Alkuperäinen kirjoittaja vieras:[
Ihana!!!!! :heart:
Ja miten te älysittekin tehdä ton kuvan tolleen hienosti skräpbukking-menetelmällä!!! Oon kade enkä häpeä myöntää sitä! :heart:
Ai millä menetelmällä? :ashamed:
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:[
Ja miten te älysittekin tehdä ton kuvan tolleen hienosti skräpbukking-menetelmällä!!! Oon kade enkä häpeä myöntää sitä! :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja mammaliii:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:[
Ai millä menetelmällä? :ashamed:![]()
Alkuperäinen kirjoittaja zeikki:Uskaltaisinkohan minäkin laittaa tänne kuvaa itsestäni?noh.. kaippa minä. Eihän siinä mitään menetä :xmas:
Tämä taitaakin olla tuorein kuva musta![]()
oltiin vähän viettämässä tyttöjen iltaa
ja näytän kyllä aika tyhmältä tossa :|
Alkuperäinen kirjoittaja mammaliii:Ettei vaa zeikki olis mamih...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja persvakoonasana:Cappuccino: Susta tulee mieleen missi.Onko kuva otettu hääpäivän aamuna?
Alkuperäinen kirjoittaja bud:Alkuperäinen kirjoittaja mammaliii:Ettei vaa zeikki olis mamih...![]()
Jaa kuin niin?
Alkuperäinen kirjoittaja mää:essie: ota toi nenärengas pois se pilaa sun kauniit kasvot.
Alkuperäinen kirjoittaja zeikki:Alkuperäinen kirjoittaja mammaliii:Ettei vaa zeikki olis mamih...![]()
sori mutta olen ennenkin n. muutma vuosi sitten kirjoitellu täällä mutta harmaana. Nyt sitten päätin ihan kunnolla rekisteröityä koska täältä saa ihan hyviä vinkkejä asioihin joihin tarvin niitä. Enkä tunne ketään mamihii mitä lienee. Mikä ihme sua vaivaa kun musta tollasta menet väittämään? vai oletko vaan kateellinen minulle? olenko paljon nätimpi kuin sinä kenties![]()
Kah, sama mullekin tuli mieleen.Alkuperäinen kirjoittaja mammaliii:Alkuperäinen kirjoittaja bud:Alkuperäinen kirjoittaja mammaliii:Ettei vaa zeikki olis mamih...![]()
Jaa kuin niin?
Tuli vaan mieleeni...
Alkuperäinen kirjoittaja häpeä:Alkuperäinen kirjoittaja zeikki:Alkuperäinen kirjoittaja mammaliii:Ettei vaa zeikki olis mamih...![]()
sori mutta olen ennenkin n. muutma vuosi sitten kirjoitellu täällä mutta harmaana. Nyt sitten päätin ihan kunnolla rekisteröityä koska täältä saa ihan hyviä vinkkejä asioihin joihin tarvin niitä. Enkä tunne ketään mamihii mitä lienee. Mikä ihme sua vaivaa kun musta tollasta menet väittämään? vai oletko vaan kateellinen minulle? olenko paljon nätimpi kuin sinä kenties![]()
Tekstis paljastaa sut...
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Kah, sama mullekin tuli mieleen.Alkuperäinen kirjoittaja mammaliii:Alkuperäinen kirjoittaja bud:Alkuperäinen kirjoittaja mammaliii:Ettei vaa zeikki olis mamih...![]()
Jaa kuin niin?
Tuli vaan mieleeni...
Onko zeikki ehkä feikki. :saint:
Jep. :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Markiisi de saden:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Kah, sama mullekin tuli mieleen.Alkuperäinen kirjoittaja mammaliii:Alkuperäinen kirjoittaja bud:Alkuperäinen kirjoittaja mammaliii:Ettei vaa zeikki olis mamih...![]()
Jaa kuin niin?
Tuli vaan mieleeni...
Onko zeikki ehkä feikki. :saint:
varmaan niinku myös blume lumetta..
tosi omaperästä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja zeikki:Uskaltaisinkohan minäkin laittaa tänne kuvaa itsestäni?noh.. kaippa minä. Eihän siinä mitään menetä :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja J84:viime viikolla auringon paistaessa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Markiisi de saden:Alkuperäinen kirjoittaja zeikki:Uskaltaisinkohan minäkin laittaa tänne kuvaa itsestäni?noh.. kaippa minä. Eihän siinä mitään menetä :xmas:
oletko tässä sen 25v?
Alkuperäinen kirjoittaja zeikki:Alkuperäinen kirjoittaja Markiisi de saden:Alkuperäinen kirjoittaja zeikki:Uskaltaisinkohan minäkin laittaa tänne kuvaa itsestäni?noh.. kaippa minä. Eihän siinä mitään menetä :xmas:
oletko tässä sen 25v?
olen tosin täytän 26 ensiviikolla ja toi kuva otettu n. viikko sitten.