Perimmäisenä ongelmana ei siis ole ankarat aamuherätykset vaan se että saa tiedon pitkistä työmatkoista niin lyhyellä varoitusajalla

Ihminen on flex, ei muutama univelkatunti haittaa. Otat aamulla kunnon kokovartalolumipesut niin ei oo ees stressiä koko päivänä!😍
(jos on pumppu hyvässä kunnossa=muista eletrolyytit!)
 
vierailija
Sitä se on, kun koko poikamieselämänsä on harrastanut maksullisia naisia Suomessa, taikuissa ja ties missä netti mukaanluettuna. Itse hän on tämän asian valistanut tällä palstalla.
Ai senkö takia hän on niin tohkeissaan parisuhteestaan? Oonkin ihmetellyt, miksi mainostaa täällä normaaleja asioita erikoisina, mutta tuostahan se taitaakin johtua.
 
vierailija
Ihminen on flex, ei muutama univelkatunti haittaa. Otat aamulla kunnon kokovartalolumipesut niin ei oo ees stressiä koko päivänä!😍
(jos on pumppu hyvässä kunnossa=muista eletrolyytit!)
Ihmiset on hyvin erilaisia. Minulle ei vaikuta rytmien siirtymiset mitään, voin vaikka huvin vuoksi valvoa koko yön, kunhan saan sitten nukkua.

Sitten on niitä joilla kestää viikkoja toipua kesä-talviaikaan kellon siirtämisestä.

Mitä ovat elektrolyytit?
 
Ihmiset on hyvin erilaisia. Minulle ei vaikuta rytmien siirtymiset mitään, voin vaikka huvin vuoksi valvoa koko yön, kunhan saan sitten nukkua.

Sitten on niitä joilla kestää viikkoja toipua kesä-talviaikaan kellon siirtämisestä.

Mitä ovat elektrolyytit?
Apua! Kysyt mitä ovat eletrolyytit.😭😢
Nimestäkin jo pystyy vähän päätellä!
🥺

Aloitan perusteellisen terveysketjun kunhan ennätän ja toivon että osallistut siihen.❤
 
Ai senkö takia hän on niin tohkeissaan parisuhteestaan? Oonkin ihmetellyt, miksi mainostaa täällä normaaleja asioita erikoisina, mutta tuostahan se taitaakin johtua.
En näkisi että kovin normaaleja vaan terveellinen parisuhde jossa toisen huomioiminen ihanalla tavalla on heille tärkeää. Nuori lempi vielä juu, mutta kaiken lukemani perusteella povaan tälle suhteelle paljon onnellista ja terveellistä aikaa.

Kilttis vaikuttaa oikein pätevältä puolisolta ja on mies isolla M:llä!❤
 

Yhteistyössä