Perjantai 13. päivä....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja meah
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

meah

Aktiivinen jäsen
19.01.2007
15 236
1
36
Hevonkuusen viimeinen pellonkulma.
Siis ei hitto.

En ehtinyt aamulla viedä hevosia ulos, koska keskimmäinen raahasi potan eteisen matolle, kävi pissalla, ja ennen kuin ehdin tehdä mitään, kävi pienimmäinen kaatamassa sen potan.

Siivosin pissaisen vauvan ja heitin maton pihalle, sitten tuli kiire viedä vanhinta kerhoon.
Jätin tytön kerhoon ja kappas, auto ei enää inahtanutkaan. Sinne se sitten jäi VPK:n pihaan. Naapurin emännän piti tulla antamaan virtaa. Kun se tuli, selvisi että sen exä on vienyt sen autosta kaapelit. Meidän kaapelit on miehen kulkupelissä.

Sain naapurin emännältä kyydin kotiin.

Kun vihdoin pääsin viemään niitä kopukoita pihalle, tulikin tamma vastaan jo tallin ovella. Kaikki vesiämpärit ja kaura-astiat pitkin ja poikin, lattia lainehti ja hajonneen muovivadin kappaleita pitkin ja poikin.

Tamma sentään on luotettavampi kulkupeli, vaikka ranskalainen sekin. Kävin siis kärryillä hakemassa tytön kerhosta.

Mutta luvatkaa nyt mulle, ettei tänään enää tapahdu mitään ylimääräistä älytöntä, joohan??

Alkuperäinen kirjoittaja onkos:
ei kait teitin tammalla ole kiima ? Ja asuuko naapurissa oripoika ? että pieni varoitus vaan... heh, no ei sillä varmaankaan ole nyt !

Itseasiassa vuoden eka kiima alkaa olla kohta jo ohi, mutta oreja ei kylällä ole yhtään.
Tarhakaverina tosin poninpallero, joka ihan tosissaan kuvittelee olevansa ori, ehkä se riittää meidän tammalle :D

Alkuperäinen kirjoittaja pallero:
:D no hyvä ettei meidän sakki pelmahtanut vielä pahentamaan kaaosta!
Ois voinu mennä hankalaksi, kun meinasi mennä nytkin. Ehkä se tästä taas...

:hug:
Äiti jo kertoikin, oli puhunut sun kanssa puhelimessa.

Mun aamu alkoi myös tosi mieltä ylentävästi: sulake pamahti |O
Yllättäen (kiittäkäämme kaikki Murphya ja hänen lakiaan) se palanut sulake oli nimenomaan olohuonekeittiö-yhdistelmän sulake, eikä meillä tietenkään ollut vaihtosulakkeita :headwall:

Isi kävi sitten kiltisti duunimatkalla tuomassa sulakkeen ja sain kahvin porisemaan :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja ruttis:
:hug:
Äiti jo kertoikin, oli puhunut sun kanssa puhelimessa.

Mun aamu alkoi myös tosi mieltä ylentävästi: sulake pamahti |O
Yllättäen (kiittäkäämme kaikki Murphya ja hänen lakiaan) se palanut sulake oli nimenomaan olohuonekeittiö-yhdistelmän sulake, eikä meillä tietenkään ollut vaihtosulakkeita :headwall:

Isi kävi sitten kiltisti duunimatkalla tuomassa sulakkeen ja sain kahvin porisemaan :heart:

Ai, että lujaa menee teilläkin :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä:
Alkuperäinen kirjoittaja meah:
Itseasiassa vuoden eka kiima alkaa olla kohta jo ohi, mutta oreja ei kylällä ole yhtään.
Äläs sano! Kohta sieltä tulee joku villihevonen puskista teidän tammaa polkaisemaan.

Sehän olis loppupeleissä päivän ensimmäinen hyvä uutinen. Mä olen vähän siitä varsasta haaveillut, mutta et kuule usko, missä hinnoissa hevosen sperma liikkuu :o

Yhteistyössä