Perjaintain provo.

vierailija
9mm-annostelulaite-oma ohimo vs. väittely Argumentointikyvyttömän Mörön kanssa.

Tässä kohtaa kuuluu syyttää Mörköäitiä avunannosta murhaan, ihan vaan periaatteen vuoksi.

Tulin itse ja vapaaehtoisesti keskusteluun, missä ei ole kuin yksi voittaja jolla ei ainuttakaan järkevää argumenttia.

Ei vittu tätä saittia, kävin 3h ja lähden taas sapatille.
oliko kimmo sasin tappama pappa syyllinen?
 
Eihän sille sitten muuta voi kun vaan todeta että ne saamarin perverssit raiskaavat, ja tehdä aina rikosilmoitus kun niin tapahtuu. Sånt är livet. Olisi parasta kun jokainen pysyisi vaan kotona runkkaamassa. Niin mäkin teen :)
Olishan se parempi. Niin loppuisi sitten nekin ketjut, missä joku aina kyselee turhaan, miten voisi iskeä naisen lenkkipolulta tai kaupasta :D
 
Miten nuori tunnistaa pedarin? Miten nuori tunnistaa mamun? Me aikuiset emme ole naiveja, mutta nuoret ovat. Eli miten silloin voi tietoisesti tehdä väärin, jos ei tiedä asiasta mitään?
 
silmistä ja eleistä kävely tyylistä hmm vaikee selittää mut jos oot joskus viettäny totaali sekopäiden kaa aikaa niin ne oppii tunnistamaan. yleisin yllättäjä on kiltti perheen äiti tai isä niistä ei voi olla varma. ne liittyy yleensä tukahdetettuihin tunteisiin
No en ole viettänyt. Ehkä siksi en tunnistakaan heitä. Tai voi olla, että tunnistan sekopään. Mutta miten tunnistaa sen tavallisen ja normaalin ihmisen, joka saattaakin jossain vaiheessa muuttua väkivaltaiseksi?
 
9mmmm
No en ole viettänyt. Ehkä siksi en tunnistakaan heitä. Tai voi olla, että tunnistan sekopään. Mutta miten tunnistaa sen tavallisen ja normaalin ihmisen, joka saattaakin jossain vaiheessa muuttua väkivaltaiseksi?
toi on paha koska "normaalit" on yleensä ehkä tunneköyhempii. siis arvaamaton tunnistettava sekopääkin hyvin selkeästi ilmaisee agressiivisuutensa. joka on tunne. siis vaikeempi kun mulla taas niin harvoi normaaleita frendei. yleensä normaalit sortuu valehteluun helpommin esim raha jutuissa et ehkä kannattaa sitä tarkkailla monihan ylpeilee rahalla ja jos se raha häviää tältä mitä jää jälelle? se ajaa sitten väkivaltaan kun ei oo kehdannu myöntää mokanneensa? puhasta arvuuttelua tää voi kuullostas hölmölle mut vaistoon voi paljonkin luottaa. jotenkin valehtelun aistii ? mietimpä lisää ittekkin
 
vierailija
Miten nuori tunnistaa pedarin? Miten nuori tunnistaa mamun? Me aikuiset emme ole naiveja, mutta nuoret ovat. Eli miten silloin voi tietoisesti tehdä väärin, jos ei tiedä asiasta mitään?
Tätä minäkin... Hassua etteivät aloittaja ja muut muista itse olleensa joskus nuoria.

Sitten kun joku teijän kakaroista rikastetaan, niin täytyy teidän sitten vaan todeta lapsellenne "vittu kun olit tyhmä"
 
Tätä minäkin... Hassua etteivät aloittaja ja muut muista itse olleensa joskus nuoria.

Sitten kun joku teijän kakaroista rikastetaan, niin täytyy teidän sitten vaan todeta lapsellenne "vittu kun olit tyhmä"
Muistan hyvin tarkasti millasta oli olla lapsi ja teini, ja todellakin pedarit tiedettiin. Lapsellakin on hälyytyskellot jotka alkavat soida.
Sitä paitsi nykyään ahdistelu tapahtuu netissä ja siitä lähdetään toisten kämpille tai hotelliin, kaikki tapahtuu vapaaehtoisesti.
 

Yhteistyössä