I
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja pikku-toukka:avioliitossa olevat perivät automaattisesti toisensa, jos on lapsia, niin lapset saa omaisuudesta 50% ja aviopuoliso toisen 50%
Alkuperäinen kirjoittaja Helmi-Kana:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-toukka:avioliitossa olevat perivät automaattisesti toisensa, jos on lapsia, niin lapset saa omaisuudesta 50% ja aviopuoliso toisen 50%
Juu noinhan se menee...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja iina:Alkuperäinen kirjoittaja Helmi-Kana:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-toukka:avioliitossa olevat perivät automaattisesti toisensa, jos on lapsia, niin lapset saa omaisuudesta 50% ja aviopuoliso toisen 50%
eli jos on 100 000 euroa niin,miten se jaetaan,se on yhteistä omaisuutta ja lapsia 2...
Alkuperäinen kirjoittaja iina:Alkuperäinen kirjoittaja Helmi-Kana:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-toukka:avioliitossa olevat perivät automaattisesti toisensa, jos on lapsia, niin lapset saa omaisuudesta 50% ja aviopuoliso toisen 50%
eli jos on 100 000 euroa niin,miten se jaetaan,se on yhteistä omaisuutta ja lapsia 2...
Alkuperäinen kirjoittaja Helmi-Kana:Alkuperäinen kirjoittaja iina:Alkuperäinen kirjoittaja Helmi-Kana:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-toukka:avioliitossa olevat perivät automaattisesti toisensa, jos on lapsia, niin lapset saa omaisuudesta 50% ja aviopuoliso toisen 50%
ei vaadi ei,mut joku väitti et vaimo saa miehen puolikkaasta puolet ja sit vasta lapset puolet siitä lopusta.
Ööh, ei kai kovin vaikeeta matikkaa vaadi?Puoliso 50 000, 25 000/lapsi. Niin ja niist sit valtion osuus pois...
Alkuperäinen kirjoittaja iina:Alkuperäinen kirjoittaja Helmi-Kana:Alkuperäinen kirjoittaja iina:Alkuperäinen kirjoittaja Helmi-Kana:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-toukka:avioliitossa olevat perivät automaattisesti toisensa, jos on lapsia, niin lapset saa omaisuudesta 50% ja aviopuoliso toisen 50%
ei vaadi ei,mut joku väitti et vaimo saa miehen puolikkaasta puolet ja sit vasta lapset puolet siitä lopusta.
Ööh, ei kai kovin vaikeeta matikkaa vaadi?Puoliso 50 000, 25 000/lapsi. Niin ja niist sit valtion osuus pois...
Alkuperäinen kirjoittaja iina:Alkuperäinen kirjoittaja iina:Alkuperäinen kirjoittaja Helmi-Kana:Alkuperäinen kirjoittaja iina:Alkuperäinen kirjoittaja Helmi-Kana:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-toukka:avioliitossa olevat perivät automaattisesti toisensa, jos on lapsia, niin lapset saa omaisuudesta 50% ja aviopuoliso toisen 50%
Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu:jos 100 000 on yhteistä omaisuutta, 50 000 on silloin jo alunperin sen vaimon, ja 50 000 miehen, siitä vaimo saa 25 000 (pois verot tietysti) ja lapset kumpikin 12 500 (pois verot)
Sitäkö tarkoitit?
Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu:jos 100 000 on yhteistä omaisuutta, 50 000 on silloin jo alunperin sen vaimon, ja 50 000 miehen, siitä vaimo saa 25 000 (pois verot tietysti) ja lapset kumpikin 12 500 (pois verot)
Sitäkö tarkoitit?
Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Robinson:Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu:jos 100 000 on yhteistä omaisuutta, 50 000 on silloin jo alunperin sen vaimon, ja 50 000 miehen, siitä vaimo saa 25 000 (pois verot tietysti) ja lapset kumpikin 12 500 (pois verot)
Sitäkö tarkoitit?
Minusta puoliso ei saa miehen puolikkaasta mitään.
Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu:Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Robinson:Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu:jos 100 000 on yhteistä omaisuutta, 50 000 on silloin jo alunperin sen vaimon, ja 50 000 miehen, siitä vaimo saa 25 000 (pois verot tietysti) ja lapset kumpikin 12 500 (pois verot)
Sitäkö tarkoitit?
mut eihän se silloin peri mitään, pitää vaan omansa..
(mä en tiedä oikeesti tästä asiasta mitään, joten..)
Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu:Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Robinson:Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu:jos 100 000 on yhteistä omaisuutta, 50 000 on silloin jo alunperin sen vaimon, ja 50 000 miehen, siitä vaimo saa 25 000 (pois verot tietysti) ja lapset kumpikin 12 500 (pois verot)
Sitäkö tarkoitit?
Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Robinson:Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu:Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Robinson:Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu:jos 100 000 on yhteistä omaisuutta, 50 000 on silloin jo alunperin sen vaimon, ja 50 000 miehen, siitä vaimo saa 25 000 (pois verot tietysti) ja lapset kumpikin 12 500 (pois verot)
Sitäkö tarkoitit?
No näin minä olen asian käsittänyt... ei periaatteessa peri mitään, jos lapsia on. Saa siis puolet omaisuudesta avio-oikeuden kautta.
Alkuperäinen kirjoittaja onni:meillä on testamentti koskien lasten osuutta,miehen lapsi saa vain lakiosan,kun taas meidän yhteiset lapset saa laki ja perintöosan.
Alkuperäinen kirjoittaja ihmettelen:Alkuperäinen kirjoittaja onni:meillä on testamentti koskien lasten osuutta,miehen lapsi saa vain lakiosan,kun taas meidän yhteiset lapset saa laki ja perintöosan.
Onpas lapset laitettu eriarvoiseen asemaan... :-/
Mä en ikinä voisi tehdä lapsilleni noin!
Alkuperäinen kirjoittaja onni:Alkuperäinen kirjoittaja ihmettelen:Alkuperäinen kirjoittaja onni:meillä on testamentti koskien lasten osuutta,miehen lapsi saa vain lakiosan,kun taas meidän yhteiset lapset saa laki ja perintöosan.
Onpas lapset laitettu eriarvoiseen asemaan... :-/
Mä en ikinä voisi tehdä lapsilleni noin!
no eihän se ole mun lapsi.ei kai se voi mun ja mun miehen hankkimaa omaisuutta saada samalla tavalla kuin meidän yhteisten lasten. Miehen lapsella on oma äiti jonka hän kyllä perii.