*PERJANTAIN KUVAPINO*

Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:
uskaltauduin p-a sateen uhallakin laittamaan kuvan, kuopukseni päiväkodin kevätjuhlissa (juhlat ulkona tuulisessa säässä ) eskarilaisen ruusu tukevasti pikku kätösessä

:heart: =)

Meidän esikoisen ja teidän kuopuksen pitäisi kyllä joskus tavata...

Alkuperäinen kirjoittaja Timangi-Bling-Bling:
Kyllä on hieno!

kiitos....laitetaan tytöstä myös...
P4020019.jpg

Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:
Alkuperäinen kirjoittaja Nefernefernefer:
Varmaan makeeta mennä tollasessa puvussa ja olla kaikkien ihailtavana! :flower: Vau!

Siinä ei kauheasti ehdi miettiä sitä kun tanssii ja muistaa aina posettaa kameran edessä....sitä se on :laugh:

Mutta on se varmaan ihanaa. ;) Mä tykkäsin kyllä tanssia yleisön edessä, kun tiesin, että ihmiset katsoo. Tuntui hienolta. :xmas:

Minä, tyttöni ja poikani ollaan kolmistaan tänä vuonna kulkueessa :heart: pojallani on iso rooli....hän on Mestre Sala

Mitä se tarkoittaa?

Hän on lippupari, mies on Mestre Sala ja nainen on Porta Bandeira.
Arvostetuin rooli koko sambakoulussa.

Minä, tyttöni ja poikani ollaan kolmistaan tänä vuonna kulkueessa :heart: pojallani on iso rooli....hän on Mestre Sala

Mitä se tarkoittaa?

Hieno juttu! :flower:

Varmaan makeeta mennä tollasessa puvussa ja olla kaikkien ihailtavana! :flower: Vau!

Siinä ei kauheasti ehdi miettiä sitä kun tanssii ja muistaa aina posettaa kameran edessä....sitä se on :laugh:

Mutta on se varmaan ihanaa. ;) Mä tykkäsin kyllä tanssia yleisön edessä, kun tiesin, että ihmiset katsoo. Tuntui hienolta. :xmas:

On se ihanaa :heart: varsinkin karnevaaleilla...

Mitä se tarkoittaa?

Hieno juttu! :flower:

todellakin :D tuolla fb:ssä on kuvia pikkulippuparista....

sulla on ilmeisesti ihan älyttömän pitkät ja kaarevat silmäripset, onko ne myös tummat luonnostaan?

Kaarevat nuo ripset kyllä ja ihan luonnostaan, mutta ei ne kyllä mitkään pitkät ole. :o Valitettavasti vaaliat luonnostaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
sulla on ilmeisesti ihan älyttömän pitkät ja kaarevat silmäripset, onko ne myös tummat luonnostaan?

Kaarevat nuo ripset kyllä ja ihan luonnostaan, mutta ei ne kyllä mitkään pitkät ole. :o Valitettavasti vaaliat luonnostaan.

no näyttää ainakin tuossa kuvassa tosi pitkiltä...
onko sun luonnollinen hiusväri sitten vaaleampi kuin kuvassa , jos kerran ripset ovat vaaleat?
Mulla on tummanruskeat ripset kuten on hiuksetkin.

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:

no näyttää ainakin tuossa kuvassa tosi pitkiltä...
onko sun luonnollinen hiusväri sitten vaaleampi kuin kuvassa , jos kerran ripset ovat vaaleat?
Mulla on tummanruskeat ripset kuten on hiuksetkin.

Joo on aika paljon vaaliemmat hiukset oikiasti. Kulmatkin on vaaliemmat, tuossa kuvassa niissä on väriä.

Yhteistyössä