Perinetinen joulunviettomme loppuu tähän jouluun

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja perinteinen joulu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

perinteinen joulu

Vieras
Olemme viettänee perinteiseti joulua vanhempieni luona. Täna jouluna vietämme sitä viimeistä kertaa.
Ensi vuonna vanhempani on etelän mailla.
Miteimme,että mitähän sitä itse tekisi. Onhan tässä vuosi aikaa( menee vaan niin nopeaan) miettiä,mutta en tiedä oikein mitä haluaisi tehdä. Vaihtoehtoja on näin alkuun kolme
-Etelänmatka
-Lapinloma
-mieheni vanhempien luona( tänne tuskin vaan saamme minun vanhimpia lapsiani mukaan)

Sohvaröhnötysjoulu. Istutaan perseellään kotona ja katsotaan telkkaria. Ei erityisiä ruokia eikä lahjoja. Ihmetellään muita ihmisiä, että miten nuo viitsii touhottaa, me ei vaan jakseta.

Oma joulu on kyllä kans ihanan kuuloinen, mut toistaiseksi sellainen vähän kaukana oleva asia. en oikein osaa siihen jotenkin suhtautua oikein vielä. Ihan kun ei olisi joulua ollenkaan jos ei mene minnekkään. Ehkä se tässä kypsyy vuoden aikana tämä ajatus :)

Musta kai on ihanaa olla joulu(aatto) kotona perheen kanssa! Esikoisen ollessa vauva oltiin mun vanhemmilla aatto ihan yötäkin.
Seuraavan jouluna lapsia oli jo kaksi, 1v7kk ja 1,5kk olevat tytöt :) Ihanaa oli puuhata joulua kotona, mummolat keritään käydä pyhinäkin :)
Nyt tulossa jo kolmas joulu kotona, enkä muuta osaisi kuvitellakaan!

Yhteistyössä