Tunteissa. Almond oli special. Biisi not so good.
Mitä sitteHaluaisin huomauttaa että tänään on lauantai. Ei siis perjantai.
Viittaan tällä ketjun otsikkoon
"Perjantain tiskoteekki!"
Kiitti että sä kuittasit, leikki-sössö. On hienoa tietää, että sä päivystät eikä sulla ole muuta elämää.
Niinpä niin, mä vähän ajattelinkin, että sä et ota mitään kantaa itse asiaan, eli siihen, että sinun nimimerkkisi on feikkiversio Vauvan SSSS-kirjoittajasta eli "sössöstä". Olet juuri sellainen apinoija,jolla ei ole selkärankaa myöntää mitään, mutta kova tarve selittää jostain Helsingin yöelämästä. Voi ristus, ei meistä kukaan kuvittele sekuntiakaan, että sulla olisi yhtään kaveria, saati että olisit juuri sattumalta tullut sieltä Helsingin vilkkaasta yöelämästä tänne palstalle. Voi jeesus sentään, etä sä nyt oikeasti voi edes itse kuvitella, että kukaan tuota uskoisi.Ai ... Minulleko sieltä pusukoista piilosta huutelet?
No jos sinua noin paljon kiinnostaa minun elämäni...... Tulin äsken Helsingin tylsästä yöelämästä kotiin..... Ja entäpä mitäpä täällä... Vittuilija päivystää linjoilla...
Mikset sä voi ihan suoraan sanoa, että ssssss-nimimerkilläsi ei ole mitään tekemistä Vauva-palstan (erittäin tunnettuun) ssss-nimkimerkkiin?Johtuuko se kenties siitä, että ymmärrät itsekinkuinka älyttömältä tuo väite kuulostaa?En ymmärrä juttujasi. Oletko siis sinä tämä SÖSSÖ?
Niin justiinsa niin. Eli nimimerkkisi on ihan täysin omakeksimäsi, eikä sillä ole mitään tekemistä tuon mainitsemani Vauva-palstan henkilön kanssa? Et ole koskaan käynyt lukemassa ko. palstaa, eikä sinulla ollut hajuakaan kenestä puhuin mainitsessani "sössön", eikö niin?Tuntuu jotenkin tyhmältä selitellä jonkin ssssss nimimerkkini takaa ....
En ole sss enkä ssss enkä ssssssss enkä ole siis myöskään SSssss .
tai en ole myöskään sssssSS... hmm..... enkä siis kirjoittele tai laita musiikkia vauva -palstalla.
Hienosti kiersit sen, että et ole "keksinyt" nimimerkkiäsi Vauva-palstan ssss-nimimerkin perusteella. Eikun hetkinen, ethän sinä vieläkään ottanut mitään kantaa asiaan. Miksi et voi vain suoraan myöntää, että nimimerkkisi on Vauvalta apinoitu? Onko tämä todellakin niin häpeällinen asia sinulle, että sitä pitää kaikin keioin väistellä?
Heippa eippa, mollaan eri palstalla nalstalla. Ei kiinnosta vauva, taikka hauva.Hienosti kiersit sen, että et ole "keksinyt" nimimerkkiäsi Vauva-palstan ssss-nimimerkin perusteella.