Siis että hyvähän se on keksittyyn tarinaan laittaa, että tää ei oo provo? Siis oliko tää nyt sit provo?Alkuperäinen kirjoittaja vieras tyttö:Mitä tää tarkoittaa???????Alkuperäinen kirjoittaja ap:
miksi olet nicillä ap kun et ole?Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Mä ottasin avioeron tommoisista miehistä!Alkuperäinen kirjoittaja Asennekysymys:Ap: sinä olet todella fiksu, kun et halua enää olla tuollaisen miehen kanssa missään tekemisissä etkä halua rikkoa perhettä! Siitä sinulle lämmin :hug: ! Meillä nimittäin sellanen tilanne menossa, että mieheni, kuuden (kohta 7) lapsen isä, on alkanut hengailemaan nuoren tyttösen (itseään 10 v. nuoremman) kanssa. Tätä "naista" (heh!) ei kuulemma haittaa ollenkaan se, että mies on naimisissa ja perheenisä... on kuulemma miettinyt asiaa ja tullut siihen tulokseen, että oppii elämään asian kanssa :headwall: :headwall: Ei voi muuta kuin ihmetellä, mitä tuollasen akan päässä liikkuu! Miten kukaan itseään kunnioittava aikuinen ihminen voi ihan pokalla seurustella ison perheen isän kanssa... en tajua! Mutta kaikenlaisia bimboja sitä maailmaan mahtuu... harmi vaan, että osui noin lähelle :'(
Mä ottasin avioeron tommoisista miehistä!Alkuperäinen kirjoittaja Asennekysymys:Ap: sinä olet todella fiksu, kun et halua enää olla tuollaisen miehen kanssa missään tekemisissä etkä halua rikkoa perhettä! Siitä sinulle lämmin :hug: ! Meillä nimittäin sellanen tilanne menossa, että mieheni, kuuden (kohta 7) lapsen isä, on alkanut hengailemaan nuoren tyttösen (itseään 10 v. nuoremman) kanssa. Tätä "naista" (heh!) ei kuulemma haittaa ollenkaan se, että mies on naimisissa ja perheenisä... on kuulemma miettinyt asiaa ja tullut siihen tulokseen, että oppii elämään asian kanssa :headwall: :headwall: Ei voi muuta kuin ihmetellä, mitä tuollasen akan päässä liikkuu! Miten kukaan itseään kunnioittava aikuinen ihminen voi ihan pokalla seurustella ison perheen isän kanssa... en tajua! Mutta kaikenlaisia bimboja sitä maailmaan mahtuu... harmi vaan, että osui noin lähelle :'(
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä ottasin avioeron tommoisista miehistä!Alkuperäinen kirjoittaja Asennekysymys:Ap: sinä olet todella fiksu, kun et halua enää olla tuollaisen miehen kanssa missään tekemisissä etkä halua rikkoa perhettä! Siitä sinulle lämmin :hug: ! Meillä nimittäin sellanen tilanne menossa, että mieheni, kuuden (kohta 7) lapsen isä, on alkanut hengailemaan nuoren tyttösen (itseään 10 v. nuoremman) kanssa. Tätä "naista" (heh!) ei kuulemma haittaa ollenkaan se, että mies on naimisissa ja perheenisä... on kuulemma miettinyt asiaa ja tullut siihen tulokseen, että oppii elämään asian kanssa :headwall: :headwall: Ei voi muuta kuin ihmetellä, mitä tuollasen akan päässä liikkuu! Miten kukaan itseään kunnioittava aikuinen ihminen voi ihan pokalla seurustella ison perheen isän kanssa... en tajua! Mutta kaikenlaisia bimboja sitä maailmaan mahtuu... harmi vaan, että osui noin lähelle :'(
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Siis onko se sun ukkos kertonu sulle itse että on ruvennut hengaamaan semmosen akan kans? Onpa kyllä siinäkin akka. Tai se kertoo ihmisestä jo paljo jos se on sanonut että sitä ei haittaa.. Todellakin itsekäs sanonko mikä! voimia sinulle :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja Asennekysymys:Ap: sinä olet todella fiksu, kun et halua enää olla tuollaisen miehen kanssa missään tekemisissä etkä halua rikkoa perhettä! Siitä sinulle lämmin :hug: ! Meillä nimittäin sellanen tilanne menossa, että mieheni, kuuden (kohta 7) lapsen isä, on alkanut hengailemaan nuoren tyttösen (itseään 10 v. nuoremman) kanssa. Tätä "naista" (heh!) ei kuulemma haittaa ollenkaan se, että mies on naimisissa ja perheenisä... on kuulemma miettinyt asiaa ja tullut siihen tulokseen, että oppii elämään asian kanssa :headwall: :headwall: Ei voi muuta kuin ihmetellä, mitä tuollasen akan päässä liikkuu! Miten kukaan itseään kunnioittava aikuinen ihminen voi ihan pokalla seurustella ison perheen isän kanssa... en tajua! Mutta kaikenlaisia bimboja sitä maailmaan mahtuu... harmi vaan, että osui noin lähelle :'(
no enpä kyllä tiedä kuinka pahalta se tuntuu,mutta voin kuvitella.. ajattelee vain aina omalle kohdalle niin kyllä se sattuis. Ja kyllä se ihmisestäki riippuu. Ainakin minulla sattuis ja paljon :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja Asennekysymys:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä ottasin avioeron tommoisista miehistä!Alkuperäinen kirjoittaja Asennekysymys:Ap: sinä olet todella fiksu, kun et halua enää olla tuollaisen miehen kanssa missään tekemisissä etkä halua rikkoa perhettä! Siitä sinulle lämmin :hug: ! Meillä nimittäin sellanen tilanne menossa, että mieheni, kuuden (kohta 7) lapsen isä, on alkanut hengailemaan nuoren tyttösen (itseään 10 v. nuoremman) kanssa. Tätä "naista" (heh!) ei kuulemma haittaa ollenkaan se, että mies on naimisissa ja perheenisä... on kuulemma miettinyt asiaa ja tullut siihen tulokseen, että oppii elämään asian kanssa :headwall: :headwall: Ei voi muuta kuin ihmetellä, mitä tuollasen akan päässä liikkuu! Miten kukaan itseään kunnioittava aikuinen ihminen voi ihan pokalla seurustella ison perheen isän kanssa... en tajua! Mutta kaikenlaisia bimboja sitä maailmaan mahtuu... harmi vaan, että osui noin lähelle :'(
Helppohan se on toisen sanoa että ottaisin eron...
:| Kun takana on pitkä avioliitto ja monta yhteistä lasta, koti, asuntolainat jne ei asia ole ihan noin vain kuitattu että "ottaisin eron"... kyllä tällasessa(kin) tilanteessa haluaa vielä taistella ja tehdä kaikkensa, että asiat korjaantuisivat... Eikä tätä ymmärrä sellainen, joka sitä ei ole itse kokenut!
Alkuperäinen kirjoittaja Krisse88:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Siis onko se sun ukkos kertonu sulle itse että on ruvennut hengaamaan semmosen akan kans? Onpa kyllä siinäkin akka. Tai se kertoo ihmisestä jo paljo jos se on sanonut että sitä ei haittaa.. Todellakin itsekäs sanonko mikä! voimia sinulle :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja Asennekysymys:Ap: sinä olet todella fiksu, kun et halua enää olla tuollaisen miehen kanssa missään tekemisissä etkä halua rikkoa perhettä! Siitä sinulle lämmin :hug: ! Meillä nimittäin sellanen tilanne menossa, että mieheni, kuuden (kohta 7) lapsen isä, on alkanut hengailemaan nuoren tyttösen (itseään 10 v. nuoremman) kanssa. Tätä "naista" (heh!) ei kuulemma haittaa ollenkaan se, että mies on naimisissa ja perheenisä... on kuulemma miettinyt asiaa ja tullut siihen tulokseen, että oppii elämään asian kanssa :headwall: :headwall: Ei voi muuta kuin ihmetellä, mitä tuollasen akan päässä liikkuu! Miten kukaan itseään kunnioittava aikuinen ihminen voi ihan pokalla seurustella ison perheen isän kanssa... en tajua! Mutta kaikenlaisia bimboja sitä maailmaan mahtuu... harmi vaan, että osui noin lähelle :'(
Sain tietää asiasta sattuman kaupalla... Mies oli yötä poissa kotoa (olin itsekin silloin muualla) ja minulle selvisi, ettei hän ollut viettänyt yötään kotona... arvasin heti, mistä on kyse, ja eihän sen auttanu muuta kuin myöntää!
Niin rikkirepivää tämä kyllä on, ettei oman lapsen kuolema, jonka myös olen kokenut, ollut näin tuskallista! :'( Tunnen kyseisen naisen, se tekee asiasta vielä kauheamman...
Alkuperäinen kirjoittaja Asennekysymys::O uskomatonta. Mites ap asia on selvinny?Alkuperäinen kirjoittaja Krisse88:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Siis onko se sun ukkos kertonu sulle itse että on ruvennut hengaamaan semmosen akan kans? Onpa kyllä siinäkin akka. Tai se kertoo ihmisestä jo paljo jos se on sanonut että sitä ei haittaa.. Todellakin itsekäs sanonko mikä! voimia sinulle :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja Asennekysymys:Ap: sinä olet todella fiksu, kun et halua enää olla tuollaisen miehen kanssa missään tekemisissä etkä halua rikkoa perhettä! Siitä sinulle lämmin :hug: ! Meillä nimittäin sellanen tilanne menossa, että mieheni, kuuden (kohta 7) lapsen isä, on alkanut hengailemaan nuoren tyttösen (itseään 10 v. nuoremman) kanssa. Tätä "naista" (heh!) ei kuulemma haittaa ollenkaan se, että mies on naimisissa ja perheenisä... on kuulemma miettinyt asiaa ja tullut siihen tulokseen, että oppii elämään asian kanssa :headwall: :headwall: Ei voi muuta kuin ihmetellä, mitä tuollasen akan päässä liikkuu! Miten kukaan itseään kunnioittava aikuinen ihminen voi ihan pokalla seurustella ison perheen isän kanssa... en tajua! Mutta kaikenlaisia bimboja sitä maailmaan mahtuu... harmi vaan, että osui noin lähelle :'(
Sain tietää asiasta sattuman kaupalla... Mies oli yötä poissa kotoa (olin itsekin silloin muualla) ja minulle selvisi, ettei hän ollut viettänyt yötään kotona... arvasin heti, mistä on kyse, ja eihän sen auttanu muuta kuin myöntää!
Niin rikkirepivää tämä kyllä on, ettei oman lapsen kuolema, jonka myös olen kokenut, ollut näin tuskallista! :'( Tunnen kyseisen naisen, se tekee asiasta vielä kauheamman...
No mulla on kaksi lasta esikoisen isä ei halua olla tekemisissä kun kuuli et jos ei saa yhteyshuoltajuutta kun luuli et ei tarvi maksaa elareitakaan. Mut kun kuuli et tarvii maksaa siltikin ni ei ollu sit kiinnostunu ollenkaan. Kuopuksen isä vaikka tieten tahtoen harrasti seksiä ilman ehkäsyä sanoi että ei ole valmis isäksi! ni mä oon tällä hetkellä sitä mieltä et on helpompi olla ilman äijää. Ja noihin uskon asioihin en ota kantaa!!!!!!!!!!!!Alkuperäinen kirjoittaja Asennekysymys:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä ottasin avioeron tommoisista miehistä!Alkuperäinen kirjoittaja Asennekysymys:Ap: sinä olet todella fiksu, kun et halua enää olla tuollaisen miehen kanssa missään tekemisissä etkä halua rikkoa perhettä! Siitä sinulle lämmin :hug: ! Meillä nimittäin sellanen tilanne menossa, että mieheni, kuuden (kohta 7) lapsen isä, on alkanut hengailemaan nuoren tyttösen (itseään 10 v. nuoremman) kanssa. Tätä "naista" (heh!) ei kuulemma haittaa ollenkaan se, että mies on naimisissa ja perheenisä... on kuulemma miettinyt asiaa ja tullut siihen tulokseen, että oppii elämään asian kanssa :headwall: :headwall: Ei voi muuta kuin ihmetellä, mitä tuollasen akan päässä liikkuu! Miten kukaan itseään kunnioittava aikuinen ihminen voi ihan pokalla seurustella ison perheen isän kanssa... en tajua! Mutta kaikenlaisia bimboja sitä maailmaan mahtuu... harmi vaan, että osui noin lähelle :'(
:| Kun takana on pitkä avioliitto ja monta yhteistä lasta, koti, asuntolainat jne ei asia ole ihan noin vain kuitattu että "ottaisin eron"... kyllä tällasessa(kin) tilanteessa haluaa vielä taistella ja tehdä kaikkensa, että asiat korjaantuisivat... Eikä tätä ymmärrä sellainen, joka sitä ei ole itse kokenut!
Niin ja vaikka ois pitkä avioliitto mut miehes noista on ollu pakko puhua et on tapaillu tota toista naista mut ei taida mies olla vh lestaadiolainen? Ni en todellakaan ymmärrä sitä et miestä tarvis sääliä tai antaa anteeks tommosta että mitä se sun miehes sit tekeekin!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No mulla on kaksi lasta esikoisen isä ei halua olla tekemisissä kun kuuli et jos ei saa yhteyshuoltajuutta kun luuli et ei tarvi maksaa elareitakaan. Mut kun kuuli et tarvii maksaa siltikin ni ei ollu sit kiinnostunu ollenkaan. Kuopuksen isä vaikka tieten tahtoen harrasti seksiä ilman ehkäsyä sanoi että ei ole valmis isäksi! ni mä oon tällä hetkellä sitä mieltä et on helpompi olla ilman äijää. Ja noihin uskon asioihin en ota kantaa!!!!!!!!!!!!Alkuperäinen kirjoittaja Asennekysymys:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä ottasin avioeron tommoisista miehistä!Alkuperäinen kirjoittaja Asennekysymys:Ap: sinä olet todella fiksu, kun et halua enää olla tuollaisen miehen kanssa missään tekemisissä etkä halua rikkoa perhettä! Siitä sinulle lämmin :hug: ! Meillä nimittäin sellanen tilanne menossa, että mieheni, kuuden (kohta 7) lapsen isä, on alkanut hengailemaan nuoren tyttösen (itseään 10 v. nuoremman) kanssa. Tätä "naista" (heh!) ei kuulemma haittaa ollenkaan se, että mies on naimisissa ja perheenisä... on kuulemma miettinyt asiaa ja tullut siihen tulokseen, että oppii elämään asian kanssa :headwall: :headwall: Ei voi muuta kuin ihmetellä, mitä tuollasen akan päässä liikkuu! Miten kukaan itseään kunnioittava aikuinen ihminen voi ihan pokalla seurustella ison perheen isän kanssa... en tajua! Mutta kaikenlaisia bimboja sitä maailmaan mahtuu... harmi vaan, että osui noin lähelle :'(
Just näin. Eihän se nyt mikään maailmanloppu ole kyllä tähän maailmaan mahtuu monenlaisia perheitä. Ja voishan sitä kysyä häneltäkin , mitä hän nyt haluaa tehdä loppuelämällään.Alkuperäinen kirjoittaja voi ei...:Tosi ikävä tilanne, mutta vauvan saamisesta selviää kyllä yksinkin jos on muita ihmisiä ympärillä, esim. omat vanhemmat. Sinuna kuitenkin kertoisin miehelle lapsesta ja siitä että tiedät nyt perheestä.
On sinulla kyllä vaikea tilanne en voi muuta sanoa. Miten miehet ovatkin niin sikoja. Ja onko se sinun mies kertonut sinulle mitään tästä tilanteesta? Minun poikaystävä petti noin vuosi sitten. Hän kertoi kyllä asiasta itse,mutta eipä kertonutkaan koko totuutta. Mieti..mietin ja sitten puoli vuotta kului.. Soitin kyseiselle naiselle.. Ja se pyyteli anteeksi kun ei tiennyt että poikaystäväni on varattu kun se ei ollut kertonut. Sanoin sitte tytölle että eihän se sen vika ollut ku jätkä ei ollut kertonut. Vaikka olen antanut anteeksi niin en koskaan unohda. Se pyörii valehtelematta joka päivä mielessä. Joskus kadun sitä että menin anteeksi antamaan kun on se pelko että pettää toisenkin kerran. Poikaystäväni on vl. lestadiolaisesta perheestä.Alkuperäinen kirjoittaja Asennekysymys:Ap: sinä olet todella fiksu, kun et halua enää olla tuollaisen miehen kanssa missään tekemisissä etkä halua rikkoa perhettä! Siitä sinulle lämmin :hug: ! Meillä nimittäin sellanen tilanne menossa, että mieheni, kuuden (kohta 7) lapsen isä, on alkanut hengailemaan nuoren tyttösen (itseään 10 v. nuoremman) kanssa. Tätä "naista" (heh!) ei kuulemma haittaa ollenkaan se, että mies on naimisissa ja perheenisä... on kuulemma miettinyt asiaa ja tullut siihen tulokseen, että oppii elämään asian kanssa :headwall: :headwall: Ei voi muuta kuin ihmetellä, mitä tuollasen akan päässä liikkuu! Miten kukaan itseään kunnioittava aikuinen ihminen voi ihan pokalla seurustella ison perheen isän kanssa... en tajua! Mutta kaikenlaisia bimboja sitä maailmaan mahtuu... harmi vaan, että osui noin lähelle :'(
No olisko reilua että ihan suoraan kerrottais, ettei tarttis sellaista h......tiä hänen käydä läpi, että joutuu arvailemaan jne. Sitäpaitsi luulen että tuollaiset miehet kyllä pystyvät salailemaan elatusmaksut yms.Eihän tälläkään palstalla oo kaikilla yhteisiä tilejä miesten kanssa. Kerro vaan ap suoraan vaimolle. Hän ansaitsee sen.Alkuperäinen kirjoittaja Heili Karjalasta:Eiköhän se vaimollekin selviäisi isyydentunnustusten ja elatusmaksujen kautta, että on jossain joku lapsi...?
Tätä peesaan, meinaa näillä asioilla on taipumusta osua omaan nilkkaan esim. miehelle joka tempun teki.Alkuperäinen kirjoittaja Mellu:kerrot miehelle...mut musta olis kyllä kiva tietää jos mun mies olis käyny vieraissa että asiasta kerrottas myös mulle...
ja kasvaahan se lapsi aikuiseksi ilman isääkin... :hug: