*PERJANTAIN KUVAPINO*

Alkuperäinen kirjoittaja Markiisi de saden:
Alkuperäinen kirjoittaja zeikki:
Uskaltaisinkohan minäkin laittaa tänne kuvaa itsestäni? :o noh.. kaippa minä. Eihän siinä mitään menetä :xmas:
6257790.jpg
Tämä taitaakin olla tuorein kuva musta :) oltiin vähän viettämässä tyttöjen iltaa :laugh: ja näytän kyllä aika tyhmältä tossa :|

oletko tässä sen 25v?

olen tosin täytän 26 ensiviikolla ja toi kuva otettu n. viikko sitten.

oukei..ajattelin vain olet kuvassa kyllä aika paljon vanhemman näköinen :/

:laugh: niin no olen kyllä vähän samaa mieltä.. Johtuukohan ilmeestäni ja valosta. En tiedä :| mutta tämä kuva on sitten otettu vähän joulun jälkeen
6258012.jpg
Tässä taidan kyllä näyttää vähän nuoremmalta kun mitä tossa edellisessä kuvassa :D

Uskaltaisinkohan minäkin laittaa tänne kuvaa itsestäni? :o noh.. kaippa minä. Eihän siinä mitään menetä :xmas:
6257790.jpg
Tämä taitaakin olla tuorein kuva musta :) oltiin vähän viettämässä tyttöjen iltaa :laugh: ja näytän kyllä aika tyhmältä tossa :|

oletko tässä sen 25v?

:laugh: niin no olen kyllä vähän samaa mieltä.. Johtuukohan ilmeestäni ja valosta. En tiedä :| mutta tämä kuva on sitten otettu vähän joulun jälkeen
6258012.jpg
Tässä taidan kyllä näyttää vähän nuoremmalta kun mitä tossa edellisessä kuvassa :D

no näytät juu :) tuo paita on tosi kiva :p

6257790.jpg

oletko tässä sen 25v?

6258012.jpg

no näytät juu :) tuo paita on tosi kiva :p

No kiitos :D ja toi paita oli aika hyvä kirppislöytö ;) :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja JaNNu90 harmaana:
Laitampas minäki tuosta meijä pienestä mutrusuusta kuvaa tänne jos ossaan. :D

http://www.aijaa.com/v.php?i=6256438.jpg

Ihan saman näköinen ku meiän pikkunen... Johtuu osaksi kai siitä, ku samanlaiset potkarit :) Ihana ilme :)

Alkuperäinen kirjoittaja harmaa:
Zeikki ja hänen ystävänsä ovat melkoisia vilukissoja,,talvivetimistä päätellenn;)

hah joo o :laugh: ei ollut meidän :D ja kuten ehkä huomaat nuo ovat miesten. Ja tuo paikka oli erään yrityksen tilat. Siellä noi takit roikkuu talvesta asti en sitten tiedä kenen on..

Zeikki ja hänen ystävänsä ovat melkoisia vilukissoja,,talvivetimistä päätellenn;)

hah joo o :laugh: ei ollut meidän :D

Siis mitä,äsken sanoit et juu sulla kovin paksu talvitakki ym.ku taksilla kuljitte niin ihan sama mitä on päällä.

ei ku luulin että tarkoitit tota toista alempaa että siihen vitsailit (kun tollanen paita missä noita reikii) että onpas kauheat talvivetimet mutta sitten tajusinkin viime hetkellä että mitä tarkoitit.

Alkuperäinen kirjoittaja Nefernefernefer:
Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:
Alkuperäinen kirjoittaja Nefernefernefer:
Profiilissa on uusi kuva. :)

Ihana, olet kuin Barbie :D

kauniimpi kuin Barbie =)

Kiitti. :D Tosin ei välttis hirveen hienoo näyttää parpilta, vaikka onkin tekoripset. Kas ku ei parparalta.

:laugh:

räpsyttimet :heart:

Yhteistyössä