Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:Nyt joku vois oikein rautalangasta vääntäen selittää mulle, että mikä esim. perhepedissä on perverssiä?
:attn:
Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:Nyt joku vois oikein rautalangasta vääntäen selittää mulle, että mikä esim. perhepedissä on perverssiä?
tässä ois hyvä aihe 4d dokkariks!Alkuperäinen kirjoittaja Aliise:Kyllä tuollekin varmaan kohta nimike keksitään,vanhempia hyväkseen käyttävät lapset Tulevaisuudessa ei varmaan saa omaa lastaan edes halata kun on jo pedofiili.Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:teitä siis seksuaalisesti ahdistellaan teidän oamssa kodissanne! poliisiasia!Alkuperäinen kirjoittaja Työmyyrä:Mutta mites sitte ku meillä nukutaan koko perhe samassa pedissä ilman vanhempien suostumusta. Lapset yksinkertaisesti pakottaa meidät vanhemmat tuohon niskoja rikkovaan nukkumisjärjestelyyn tunkemalla joka ikinen yö meidän sänkyyn.
Ja me vanhemmat ollaan niin unisia, että ei yksinkertaisesti JAKSETA nousta kantamaan niitä omaan sänkyyn.
Kuka tässä on uhri? ei lapsi ainakaan, ko tyytyväisenä nukkuvat X-asennossa niin että mulle ja ukolla jää yhteensä tilaa semmoset 60 cm..
mä en tajua, sun pitää selittää mulle.Alkuperäinen kirjoittaja vitsit pois:Mikä on motiivi pitää lasta/lapsia vanhempien pedissä? Ei mikään muu kuin pervot halut, jokainen sen tajuaa.
Se on vaan mukavaa kun pieni tuhisee siinä vieressä? Keksin minuutissa 10 pervompaa asiaa, johon ei liity lapset mitenkään.Alkuperäinen kirjoittaja vitsit pois:Mikä on motiivi pitää lasta/lapsia vanhempien pedissä? Ei mikään muu kuin pervot halut, jokainen sen tajuaa.
Näähän onki hyviä nää nykydigikamerat sun muut. Otanki heti tänä önä (siis jos jaksan herätä) kuvaa ja vaikka videoa siitä kun 4-vuotias mäjäyttää kyynärpäällä isältään silmän mustaksi ja 3-vuotias potkasee ilmat pihalle.Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:tässä ois hyvä aihe 4d dokkariks!Alkuperäinen kirjoittaja Aliise:Kyllä tuollekin varmaan kohta nimike keksitään,vanhempia hyväkseen käyttävät lapset Tulevaisuudessa ei varmaan saa omaa lastaan edes halata kun on jo pedofiili.Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:teitä siis seksuaalisesti ahdistellaan teidän oamssa kodissanne! poliisiasia!Alkuperäinen kirjoittaja Työmyyrä:Mutta mites sitte ku meillä nukutaan koko perhe samassa pedissä ilman vanhempien suostumusta. Lapset yksinkertaisesti pakottaa meidät vanhemmat tuohon niskoja rikkovaan nukkumisjärjestelyyn tunkemalla joka ikinen yö meidän sänkyyn.
Ja me vanhemmat ollaan niin unisia, että ei yksinkertaisesti JAKSETA nousta kantamaan niitä omaan sänkyyn.
Kuka tässä on uhri? ei lapsi ainakaan, ko tyytyväisenä nukkuvat X-asennossa niin että mulle ja ukolla jää yhteensä tilaa semmoset 60 cm..
4D- lapseni on seksuaalirikollinen.
muuten eläpäs teekkää poliisiasiaa tästä, sähän siitä joudut linnaan jos lapset on vielä alaikäsiä. oota et ne joutuu ottaa vastuun teoistaan ja kerää sillä aikaa todisteita. mitenhän seksuaalirikokset vanhenee?
Alkuperäinen kirjoittaja Työmyyrä:Näähän onki hyviä nää nykydigikamerat sun muut. Otanki heti tänä önä (siis jos jaksan herätä) kuvaa ja vaikka videoa siitä kun 4-vuotias mäjäyttää kyynärpäällä isältään silmän mustaksi ja 3-vuotias potkasee ilmat pihalle.Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:tässä ois hyvä aihe 4d dokkariks!Alkuperäinen kirjoittaja Aliise:Kyllä tuollekin varmaan kohta nimike keksitään,vanhempia hyväkseen käyttävät lapset Tulevaisuudessa ei varmaan saa omaa lastaan edes halata kun on jo pedofiili.Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:teitä siis seksuaalisesti ahdistellaan teidän oamssa kodissanne! poliisiasia!Alkuperäinen kirjoittaja Työmyyrä:Mutta mites sitte ku meillä nukutaan koko perhe samassa pedissä ilman vanhempien suostumusta. Lapset yksinkertaisesti pakottaa meidät vanhemmat tuohon niskoja rikkovaan nukkumisjärjestelyyn tunkemalla joka ikinen yö meidän sänkyyn.
muuten eläpäs teekkää poliisiasiaa tästä, sähän siitä joudut linnaan jos lapset on vielä alaikäsiä. oota et ne joutuu ottaa vastuun teoistaan ja kerää sillä aikaa todisteita. mitenhän seksuaalirikokset vanhenee?
Sitten aamulla kuvataan jäljet ja lääkärillä käydään todistusta hakemassa. Puutuneet niskat ja lattialla yön yli jäätyneet jalat pitää yritää todistaa jollakin tavalla. keksis vielä miten.
Toisaalta mulla ei oo kyllä tarvetta rahastaa omia lapsiani, mutta ajattelin vaan että oisko tässä mahdollisuus saada vähän lisää tukia valtiolta.. *kjeh*
ihan varmasti! ja jos ei muuta niin lapset ainaki kodista pihalle mahdollisimman pian ja tehokkaasti!Alkuperäinen kirjoittaja Työmyyrä:Näähän onki hyviä nää nykydigikamerat sun muut. Otanki heti tänä önä (siis jos jaksan herätä) kuvaa ja vaikka videoa siitä kun 4-vuotias mäjäyttää kyynärpäällä isältään silmän mustaksi ja 3-vuotias potkasee ilmat pihalle.Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:tässä ois hyvä aihe 4d dokkariks!Alkuperäinen kirjoittaja Aliise:Kyllä tuollekin varmaan kohta nimike keksitään,vanhempia hyväkseen käyttävät lapset Tulevaisuudessa ei varmaan saa omaa lastaan edes halata kun on jo pedofiili.Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:teitä siis seksuaalisesti ahdistellaan teidän oamssa kodissanne! poliisiasia!Alkuperäinen kirjoittaja Työmyyrä:Mutta mites sitte ku meillä nukutaan koko perhe samassa pedissä ilman vanhempien suostumusta. Lapset yksinkertaisesti pakottaa meidät vanhemmat tuohon niskoja rikkovaan nukkumisjärjestelyyn tunkemalla joka ikinen yö meidän sänkyyn.
Sitten aamulla kuvataan jäljet ja lääkärillä käydään todistusta hakemassa. Puutuneet niskat ja lattialla yön yli jäätyneet jalat pitää yritää todistaa jollakin tavalla. keksis vielä miten.
Toisaalta mulla ei oo kyllä tarvetta rahastaa omia lapsiani, mutta ajattelin vaan että oisko tässä mahdollisuus saada vähän lisää tukia valtiolta.. *kjeh*
Vähän kyllä nolottaa tunnustaa olevani babyfiilin uhri... (eikö näihin liittyvä häpeän tunne ole ihan normia kuitenkin? )Alkuperäinen kirjoittaja Mielikki:Mikäköhän ton uusi nimike ois sitten babyfilia???
Jaa, no mieti kun reeta 2v herää isukin vierestä, jolla hurja aamustondis. Isäää mikä täää onnnnn.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:se on perverssimpää kun koko perhe istuu yhdessä alasti saunassa. Ja vielä isojenkin lasten kanssa.
no voi herranjestas....Alkuperäinen kirjoittaja ei näin:Jaa, no mieti kun reeta 2v herää isukin vierestä, jolla hurja aamustondis. Isäää mikä täää onnnnn.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:se on perverssimpää kun koko perhe istuu yhdessä alasti saunassa. Ja vielä isojenkin lasten kanssa.
No kuule ainakin meidän reetat kun herää isukin vierestä aamulla, niin ne on kääntäny keittiön ylösalaisin ennen kuin isukilla on edes pientä hajua aamustondiksesta.Alkuperäinen kirjoittaja ei näin:Jaa, no mieti kun reeta 2v herää isukin vierestä, jolla hurja aamustondis. Isäää mikä täää onnnnn.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:se on perverssimpää kun koko perhe istuu yhdessä alasti saunassa. Ja vielä isojenkin lasten kanssa.
kun se siellä saunassa töllöttää sitä roikkuvaa vehjettä, hyi.Alkuperäinen kirjoittaja ei näin:Jaa, no mieti kun reeta 2v herää isukin vierestä, jolla hurja aamustondis. Isäää mikä täää onnnnn.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:se on perverssimpää kun koko perhe istuu yhdessä alasti saunassa. Ja vielä isojenkin lasten kanssa.
Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:mua kuitenkin kiinnostaa vielä että miten sen imetyksen kans tehään? peitetäänkö lapsen silmät ja laitetaan semmonen kumisysteemi nännin päälle vai siirrytäänkö pulloon heti?
ai niin joo! tai jos käsin lypsäis ja ruikkis suinpäin lapsen suuta kohti!Alkuperäinen kirjoittaja Työmyyrä:Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:mua kuitenkin kiinnostaa vielä että miten sen imetyksen kans tehään? peitetäänkö lapsen silmät ja laitetaan semmonen kumisysteemi nännin päälle vai siirrytäänkö pulloon heti?
Sää oot nyt ymmärtäny aivan väärin. Ei sen vauvan silmiä peitetä, vaan äidin. Kun äitihän siitä tyydytystä saa. Ja sitten sitä vauvaa on syytä pitää mahollisimman kaukana äitistä: Sillain että just ja just saa maitohanasta kiinni. Ja hyvä olis laittaa esim. elmukelmua nänniin. Tiedät kyllä miksi. Siis SIKSI.
Toki vauvoja imetetään, mutta tälläkin palstalla on niitä pervoja, jotka taapero ja jopa varttuneempia imettää. Se on sairasta.Alkuperäinen kirjoittaja Työmyyrä:Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:mua kuitenkin kiinnostaa vielä että miten sen imetyksen kans tehään? peitetäänkö lapsen silmät ja laitetaan semmonen kumisysteemi nännin päälle vai siirrytäänkö pulloon heti?
Sää oot nyt ymmärtäny aivan väärin. Ei sen vauvan silmiä peitetä, vaan äidin. Kun äitihän siitä tyydytystä saa. Ja sitten sitä vauvaa on syytä pitää mahollisimman kaukana äitistä: Sillain että just ja just saa maitohanasta kiinni. Ja hyvä olis laittaa esim. elmukelmua nänniin. Tiedät kyllä miksi. Siis SIKSI.
En tajua, kerro!Alkuperäinen kirjoittaja vitsit pois:Mikä on motiivi pitää lasta/lapsia vanhempien pedissä? Ei mikään muu kuin pervot halut, jokainen sen tajuaa.