B
BootyPeppi
Vieras
Vaikka tilanteeni olisi mikä en voisi koskea lapsiini. Oheishuoltosopimukset on tehty ja siksi tiedän, että jos jotain minulle käy on lapsilla hyvä paikka sen jälkeen.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja sisar puoliQ:Alkuperäinen kirjoittaja paremmin tietävä:Alkuperäinen kirjoittaja bud:En ole koskaan ymmärtänyt, miksi vanhemmat tappaa myös lapsensa. Sen kun tappakoot itsensä, jos on niin paska olla, muttei lasten nähden. Mutta ei niitä lapsia, antakaa niiden elää!
Ja minkälainen on lasten elämä tuon jälkeen? Mä luulen että nuo vanhemmat juuri ajattelevat lapsiaan siinä että heidän ei tarvitse kantaa sitä taakkaa harteilla että isä ja äiti ei jaksaneet. Jos itse ei ole kokenut tuollaista toivottomuutta on se mahdotonta käsittää.
Mun vanhemmat on juuri näitä "vanhempia"...isä tappoi äidin ja sitten itsensä. Siitä on jo kauan, olin silloin 4. Mummolassa asuin sen jälkeen. Koko elämäni olen miettinyt miksi he eivät ottaneet minua mukaan, tai sitten oltas kaikki jatkettu...miten vaan. Olen yrittänyt elää normaalia elämää, onnistumatta siinä. Omat lapset on mutta en koskaan kykene olemaan täysin onnellinen. Mun on ollut pakko vaan jatkaa kun ei ole ollut kanttia tappaa itseä, mummon ja vaarin vuoksi. Onnen siruja keräilen, mutta synkkä mun elämä on.
:hug: mutta jonkun toisen lapset voivat ehkä koota itsensä, saada hyvää apua ja saada tasapainoisen aikuisuuden. sitä ei voi etukäteen tietää, eikä siitä saa muut toisen puolesta päättää! toivon, että myös sinä saisit tulevaisuudessa parempaa! :hug:
Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:Vaikka tilanteeni olisi mikä en voisi koskea lapsiini. Oheishuoltosopimukset on tehty ja siksi tiedän, että jos jotain minulle käy on lapsilla hyvä paikka sen jälkeen.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:Vaikka tilanteeni olisi mikä en voisi koskea lapsiini. Oheishuoltosopimukset on tehty ja siksi tiedän, että jos jotain minulle käy on lapsilla hyvä paikka sen jälkeen.
Eli sinulla on hyvä tukiverkko. Se on hieno asia, kunpa kaikilla olisi noin, niin perheillä olisi helpompi selviytyä vaikeista asioista elämässä. Ne perheet, jotka epätoivoisiin ratkaisuihin päätyvät, eivät sellaista useimmiten omista. Jos sukulaisia on, eivät he ole sellaisia keille lapsensa uskoisi/ketä kiinnostaisi läheistensä asiat.
Alkuperäinen kirjoittaja hän:Voi kun voisin auttaa!
Ihmiset ei tosiaan vaan ymmärrä. Moni on onneksi syntynyt ns. kultalusikka suussaan, niin että elämä kuljettaa heitä hellien eteenpäin. Me toiset rämmitään. Ei nämä ihmiset kykene ymmärtämään asioita joita eivät ole itse kokeneet, sen huomaa helposti jo heidän tavastaan kirjoittaa. Sinun ja minun korvaan se tekee pahaa, mutta emme voi olettaa heidän ymmärtävän. Antaa heidän elää onnellisessa kuplassaan, ihanaahan se on että kaikkien ihmisten ei tarvitse rämpiä. Olen onnellinen sydämmestäni heidän puolesta. Ei katkeruus ja viha auta.
Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:Vaikka tilanteeni olisi mikä en voisi koskea lapsiini. Oheishuoltosopimukset on tehty ja siksi tiedän, että jos jotain minulle käy on lapsilla hyvä paikka sen jälkeen.
Eli sinulla on hyvä tukiverkko. Se on hieno asia, kunpa kaikilla olisi noin, niin perheillä olisi helpompi selviytyä vaikeista asioista elämässä. Ne perheet, jotka epätoivoisiin ratkaisuihin päätyvät, eivät sellaista useimmiten omista. Jos sukulaisia on, eivät he ole sellaisia keille lapsensa uskoisi/ketä kiinnostaisi läheistensä asiat.
ei minulla täällä suomessa ole kuin Ima. Eikä lapset hänelle meneei siksi, että olisi huono vanhempi vaan siksi, koska on sairas.