Perhepeti, askel pedofiliaan?

  • Viestiketjun aloittaja emmi
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja VIIVILIINA-:
Voi ei..Pitääkin heti aamulla käydä ilmottautumassa poliisille ja siitä suoraan valtion järjestämään terapiaan..

Toisaalta mä ymmärrän tekoni, mähän olen lapsena JOUTUNUT saman hyytävän perhepedin kohteeksi..
aika rohkeeta noin rekisteröityneenä tunnustaa mitä kauheuksia sitä on tullu koettua lapsena. muista se ei ollu sun syy, vielä eilen ei kukaan tiennyt miten sairasta se on. :hug:
 
Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:
Alkuperäinen kirjoittaja VIIVILIINA-:
Voi ei..Pitääkin heti aamulla käydä ilmottautumassa poliisille ja siitä suoraan valtion järjestämään terapiaan..

Toisaalta mä ymmärrän tekoni, mähän olen lapsena JOUTUNUT saman hyytävän perhepedin kohteeksi..
aika rohkeeta noin rekisteröityneenä tunnustaa mitä kauheuksia sitä on tullu koettua lapsena. muista se ei ollu sun syy, vielä eilen ei kukaan tiennyt miten sairasta se on. :hug:
Jospa mä nyt sit jotenki eheydyn kun mulle on selvinnyt mun pimeä puoli :D
 
sipsi
No mie jouduin perhepetiin vielä 33-vuotiaana... Oltiin matkoilla minä, siskot miehineen ja minun vanhemmat. Oma perheeni jäi kotiin, lapsi saitastui ennen lähtöä. Hotelli oli sössinyt huoneiden kanssa, ja niitä olikin yksi liian vähän...

No, mie nukuin reippaana iskän ja äitin keskessä-edellisestä kerrasta olikin kuulemma yli 30v aikaa :LOL:

Että näin meillä pervoillaan...
 
Alkuperäinen kirjoittaja VIIVILIINA-:
Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:
Alkuperäinen kirjoittaja VIIVILIINA-:
Voi ei..Pitääkin heti aamulla käydä ilmottautumassa poliisille ja siitä suoraan valtion järjestämään terapiaan..

Toisaalta mä ymmärrän tekoni, mähän olen lapsena JOUTUNUT saman hyytävän perhepedin kohteeksi..
aika rohkeeta noin rekisteröityneenä tunnustaa mitä kauheuksia sitä on tullu koettua lapsena. muista se ei ollu sun syy, vielä eilen ei kukaan tiennyt miten sairasta se on. :hug:
Jospa mä nyt sit jotenki eheydyn kun mulle on selvinnyt mun pimeä puoli :D
varmaan jo huomenna aamulla on joku kriisiterapia järjestetty tämän asian tiimoilta.
:D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Työ--Myyrä--:
Alkuperäinen kirjoittaja Työ--Myyrä--:
Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:
mä en kohta kerkee mitään kelmuttamaan ku tää tulee kohta ulos jos te nauratatte mua lisää :LOL: :LOL: :LOL: sain konttia just vessaan naureskelee ku meinas tulla housun.

samalla kävi mielessä että mitä jos vauva näkee jotain heijastuksia vessavedessä? oli pakko sitte miehen hammasharjalla sekottaa vettä ettei vahingossakaan näkis mitään "tähtiä" tai kirkkoveneitä.

saiskohan paikkoihin laitettua eräänlaisen teflon suojan. lapsi ei näkis mitään ulostullessaan, ja vieläpä liukus vauhilla ulos! lapsen vois sitte nopeesti pukee silmälappuihin ja isoon muovikuplaan ja pyörittää perhehuoneeseen siks aikaa ku isä ja äiti kuroo paikkoja umpeen. eihän se sovi että hoitsut sen tekis sehä on ihan sairasta!
:LOL: :LOL: Mun haava kaulassa repeää. :LOL: :LOL:
Nyt menee kyllä OT, mutta tuli tästä mun kipeästä kaulan haavasta mieleen että kirurgi joka leikkas mut, niin taitaa ihan oikeasti olla joku kaulanviiltäjäpervo. Varmaan saa jotain tyydytystä siitä että tekee epäsymmetrisiä viiltoja ihmisten kauloihin. :x

Pitäiskö tehä siitäki rikosilmoitus. Kätevästi samalla kertaa kun noista babyfiilestä.
:eek:


joo,se on pohjimmiltaan massamurhaaja!!!Kuten jalkahoitajat ovatjalkafetissejä jne. :saint:
 
kokoko
Höhö, kahlasin kaikki sivut läpi enkä löytänyt mitään viitettä siihen tutkimukseen. Miksiköhän :D?

Totta puhuen, minusta lapsissa ei ole mitään seksuaalista ja lapsista ja seksistä ei voi edes puhua samaan aikaan! Lapsi ja seksi eivät kuulu yhteen millään tavalla mun päässäni.
Pervoja pedofiilejä taitavatkin olla juuri ne, jotka näkevät lapsen vieressä nukkumisessa tai imetyksessä tai hellimisessä jotain seksiin viittavaa. Ällöttävää.

Ja hyi hitto teidän jutut aamustondiksista. Siis haloo, eikai kukaan oikeesti voi miettiä mitä lapsi mahtaa ajatella iskän aamustondiksesta? Housut kai sillä kuitenkin on jalassa ja peitto päällä? Huh huh.
 
kokoko
Alkuperäinen kirjoittaja kiitos ap:
Mua oikeasti itkettää.

Itse sitä olisi toivonut että oltaisiin nukuttu kaikki koko perheellä samassa sängyssä,niin ei olisi päässyt tapahtumaan mitään pahaa:(
Käsitän tän niin, että kun kirjoittaja lapsena nukkui yksin, niin joku pääsi muiden huomaamatta tekemään hänelle jotain pahaa.

Nyt muakin itkettää. Lapsi ja seksi ei pitäis liittyä millään tavalla yhteen.
 
harmaa
Alkuperäinen kirjoittaja supo:
Alkuperäinen kirjoittaja harmaa:
Alkuperäinen kirjoittaja totuus:
Alkuperäinen kirjoittaja harmaa:
Alkuperäinen kirjoittaja Näin:
Tunnen mieskätilöitä, heidän motiivi ammatiin on päästä näkemään naisten pilluja.
Ovat sitten jotenkin vinksahtaneita.

Mun mies ei onneksi...
Tää on hauskinta jargonia.. mun mies ei.. samalla ne miehet polkee vierasta lihaa ja mammat hokee, et ei mun mies sitä tai tätä :D
Väitinkö sitten jotain vieraista lihoista,revenneistä alapäistä vain.Ei muakaan mikään nauravanakki paljoa kiihottais.
Tuossahan tuo mun alla makaa.Vitsit mikä pervo mä oon.Ajatella JOS sillä vaikka kerranki seisois.
Siis allasi makaa lapsi :O
Miehestähän tuossa puhuttiin.
Mies makaa alla,sisällä on lapsi,ja mitä muuta vielä..hilliton pervoperhe siis..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mielikki:
Nyt menee kyllä OT, mutta tuli tästä mun kipeästä kaulan haavasta mieleen että kirurgi joka leikkas mut, niin taitaa ihan oikeasti olla joku kaulanviiltäjäpervo. Varmaan saa jotain tyydytystä siitä että tekee epäsymmetrisiä viiltoja ihmisten kauloihin. :x
:eek:
joo,se on pohjimmiltaan massamurhaaja!!!Kuten jalkahoitajat ovatjalkafetissejä jne. :saint:
Nyt alkoi mietityttämään tuttavani, joka työskentelee paskakuskina.. Heillä ei tietääkseni ole perhepetiä mutta ammatin perusteella en tahdo muutenkaan tietää mitä siellä sängyssä tapahtuu :$
 
realisti
Alkuperäinen kirjoittaja sossu:
Alkuperäinen kirjoittaja Tiuhka:
Tässä ei ole ensinnäkään esitetty minkäänlaista lähdettä että tällaista tutkimusta olisi edes tehty. Kiinnostasi kuulla, miten perhepeti ei ole lapsen etu?
Jokainen tajuaa, että lapsen paikka ei ole vanhempien välissä/sängyssä. Se on perverssiä.
Jokainen, jolla on enemmän kuin yksi aivosolu, tajuaa, että puhut ihan puutaheinää. Ihminen on laumaeläin, jonka ei kuulu nukkua yksin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja coatrack:
Alkuperäinen kirjoittaja Mielikki:
Nyt menee kyllä OT, mutta tuli tästä mun kipeästä kaulan haavasta mieleen että kirurgi joka leikkas mut, niin taitaa ihan oikeasti olla joku kaulanviiltäjäpervo. Varmaan saa jotain tyydytystä siitä että tekee epäsymmetrisiä viiltoja ihmisten kauloihin. :x
:eek:
joo,se on pohjimmiltaan massamurhaaja!!!Kuten jalkahoitajat ovatjalkafetissejä jne. :saint:
Nyt alkoi mietityttämään tuttavani, joka työskentelee paskakuskina.. Heillä ei tietääkseni ole perhepetiä mutta ammatin perusteella en tahdo muutenkaan tietää mitä siellä sängyssä tapahtuu :$

huh huh!!!!
:eek: Kannattaa tehdä lastensuojeluilmotus!!!Toihan on ihan sairasta!!!
 
vieras
Eipä jaksanu koko ketjua lukea kun oli niin sairasta tekstiä että huh huh. Meillä ei oo koskaan nukuttu perhepedissä mutta syyt siihen on jotain aivan muuta kun pedofilia ei muuten oo koskaan edes tullu mieleen mikään pedofilia jutut aikaisemmin..me ei vaan osata nukkua ahtaasti ja sen vuoksi meillä on patja lattialla voi lapset halutessaan tulla viereen nukkuun..Pusutellaan ja halitaan kyllä todella paljon mutta sekin on ihan normaalia..

No asiaa sairas on se joka näkee seksuaalisuutte näissä jutuissa...normaali ihmiselle ei tuu edes mieleen tollasia sairaita asioita tällaisista tavallisista asioista.
 
sdgsd
Enpä tiedä oikein miten aloittaisin, mutta kauhulla tällaisia luen. Lapsi tarvitsee rakkautta, äitiä ja isää, mummoja, vaareja ym. läheisiä ystäviä ja rakkaita. Lapsi oppii heiltä kaiken, mitä he tekee, mitä he sanoo, miten he toimivat eri tilanteissa. Ei lapsi niitä itse päähänsä saa. Tuskinpa se äidin ja isän rakas lapsi sinne vanhempien sänkyyn pakolla tulee. Jos hänellä olisi siellä kauheaa olla hän pysyttelis omassa sängyssä. Siinä ei ole mitään sairasta vaikka lapsi nukkuu vieressä. Lapsi tarvitsee niitä haleja, pusuja, lämpimiä sanoja, ilon hetkiä, läheisyyttä. Tarjotkaa niitä. Näitä lueskennellessa tulee mieleen kysymys. Millaisia ihmisiä me tänne Suomeen oikein halutaan kasvattaa ? Sellaisiako jotka pelkäävät läheisen kosketusta, -katsetta, -haleja , -rakkautta. Suomessa on pikkuhiljaa ajauduttu hakoteille lasten kustannuksella. Täällä kysellään kaikenlaisia asioita netissä. Ei osata enään itse päättää mikä on oikein ja väärin. Ennen sitä osattiin sanoa, että lähdetään saunaan. Nykyään taas ensin kirjoitetaan nettiin ja kysellään onkohan soveliasta mennä porukalla saunaan. Kyllä se maailma muuttuu ja kovasti näköjään huonommaksi. Tällaisin miettein tällä kertaa.
 
perhepetiläinen jo lapsena
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
se on sairasta vain jos omaa sairaan mielikuvituksen. Ja tässä tapauksessa täytyy olla jo melko sairas.
Peesi tälle!

Täällä ilmoittautuu myös perhepetiläinen jo toisessa polvessa, enkä todella koe joutuneeni minkään hyväksikäytön uhriksi,vaikka nukuinkin vanhempieni sängyssä.. Pieni lapsihan tarvitsee läheisyyttä, mikä siinä on niin vaikea käsittää?

Tietty, jos on pedofiili, niin samassa sängyssä nukkuminen on riski, mutta (oikeasti) harvempi aikuinen sellainen kai on. Ei samassa sängyssä nukkuminen tee kenestäkään pedofiilia tai samalla logiikallahan lesboksi tullaan nukkumalla naiset naisten kanssa, eläimiin sekaantujaksi esim. kun koira nukkuu samassa sängyssä jne.

Ihminen tarvitsee toisen ihmisen kosketusta vauvasta vaariin! Mikä siinä pelottaa? Enkä nyt tarkoita, että kaikkien pitäisi nukuttaa lapset perhepedissä tai muuten ei olla tarpeeksi lähekkäin. Ei myöskään tulisi nähdä läheisyydessä piirteitä, joita siinä ei ole.
 

Yhteistyössä