Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Edullisin tapa mennä Tanskaan?
Nähtävyydet Legolandin lisäksi?
Edullisin majoitus? (telttakin meillä on)
Oletko ollut? Käykö kaikenikäisille lapsille?
Terkut täältä Tanskasta

.
Tuosta edullisimmasta tavasta mä en osaa sanoa mitään, kun matkailemme toisin päin eli toivottavasti joku muu osaa siitä kertoa. Me ajetaan kesäisin omalla autolla ja talvisin lennetään.
Nähtävyyksiä ja koettavaa Legolandin lisäksi täällä on paljon! On tosi vaikea alkaa listaamaan, joten laitan pikaisesti näitä meidän viime aikoina kiertämiä paikkoja. Me asumme aika lähellä Legolandia ja käymme siellä usein. Voin suositella ja sopii mun mielestäni kaiken ikäisille! Billudissa on myös Lalandia, vesipuisto, jossa emme vielä ole ehtineet käydä, mutta kuuleman mukaan tosi kiva.
Eläintarha lähellä (ehkä puolen tunnin ajomatka Billundista) on Givskud (kiva kohde, ollaan käyty) ja Givessä on kuulemma hyvä leirintäalue, jota kannattaa ehkä majoitukseksi harkita. Nämä tietenkin, jos omalla autolla liikkuu.
Randersissa on Randers regnskov (sademetsä - eläintarha), josta meidän lapset tykkäsivät myös tosi paljon. http://www.regnskoven.dk/ Huvipuistoja on tuossa Randersin lähellä Djurs sommerland, joten hauskaa täällä Tanskassa on lasten kanssa, meni melkein minne meni. Mm. nämä löytyy täältä Jyllannista.
Sjælland on sitten tietty myös täynnä kohteita eli on Köpiksen Tivoli, Bakken, BonBonLand jne. jne.
Leirintäalueet on ihan kivoja ja luulisin, että se halvin majoitus löytyy noista tai sitten bed and breakfast. Tosin omakohtaisia kokemuksia ei noista hirveesti ole. Meillä kun on majoitukset yleensä omasta takaa.
Luin myös tuon laittamasi linkin ja aika pessimistisesti kirjoitettu mun mielestäni. En mä tunnista omaa Tanskaani tuosta. Kallista täällä ehkä on, mutta ei mun mielestäni sen kalliimpaa kuin Suomessakaan. Ja on täällä monia kauppojakin on sunnuntaisin auki eli väärä tieto siinä kohtaa. Se kannattaa muistaa, että täällä tuulee aina! Ja säitä ei voi kukaan ennustaa eli kannattaa varata sadekamppeitakin mukaan.
Tanskalaiset ovat ystävällisiä ja vieraanvaraisia. Täällä ei kannata olla tiukkapipoinen. Eikä kannata olettaa, että asiat on samoin, kuin Suomessa. Rennolla, iloisella asenteella pärjää hyvin.
Tervetuloa