Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Huopatossu:Älä valita
Alkuperäinen kirjoittaja Bonaire:Alkuperäinen kirjoittaja Huopatossu:Älä valita
niin just :kieh: :kieh: tätä iloa tuskin kestää viikkoa kauempaa :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja Bonaire:Alkuperäinen kirjoittaja Huopatossu:Älä valita
Alkuperäinen kirjoittaja leijona76:Alkuperäinen kirjoittaja Bonaire:Alkuperäinen kirjoittaja Huopatossu:Älä valita
siitä se ilo alkaa kun mittarilukema laskee. Ei tästä porotuksesta.
Alkuperäinen kirjoittaja mepa:Ei saa valittaa kun kerrankin on kunnon kesä! Koskaan ei oo mikään hyvin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Huopatossu:Alkuperäinen kirjoittaja leijona76:Alkuperäinen kirjoittaja Bonaire:Alkuperäinen kirjoittaja Huopatossu:Älä valita
Ja paskat sitten valitetaan kylmyyttä ja sadetta.Mua ihmetyttää kun koskaan mikään ei ole hyvä
Alkuperäinen kirjoittaja Huopatossu:Alkuperäinen kirjoittaja leijona76:Alkuperäinen kirjoittaja Bonaire:Alkuperäinen kirjoittaja Huopatossu:Älä valita
Ja paskat sitten valitetaan kylmyyttä ja sadetta.Mua ihmetyttää kun koskaan mikään ei ole hyvä
Alkuperäinen kirjoittaja Pätsmaruu harmailee:Alkuperäinen kirjoittaja Huopatossu:Alkuperäinen kirjoittaja leijona76:Alkuperäinen kirjoittaja Bonaire:Alkuperäinen kirjoittaja Huopatossu:Älä valita
Ja sinä et sitten koskaanikinämilloinkaan valita :saint:...?
Alkuperäinen kirjoittaja Lumiukko:Talvella voi sentään pukea vaatetta lisää jos on kylmä. Tämän enempää ei pysty vähentämään vaatetta vaikka kuin kuumenis. Ainakaan töissä.