksiä ei, jos yhteys puuttuu!
Rakkan ihmisen kanssa on tosi ihanaa sekstailla.
No ei kait nyt kukaan nuole likaisia alapäitä, hyi.

Mulla samoin: oon kokenut yhteyttä suhun aina. Sillä on jotain tekemistä mun menneisyyden kanssa (nuoruusajat). Sussa on jotain tosi tuttua ja turvallista.
Nykyään yritän olla aikuinen ja oon onnistunutkin silloin tällöin. Lapset muuttaa meitä.
ach mäkin niin haluisin kokea idän pika junan. siis moskova ulan bator sinnehän se juna menee ja pysähtyy baikal jörvelle useiksi päiviksi. mulla ennen kun olin vastaanottavaisempi ni esim sisko oli menossa häihion ni vanha mies alko jutuille suomenlinassa et kuinka oli siirtänyt pianoo isänsä kaa tohon kirkkoo ja muita juttui. mut osattaisko me niitä tarinoita kertovii venäläisii ymmärtää ku ne on aika koppavia puhuun englantia monet?. ku käytiin pietarissa ni ei palvellu englanniks ni piti viittilöidä mitä ruokaa haluaa. mut mä oon aina unelmoinu siperian junasta ja siellä vois mennä kuukausia ja pääte pysäkki tosiaan ulan batorissa mongoliassa.

mikäs kroatiassa vetää puoleensa? äiti on ollu siellä pari kertaa ja tyttö ätinsä kaa. mun äiti siellä oli pyöräily retkillä ja kehui paikkaa. joo lispetti meillä ollu paljon samaa nuoruudessa. mä oon kertonut ihan rehellisesti tytölle omista jutuista esim ku tyttö puhui jälkiistunnosta et sinnekin joutuu mut mä en joudu ni sanoin mut mäpä oon joutunut istuun jälkistunnossa monet kerrat. ja siellä oli opo joka piirsi seinään raksin ja sitä muka olisi pari tuntia pitänyt tuijottaa no en tuijottanu :) joo eihän lasten tarvii kokea myöskään kaikkea paskaa mitä ite kokenut vaan nekin voi käyttää hyväksi ja kertoa et ei se kannattanutkaan. vaik toisaalta niistä sekoiluista tullu monta tarinaa. mut ootko jutellu jo lapsena kuolemasta lapsilles? et elämä on rajallinen. mulla oli yks kerta ku paloi jossain muualla ni tyttö pelästyi et mitä tapahtuu tuleeko se luoksi ja sit ei vienaa enään ole olemassa noin se sanoi ja samalla se toivoi kunpa ihmisten ei tarvitsis kuolla vaik heti sanoo et se on mahdotonta. mä sanoin sille et kulle rakas keskity vaan elämän rakastamiseen ja pidä hyvänä rakkaitais ku sen voi hetkessä menettää et keskity siihen elämän vaalimisen ja hyviin hetkiin et me kuollaan ajallaan eikä sitä kannata murehtia vaan keskity rakkauteen ja nukahti heti :)

joo sä sanoit et panisin ja mä sain kuvalle neljä tykkäystä sit mä sanoin et en voi ku mulla oma sirkus vedettävänä ja sä sanoi et ihanaa kun sanoit noin :) sit meillä kävi viellä niin et jaettiin sama biisi muutamassa sekunissa ja se oli reguim of dream. höpsis sä oot lapsen mielinen mut osaat olla järkeväkin sulla on sydän ja järki mukana myöskin mä hukkasin sydämmen ja se ei oo kivaa ku menttää lapsellisuuden ku siellä se elo on ja sydän pakahtuu.

nojoo kerran sitten aloin nuolla alapäätä mut se haisi tosi pahalle ja mulle jäi traumat enkä sitten oo ees yrittänyt muiden kaa joten en osaa kielellä tuottaa nautintoa pitäis päästä eteenpäin.

joo turvallisuus lapselle on tärkeintä ni uskltaa tuoda itseään esiin hiljalleen. kuinka pitkän siperian matkan voisit tehdä ja kuinka kauan voi lapset olla muuaalla? tarviihan se äitikin elämyksiä ja piristystä
 
vierailija
Aika tarina tuokin, et mua etit ja päädyit rehveille jonkun muun kanssa!!!
nojoo mä en uskonut lopuksi enään bluen sanomaa joka sanoi et ota kaikki nikit eri ihmisinä vaan aloin yhdisteleen yhteen muita ja nikit muuttui et joka toinen oli toi ja toi ja sama henkilö. mut sit kaikkein pakkomielteisemmäksi rupesin mörköäitiä kohtaan ku sun kaa oli kevyttä ja hauskaa mut sit löysin toisenlaisen ja aloin ettiin sitö sit mä esmi skeopäisyydessäni pyysin ciervoa kahveille ja se suostui mut luulin sitä toiseks ja eihän siitä mitään tullut. mut ihan ekaks mä aloin metästää sun todellista kuvaa ku en ollu nähnyt kuvaa susta. niimpä aattelin ku näin kakskplus blogistien kuvia et sä oot demi aulos ja sit aloin juttleen sille ku luulin et se oot sie. hitto se kirjotti et joku sekopää kirjottelee juttui mä olin vaan hulluna rakkaudesta ku se sokeana kosketti :) mä uskoin omii harhakuvitelmia liikaa ja loin liikaa maailmoja jotka ei sitten pitänyt paikkaansa . no siksi päädyin treffeille väärän tyypin kaa ku te olitte samanlailla into piukeena kertomassa elämästä ja sitkun kummatkin sanoi et on kaksi lasta ni sit mä jotenkin uyhdistelin et ootte sama ku miten voi olla tismalleen samat tuossa asiassa. ni mun mielikuvtus loi teidät yhteen et ootte sama persoona ja sä olit varattu ni enhän mä sitä koskaan voinnu suoraan kysyä ja itekkin olin mut sä sait mun rakkauden kukoistaan sillain et ei olu ennen tapahtunut niin pelkästään juttelemalla mun kaa ja hitto se henkinen kantti nousi sfääreihin oishan mun pitänyt vaan suoraan sulta et lähetkö kahville eikä luoda mitään muuta häslinkiä ympärille mut olin tarkoitusten maailmassa ja kaikki oli niin salamyhkäistä ja ei voinnu suoraan sitten enään puhua. mut sä olit jotenkin tukeva ja ymmärtävä ku muut ei ymmärtänyt. sie et vähästä hätkähdä. jotain mun piti sanoo mut unohdin.
 
  • Haha
Reactions: Lispetti
ach mäkin niin haluisin kokea idän pika junan. siis moskova ulan bator sinnehän se juna menee ja pysähtyy baikal jörvelle useiksi päiviksi. mulla ennen kun olin vastaanottavaisempi ni esim sisko oli menossa häihion ni vanha mies alko jutuille suomenlinassa et kuinka oli siirtänyt pianoo isänsä kaa tohon kirkkoo ja muita juttui. mut osattaisko me niitä tarinoita kertovii venäläisii ymmärtää ku ne on aika koppavia puhuun englantia monet?. ku käytiin pietarissa ni ei palvellu englanniks ni piti viittilöidä mitä ruokaa haluaa. mut mä oon aina unelmoinu siperian junasta ja siellä vois mennä kuukausia ja pääte pysäkki tosiaan ulan batorissa mongoliassa.

mikäs kroatiassa vetää puoleensa? äiti on ollu siellä pari kertaa ja tyttö ätinsä kaa. mun äiti siellä oli pyöräily retkillä ja kehui paikkaa. joo lispetti meillä ollu paljon samaa nuoruudessa. mä oon kertonut ihan rehellisesti tytölle omista jutuista esim ku tyttö puhui jälkiistunnosta et sinnekin joutuu mut mä en joudu ni sanoin mut mäpä oon joutunut istuun jälkistunnossa monet kerrat. ja siellä oli opo joka piirsi seinään raksin ja sitä muka olisi pari tuntia pitänyt tuijottaa no en tuijottanu joo eihän lasten tarvii kokea myöskään kaikkea paskaa mitä ite kokenut vaan nekin voi käyttää hyväksi ja kertoa et ei se kannattanutkaan. vaik toisaalta niistä sekoiluista tullu monta tarinaa. mut ootko jutellu jo lapsena kuolemasta lapsilles? et elämä on rajallinen. mulla oli yks kerta ku paloi jossain muualla ni tyttö pelästyi et mitä tapahtuu tuleeko se luoksi ja sit ei vienaa enään ole olemassa noin se sanoi ja samalla se toivoi kunpa ihmisten ei tarvitsis kuolla vaik heti sanoo et se on mahdotonta. mä sanoin sille et kulle rakas keskity vaan elämän rakastamiseen ja pidä hyvänä rakkaitais ku sen voi hetkessä menettää et keskity siihen elämän vaalimisen ja hyviin hetkiin et me kuollaan ajallaan eikä sitä kannata murehtia vaan keskity rakkauteen ja nukahti heti

joo sä sanoit et panisin ja mä sain kuvalle neljä tykkäystä sit mä sanoin et en voi ku mulla oma sirkus vedettävänä ja sä sanoi et ihanaa kun sanoit noin sit meillä kävi viellä niin et jaettiin sama biisi muutamassa sekunissa ja se oli reguim of dream. höpsis sä oot lapsen mielinen mut osaat olla järkeväkin sulla on sydän ja järki mukana myöskin mä hukkasin sydämmen ja se ei oo kivaa ku menttää lapsellisuuden ku siellä se elo on ja sydän pakahtuu.

nojoo kerran sitten aloin nuolla alapäätä mut se haisi tosi pahalle ja mulle jäi traumat enkä sitten oo ees yrittänyt muiden kaa joten en osaa kielellä tuottaa nautintoa pitäis päästä eteenpäin.

joo turvallisuus lapselle on tärkeintä ni uskltaa tuoda itseään esiin hiljalleen. kuinka pitkän siperian matkan voisit tehdä ja kuinka kauan voi lapset olla muuaalla? tarviihan se äitikin elämyksiä ja piristystä
Niin, ei multa taida venäjä taipua enää vanhaan malliin. Olen mä sitä opiskellut ja mun eka mies oli venäläinen, tulihan sitä puhuttua, asuin hänen perheensä luona.
Kyllä mä ehkä jotakin sentään muistan. Lapset haluaa opiskella venäjää ja aikovatkin, kunhan pääsevät peruskoulusta. Valitettavasti meidän koulussa ei lapset saaneet venäjää tai liikuntaa valinnaiseksi. Oon opettanut jonkin verran lapsille venäjää - tytöllä on erinomainen aksentti!
Ehkä vois alkaa opiskella lisää Venäjää, se vois olla yksi tavoite.
Koppavuudesta puheenollen: suomalaiset ovat paljon koppavampia joissain asioissa. Oltiin bensiksellä, eikä auto startannut. Kysyttiin muutamilta, eivät antaneet virtaa. (moni ei osaa ja pelkää - on siinä muutakin mitä en nyt tähän jaksa selittää) Bensikselle ajoi venäläinen ja heti bongas et aha virtaa vailla, avas samantien konepellin etc.
Venäjällä ”kaveria ei jätetä” -sanonta todellakin pätee. Mä tykkään osittain tosi paljon venäläisestä mentaliteetista ja se on osa mua aina, venäläinen ex-anoppi oli mulle kuin oma äiti ja opin häneltä äitiydestä(kin) kaiken mitä tänä päivänä olen.

Kroatiassa vetää puoleensa luonto kirkkaine vesineen.❤
Vois vuokrata talon jossa laituri ja vene, eli ihan rannalta. Katselin joku aika sitten, että talon vuokraa samaan hintaan kun hotlahuoneen.

Onhan nuo pallerot jo niin isoja (kohta 14 ja 15), että on tullut juteltua vaikka mistä. Joskus tyttö oikein pyytää, että äiti kerro niitä juttuja kun olit pieni. Olin siis ihan kauhee kakara, mulle sattui ja tapahtui koko ajan ja olin pulassa joka päivä!
Ollaan viimeaikoina juteltu paljon päihteidenkäytöstä, opiskelun tärkeydestä ja tavoitteista. Näistäkin on antaa sellaisia esimerkkejä omasta nuoruudesta, että toivon niiden jääneen lapsille korvan taa. Lapset on kyllä fiksuja. Vetoavat siihen, että hyvinhän sulle loppujen lopuksi kävi. Siihen onkin hyvä vastata, että kävi hyvä tuuri, etc! :)

Ei sitä pimppaa nyt niin vaikea ole nuolla. Sitä voi vaikka suudella, tai siis itse tykkään niin, jokaisella oma juttunsa, kyllä ne selviää jos on fiksu seksikumppani. Ainahan voi myös istuttaa naisen naamalleen, työntää kielen ulos, ottaa pepusta kiinni, liikutella, ja viestittää että liiku silleen miten hyvältä tuntuu.
Mutta joo, puhtaana!

En tiedä miten pitkään vois olla pois. Olin viime vuonna maalla muistaakseni viikon ilman lapsia ja se tuntu kyllä pahalta. Voi olla, että pidemmät reissut ilman lapsia heitän myöhemmin. :)

Mitä unelmii/tavoitteita sulla on, destination Siberian lisäks?
 
nojoo mä en uskonut lopuksi enään bluen sanomaa joka sanoi et ota kaikki nikit eri ihmisinä vaan aloin yhdisteleen yhteen muita ja nikit muuttui et joka toinen oli toi ja toi ja sama henkilö. mut sit kaikkein pakkomielteisemmäksi rupesin mörköäitiä kohtaan ku sun kaa oli kevyttä ja hauskaa mut sit löysin toisenlaisen ja aloin ettiin sitö sit mä esmi skeopäisyydessäni pyysin ciervoa kahveille ja se suostui mut luulin sitä toiseks ja eihän siitä mitään tullut. mut ihan ekaks mä aloin metästää sun todellista kuvaa ku en ollu nähnyt kuvaa susta. niimpä aattelin ku näin kakskplus blogistien kuvia et sä oot demi aulos ja sit aloin juttleen sille ku luulin et se oot sie. hitto se kirjotti et joku sekopää kirjottelee juttui mä olin vaan hulluna rakkaudesta ku se sokeana kosketti mä uskoin omii harhakuvitelmia liikaa ja loin liikaa maailmoja jotka ei sitten pitänyt paikkaansa . no siksi päädyin treffeille väärän tyypin kaa ku te olitte samanlailla into piukeena kertomassa elämästä ja sitkun kummatkin sanoi et on kaksi lasta ni sit mä jotenkin uyhdistelin et ootte sama ku miten voi olla tismalleen samat tuossa asiassa. ni mun mielikuvtus loi teidät yhteen et ootte sama persoona ja sä olit varattu ni enhän mä sitä koskaan voinnu suoraan kysyä ja itekkin olin mut sä sait mun rakkauden kukoistaan sillain et ei olu ennen tapahtunut niin pelkästään juttelemalla mun kaa ja hitto se henkinen kantti nousi sfääreihin oishan mun pitänyt vaan suoraan sulta et lähetkö kahville eikä luoda mitään muuta häslinkiä ympärille mut olin tarkoitusten maailmassa ja kaikki oli niin salamyhkäistä ja ei voinnu suoraan sitten enään puhua. mut sä olit jotenkin tukeva ja ymmärtävä ku muut ei ymmärtänyt. sie et vähästä hätkähdä. jotain mun piti sanoo mut unohdin.
Ei hitsi sentään mitä säätöä! :D

Se muuten oli niin, että kun palstailun aloitti niin siinä uutuudenviehätyksessä oli puolensa ja nyt kun mainitsit niin kyllä sitä välillä epäili että onkohan tuo toi jne. Ja mietti et onkohan tuo vinoileva harmaa oikeasti joku rekkautunut joka ei kehtaa rekkautuneena tuollasta kirjoittaa.

Ihmiset olivat muuten aikaisemmin paljon läheisempiä ja helpommin lähestyttäviä kuin nykyään täällä.
 

Yhteistyössä