Tässä on kesällä muutamat häät tiedossa ja yhtiin tuli nyt polttarikutsu, mut jäin hieman huuli pyöreenä hintaa katsomaan..Mun mielestä alkaa olemaan aika kovat kustannukset jos hintaa on per naama puoltoista sataa?! :O
Mietinkin et onko ihan pirun noloa jäädä tuon takia pois niistä?Alkaa vaan jengin hääjuhlat rasittaa melkolailla rahapussia tuollasten summien kanssa..
Mietinkin et onko ihan pirun noloa jäädä tuon takia pois niistä?Alkaa vaan jengin hääjuhlat rasittaa melkolailla rahapussia tuollasten summien kanssa..