perintätoimistoon asiakaspalvelijaksi, palkka?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kiukaus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kiukaus

Vieras
Haastatteluun siis pääsin. Siitä jeee!!!, kun aika monta hakemusta on laitettu. On mulla onneksi nytkin työpaikka, mutta näyttää kurjan epävarmalta. Kuitteskin, asiaan, en oikein osannut lukea alan tessiä, niin paljonkohan tuommoisilla on lähtöpalkka? Ja kuuluukohan työhön juuri jotain maksusuunnitelmien tekoa sun muita? Hyvin olen perehtynyt... Ei ihan unelmahommaa olis mutta vakituinen työ olis kyllä mahtavaa. Pohjana mulla on merkonomin koulutus ja muulta alalta amk-tutkinto.

Ei kuulu maksusuunnitelmien tekoa, se on ihan muille siellä.. Edes velkaneuvojat eivät tee niitä virallisia maksusuunnitelmia. Mutta siis sä olet vaan asiakaspalvelija ja jos kyseessä on yksityinen perintätoimisto niin vadtailet puhelimeen, neuvot asiakkaita, ohjaat eteenpäin.. Postittelet muistutuslaskuja ja karhukirjeitä.. Palkka varmaan 2200

Tuo kuulostais suht simppeliltä alkuun (tavoite on kyllä saada uraakin, en vaan tiedä onko perintäala se mun juttu). Oiskohan noin paljoa palkka? Tessi alkoi jostain 1700e mutta kun en noista palkkaluokista ihan tajunnut, oletan vaan että sinne alkupäähän menee. 1700e/kk on sellainen raha, että nykyisestä en siihen vaihtaisi vaikken nytkään hirmuisesti tienaa.

Kiitos, ehkä mä luotan noihin tietoihin. Tänään oli siis haastattelu ja ei se mies osannut sanoa palkkaluokkaa :D Soitti kuitenkin pian perään ja kutsui toiselle kierrokselle. Jes!

Onko palkat kehittyneet, vai onko vaan vanhaa tietoa? Nyt perintäkäsittelijä tienaa kyllä kokemuksesta riippuen 2500-3000e/kk

3000 eur palkka perintäalalla tulee, kun olet ollut alalla reilu 10v. Lähtöpalkka n. 1800-1900 eur johon vuosittain indeksikorotus + kokemusvuosilisät. Vaativuusluokasta riippuen perusduunarilla palkat alalla siis keskimäärin 2000-2500 eur luokkaa. Palkkaluokat löytää suoraan luottotieto- ja perintäalan TES:stä.

Ja toimistosta riippuen joko pääset tekemään maksusuunnitelmia tai sitten et.

Terveisin vuosia perintätoimistossa työskennellyt.

Yhteistyössä