Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Timangi-Bling-Bling:Kyllä on hieno!
Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:Alkuperäinen kirjoittaja Timangi-Bling-Bling:Kyllä on hieno!
kiitos....laitetaan tytöstä myös...
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Nefernefernefer:Varmaan makeeta mennä tollasessa puvussa ja olla kaikkien ihailtavana! :flower: Vau!
Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:Minä, tyttöni ja poikani ollaan kolmistaan tänä vuonna kulkueessa :heart: pojallani on iso rooli....hän on Mestre Sala
Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:Alkuperäinen kirjoittaja Nefernefernefer:Varmaan makeeta mennä tollasessa puvussa ja olla kaikkien ihailtavana! :flower: Vau!
Siinä ei kauheasti ehdi miettiä sitä kun tanssii ja muistaa aina posettaa kameran edessä....sitä se on![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Nefernefernefer:Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:Minä, tyttöni ja poikani ollaan kolmistaan tänä vuonna kulkueessa :heart: pojallani on iso rooli....hän on Mestre Sala
Mitä se tarkoittaa?
Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:Alkuperäinen kirjoittaja Nefernefernefer:Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:Minä, tyttöni ja poikani ollaan kolmistaan tänä vuonna kulkueessa :heart: pojallani on iso rooli....hän on Mestre Sala
Mitä se tarkoittaa?
Hän on lippupari, mies on Mestre Sala ja nainen on Porta Bandeira.
Arvostetuin rooli koko sambakoulussa.
Alkuperäinen kirjoittaja Nefernefernefer:Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:Alkuperäinen kirjoittaja Nefernefernefer:Varmaan makeeta mennä tollasessa puvussa ja olla kaikkien ihailtavana! :flower: Vau!
Siinä ei kauheasti ehdi miettiä sitä kun tanssii ja muistaa aina posettaa kameran edessä....sitä se on![]()
Mutta on se varmaan ihanaa.Mä tykkäsin kyllä tanssia yleisön edessä, kun tiesin, että ihmiset katsoo. Tuntui hienolta. :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Nefernefernefer:Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:Alkuperäinen kirjoittaja Nefernefernefer:Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:Minä, tyttöni ja poikani ollaan kolmistaan tänä vuonna kulkueessa :heart: pojallani on iso rooli....hän on Mestre Sala
Mitä se tarkoittaa?
Hän on lippupari, mies on Mestre Sala ja nainen on Porta Bandeira.
Arvostetuin rooli koko sambakoulussa.
Hieno juttu! :flower:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Eilen otettu kuva.
Kääk! :O
?
Alkuperäinen kirjoittaja ev:Täällä oli eilen pedofiilien kuva, onneksi en nähnyt. Kiitos Modelle joka poisti pian.
Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:sulla on ilmeisesti ihan älyttömän pitkät ja kaarevat silmäripset, onko ne myös tummat luonnostaan?
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:sulla on ilmeisesti ihan älyttömän pitkät ja kaarevat silmäripset, onko ne myös tummat luonnostaan?
Kaarevat nuo ripset kyllä ja ihan luonnostaan, mutta ei ne kyllä mitkään pitkät ole.Valitettavasti vaaliat luonnostaan.
Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:sulla on ilmeisesti ihan älyttömän pitkät ja kaarevat silmäripset, onko ne myös tummat luonnostaan?
Kaarevat nuo ripset kyllä ja ihan luonnostaan, mutta ei ne kyllä mitkään pitkät ole.Valitettavasti vaaliat luonnostaan.
no näyttää ainakin tuossa kuvassa tosi pitkiltä...
onko sun luonnollinen hiusväri sitten vaaleampi kuin kuvassa , jos kerran ripset ovat vaaleat?
Mulla on tummanruskeat ripset kuten on hiuksetkin.