Perheet joissa on 2 aikuista ja 1 lapsi, paljonko teillä menee elämiseen?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Amarela
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Amarela

Jäsen
02.04.2008
48
0
6
Eli meillä on mielessä muutto ulkomailta Suomeen mutta ollaan aika ulkona mitä tulee päivittäisen elämisen kustannuksiin :ashamed:

Miehelläni olisi työpaikka tiedossa Vantaalla joten tarkoitus olisi muuttaa sen lähettyville. Ainakin aluksi asuisimme vuokra-asunnossa, hinnat hieman pelästyttivät, en ole asunut Suomessa pitkään aikaan joten nousua on tapahtunut :laugh:

Mutta asiaan, olisi siis mielenkiintoista kuulla paljonko teillä etelä-Suomessa asuvilla suurin piirtein menee kuukaudessa elämiskustannuksiin jos ei vuokraa/asuntolainaa ja sähkö yms laskuja lasketa?

Kiitos jo etukäteen vastauksista! :flower:
 
Karkeasti ottaen 600e vuokra, 250 euroa ruuat, 200 auto, 300 vaatteet, hygienia ja huvitukset.. Opiskelijoita ollaan :D. Asunto on onneksi suhteelisen halpa. Kaikki on minusta ainakin kiinni siitä miten rahojaan käyttää. Itse ostan esim. lähtöhinnaltaan kalliimpia vaatteita pojalle, koska ne voi myydä ja saa prosentuaalisesti paremmin takaisin kuin jostain keskihintaisesta tai halvasta tavarasta. Meillä ei ainakaan ole tarvinnut mistään tinkiä.

Toki työssäkäyvä voi käyttää sitten enemmän :D. Me ei kyllä asuta etelä-suomessa vaan täällä keskellä, mutta eipä se hintataso ole täällä oikeastaan halvempi.

Tervetuloa vaan takaisin, mistä sittten tulettekin jos tulette :D
 

Yhteistyössä