ei te ette puhu pacin puolesta mita se vihaa ja mita ei talla kertaa ei tuntunut silta enaan ma sorruin siina et tein pahaa yhelle ja niin sortui packikin me kumamtkin lennettiin tunteessa mut omiin ehreisiimme menimme daamn pac loves me. never had friend like me . miten sen sanoisi kumamtkin sortui siihen suunsoittoon liiaksi ja se oli se moka . mutta taa ei oo selitys mutta it was hard to see kaikki ja se johti yhdella tapaa puhtaude nsortumiseen. ma taistelin silloin ja oli etta suojellaan yhdessa ja voima oli luja sorruin vaan etta paasi irti ja meni sisaan. noh toisaalta se etta tupac oli livena loistava ja toiste pain ei komboa mut mitapa siita mentiin ylitse kun ei uskottu ja sorruttiin. mut pac ei mua jata siita ei muut puhu siina tunteessa en talla kertaa tunte4nut hapeaaa toiselal oli toinen ja mulla omani jossa mentiin mettaan ja ajat oli toiset. mut otin sen messiin ja koittihan se potkii mua. niin se oli ma sorruin siihen mielistelyyn ja orjuuteen joka ei ollut mua noh sehan on tuttu stoori ja liskasi en tehnyt niin live kuin taalla oli tunne. hot heads ku pakko keroo siina hetkessakin se tunne ja toisessa elamassa jos olisi ollut niin se olisi anteeksi annettu mut nyt puhun itestani. mun se moka tuomittuna nakemaan ja talla kertaa se olisi muuttunut todeksi mut sokea usko sai mut mokaan silal tavalal etta halusin myos luottaa silmiin siina sanassa. eli en voinnut luottaa siihen tunteeseen vaikka sain kirjoituksen joka oli toista mielta. noh tottakait lopussa sitten jo kuulin jos joku yritti luoda tarinanj samasta etta se on vain pilailua. mutta olin elanyt niin etta se mita lukee on totta siihen vastaaan ja mun olisi pitanyt luottaaa kerran toisin mut se sai mut sotkuseks ja ristiriitaseks. oma moka ja toki kayttaydin huonosti itsekkin live kohtaamisis ku halusin vaan vetaa kannit joka paiva ja olin torkea f anteeksi...
lisaksi halaun kaikilta pyytaa anteeksi etta en saannut sita aikaseksi silloin kun hetki oli jahmetyin paikoilleni ja noh googlasin nimeni ja se tarkoitti baby boy ja sehan ma oon baby boy se tutti lappa sai mut itekkin nauramaan pitkasta aikaa itelle ma jain lahtotelineisiin.
mut jos saisin kaksi pyyntoa yksi me syyaan hyvin ei ajatustakaan mulle et saan viettaa sen perheeena ja syya hyvin sillain et mikaan ei tunnu pahalta ja tokaks ku oon yhes mestas kirjottelen hetken rauhassa ja kattelen aurinkoo ja sen laskuu hmm pacin leffa alkaa 19 ja kaikki herkut ja sit sinne. metsa mika tunteessa kerrottu jo on