Perhepäivähoitajan koirat

  • Viestiketjun aloittaja "mmari"
  • Ensimmäinen viesti
Blue
Eivät voi pistää luopumaan koirista. Muu ratkaisu on keksittävä.

Mulla on kolme koiraa; jättimäinen, energinen murrosikäinen koira, todella vanha vanhus ja minipentu. Kaikki touhussa mukana päivät kun töitä teen. Tosin mahdollisuus pistää myös koirat omaan rauhaan jos tarvetta tulee. Meillä kyllä lähdetään siitä että ekana opetan hoitolapsille säännöt toimintaan koirien kanssa. Hyvin on kaikki ikään ja sukupuoleen katsomatta oppineet. Tosin, jos joku hankalampi tapaus tulisi niin koirat on kyllä kaikella tapaa käsittelyvarmoja, mutta parempi on ettei tilanne ikinä edes päästä tähän asti..
 
"vieras"
Btw- kun laitoin lapset hoitoon, niin ei mulal tullut edes mieleen, että pph:lla olisi eläimiä.

Olin tietty rastinut kohdan, että ei allergioita lapsilla. Mun mies on älyttömän allerginen kissoille ja tavallisen allerginen koirille. (ja mä pelkään koiria). Näistä syistä emme koskaan edes käy paikoissa jossa on kissa tai koira.
Eli mun lapset olisivat ihan hyvin voineet olla allergisia kissalle, me vaan ei oltais tiedetty sitä.

no, eivät olleet, mutta hämmästyin kyllä, että pph voi pitää kolmea kissaa, eikä siitä edes kysytä kun lapsia sijoitetaan. Mun mies sai oireita lasten vaatteista hoitopäivän jälkeen, mut me sit vaan vaihdettiin heti kotivaatteisiin ja kissaiset vaatteet pesuun - mä kumminkin hoidan pyykit meillä.

Vuoden kuluttua lapset pääsivät päiväkotiin, joten ei siitä tarvinnu sitten sen enempää heittäytä hankalaksi.
 

Yhteistyössä