Perjantain tiskoteekki!

Kyllä minäkin kuuntelen musiikkia myös keskittyneesti. Silloin se on klassista, progea tai jazzia. Älyllisemmälle musiikille tämän kaltainen keskustelupalsta on kuitenkin väärä foorumi, miksi postaisin tänne jotakin, jonka vain yksi sadasta jaksaa kuunnella loppuun? Olen useamman kerran tuota tehnyt, ei mitään reaktioita (sinultakaan). Sinä kuten muutkin reagoitte vain siihen, mikä tuntuu ennestään tutulta tai ylittää ärsytys-/ihastuskynnyksen kerralla.

Kuuntele nämä kokonaan alusta loppuun (ovat kuitenkin aika helppoja) ja kommentoi. Sitten voimme jatkaa keskustelua.

Ei häiritsevää liikkuvaa kuvaa!

Ei häiritsevää liikkuvaa kuvaa!

Live-taltiointi, jossa vanhat setämiehet näyttävät, että yhä osaavat. Jos heidän näkemisensä häiritsee, pidä silmiä kiinni.
Taitaa siinä jokaisella ihan oma nikki komeilla.
Se on sitä, kun on vähän hidas sytytys, mutta pääasia kait, että syttyy edes joskus. Siis se lamppu...
 
vierailija
Tässä ketjussa on esitetty musiikkia laidasta laitaan. Klassista, jazzia - you name it.
En lähde komppaamaan sun höpö-höpöjuttuja.

Ei kannata yleistää vetäen meitä mukaan argumentteihin jotka eivät pidä paikkansa, omasta puolestasi voit kyllä puhua ja kertoa mitä kuuntelet tai jätät kuuntelematta.

Olen Lispetin kanssa samoilla linjoilla.
Sillä "Älyllisemmälle musiikille tämän kaltainen keskustelupalsta on kuitenkin väärä foorumi, miksi postaisin tänne jotakin, jonka vain yksi sadasta jaksaa kuunnella loppuun?"
Onko esim. vain klassinen musiikki älyllistä musiikkia älykkäille ihmisille emmekä me palstalaiset sitä sen takia kuuntele tai ymmärrä
Jos tätä vielä laajennetaan onko korkeakoulutettu älyllinen fiksu keskustelija, minulla on ollut paljon mielenkiintoisempi monitahoisempia keskusteluja duunareiden kanssa kuin tylsien kapeakatseisten yliopiston käyneiden kanssa.

Musiikkia tehdään ja kuunnellaan tunteella ja intohimolla olkoon sitten minkälaista musiikkia.

Voit olla teknisesti vaikka kuinka lahjakas esim. viulun soittaja, mutta jos sinulta puuttuu se jokin eli karsima, intohimo asiaan, pääset vain kakkostasolle etkä koskaan huipulle.
 
  • Tykkää
Reactions: KalaMies
Ok, mulla ei ole ikinä ollut mitkään ilmoitusasetuket päällä, ainoastaan yksityisviesteissä. Puhelimella kun palstailee, niin ei viitsi säätää paljoa. Muutenkin tämä sivusto ei ihan pelitä luurilla täydellisesti
Ootko sä ottanut ne itse sit pois? Mulla noi on ollut aina päällä, en ees tiennyt että saa muuta ku sähköposti ilmoitukset pois. Toisaalta en mä noita olis ottanutkaan vaikka saiskin.
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Ootko sä ottanut ne itse sit pois? Mulla noi on ollut aina päällä, en ees tiennyt että saa muuta ku sähköposti ilmoitukset pois. Toisaalta en mä noita olis ottanutkaan vaikka saiskin.
Ei ole ollut ikinä päällä. Tai sit on käynyt samalla tavalla kuten naisten kanssa, eli oon räplännyt tietämättömänä jotain namiskoja...
 
  • Tykkää
Reactions: KalaMies
vierailija
No oletko muka nähnyt miestä, joka ensiksi lukisi käyttöohjeet? Ekaks räpelletään ja ellei onnistu, niin sitten apua kaivataan. Sen takia olenkin jymähtänyt tälle palstalle...

Niinpä..
pari tuntia..............mitä nämä ylimääräiset mutterit ovat???... Hitto... mitä siellä ohjeissa sitten lukee....Anna tänne ohjeet!

Tosin tähän toisen helminamunappulan löytämiseen ei ole onneksi mennyt tuntikausia aikaa.... sellainen tikanpoika kuitenkin...
 
Niinpä..
pari tuntia..............mitä nämä ylimääräiset mutterit ovat???... Hitto... mitä siellä ohjeissa sitten lukee....Anna tänne ohjeet!

Tosin tähän toisen helminamunappulan löytämiseen ei ole onneksi mennyt tuntikausia aikaa.... sellainen tikanpoika kuitenkin...
Appiukko kokosi pöytäsirkkelin ja jäi kasa ruuveja ylimääräisiksi. Sitten teräsuojus otti kiinni terään, joten hän otti koko suojuksen pois. No onneksi sillä on vielä ne 9 sormeaan ja 8 varvasta jäljellä
 

Yhteistyössä