M
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja yhteinen:Kelläpä olisi niin iso talo, että kaikille 4 lapselle olisi oma huone. Meillä on kaks yläkoululaista ja kaks tarhaikäistä ja kummallakin isolla on kaverina yks pieni.
Eli omaa rauhaa teineille ei ole sen jälkeen kun pienet on pantu nukkumaan.
Alkuperäinen kirjoittaja hiljalleen:16-v ja 11-v omat huoneet...kaksi sit samassa
Alkuperäinen kirjoittaja ccc:Alkuperäinen kirjoittaja yhteinen:Kelläpä olisi niin iso talo, että kaikille 4 lapselle olisi oma huone. Meillä on kaks yläkoululaista ja kaks tarhaikäistä ja kummallakin isolla on kaverina yks pieni.
Eli omaa rauhaa teineille ei ole sen jälkeen kun pienet on pantu nukkumaan.
juu todella järkevää
Alkuperäinen kirjoittaja :):Alkuperäinen kirjoittaja hiljalleen:16-v ja 11-v omat huoneet...kaksi sit samassa
Luin, että kaksi sit saunassa. Olin jo soittamssa sossuntädeille.![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja yhteinen:Alkuperäinen kirjoittaja ccc:Alkuperäinen kirjoittaja yhteinen:Kelläpä olisi niin iso talo, että kaikille 4 lapselle olisi oma huone. Meillä on kaks yläkoululaista ja kaks tarhaikäistä ja kummallakin isolla on kaverina yks pieni.
Eli omaa rauhaa teineille ei ole sen jälkeen kun pienet on pantu nukkumaan.
juu todella järkevää
Teinit on eri sukupuolta keskenään eivätkä halua jakaa huonetta keskenään. Kuulostaa tosiaan tyhmältä mutta tähän on päädytty.
Alkuperäinen kirjoittaja ccc:Alkuperäinen kirjoittaja yhteinen:Alkuperäinen kirjoittaja ccc:Alkuperäinen kirjoittaja yhteinen:Kelläpä olisi niin iso talo, että kaikille 4 lapselle olisi oma huone. Meillä on kaks yläkoululaista ja kaks tarhaikäistä ja kummallakin isolla on kaverina yks pieni.
Eli omaa rauhaa teineille ei ole sen jälkeen kun pienet on pantu nukkumaan.
juu todella järkevää
Teinit on eri sukupuolta keskenään eivätkä halua jakaa huonetta keskenään. Kuulostaa tosiaan tyhmältä mutta tähän on päädytty.
juu kuulostaa vähän oudolle kun sanot että kaikille olisi oma huone mutta silti teette noin!