Käytän puhelinta enkä availe useaa välilehteä tältä sivustolta. Todennäköisesti sormeni on ottanut kiinni 'vastaa' -nappulaan, kun olen vetänyt ruutua alaspäin.Jospa kommenttini kuitenkin oli avattuna toisella välilehdellä?
Mikään ei ole niin sytyttävää kuin hieman ärsyyntynyt nainen . Temperamentti on kiva ominaisuus.Vai, että älyllistä musiikkia on turha täällä esitellä - pyh ja pah!
Tässä ketjussa on esitetty musiikkia laidasta laitaan. Klassista, jazzia - you name it.
En lähde komppaamaan sun höpö-höpöjuttuja.
Ei kannata yleistää vetäen meitä mukaan argumentteihin jotka eivät pidä paikkansa, omasta puolestasi voit kyllä puhua ja kertoa mitä kuuntelet tai jätät kuuntelematta.
Tuollaisia sormi"vahinkoja" voi sattua kenelle tahansa miehelle, ole siis huoleti.Käytän puhelinta enkä tapaile useaa naista tältä sivustolta. Todennäköisesti sormeni on ottanut kiinni 'orkku' -nappulaan, kun olen vetänyt pikkuhousuja alaspäin.
Niin on!Nää on hyviä!
Niin on!
On minulle 99melko uusi löytö tämä biisi ja video!
Kumisaappaat jalassa ja sauvakävelyä... Ihanan miehistä...ja suomalaista
ehkä teksti tuli kuitenikin selväksi, vaikka kirjoitusvirheitä ihan tuhottomasti.En tiedä mistä tuo 99 on tuli? teksiin.. olisi mielummin edes 69? hmm...
Niin on!
On minulle 99melko uusi löytö tämä biisi ja video!
Kumisaappaat jalassa ja sauvakävelyä... Ihanan miehistä...ja suomalaista
Hyvin saa selvän!ehkä teksti tuli kuitenikin selväksi, vaikka kirjoitusvirheitä ihan tuhottomasti.
Pitäisi malttaa lukea tekstit ennen lähettämistä.
Onhan nää vähän härskejä mutta pitää osata ottaa huumorilla
Jep. Joskus vaan on hyvä heittää aivot romukoppaan!
Onneksi tätä Älykkömusiikkia on YouTube täynnä.
Onneksi tätä Älykkömusiikkia on YouTube täynnä.
Mikään ei ole niin sytyttävää kuin hieman ärsyyntynyt nainen . Temperamentti on kiva ominaisuus.
Latistan kuitenkin tunnelmaasi kertomalla, että en nyt tuota kirjoittaessani ajatellut sinua tai muitakaan mustia.
Kiva saada palautetta!
Kah, kauhuleffa soundtrackeja!