Samaa mieltä. Tuttavalleni oli mieletön shokki, kun vasta puolisonsa kuoleman jälkeen selvisi, että tällä miehellä oli ollut lähes koko heidän avioliittonsa ajan toinen perhe toisella puolella Suomea.Alkuperäinen kirjoittaja .:Minusta totuus kaikille osapuolille on pitkällä tähtäimellä kaikkein paras ratkaisu.
Mä en ainakaan voisi tehdä sellaista päätöstä lapseni puolesta. Ja joka tapauksessahan lapsi kysyy joskus jotain isästään. Mitä meinaisit lapselle kertoa, jos olisit ap:n tilanteessa? Ettet tiedä, kuka isä on vai että isä on kuollut vai mitä? Voihan se isä olla ihan hyvä isä, vaikka muuten kuspää olisikin.Alkuperäinen kirjoittaja Tianna:Minä en viitsisi kyllä tuollaiselle ukolle mitään kertoa, toivottavasti ei kenenkään tarvi niin elareidenkipeä olla. Enkä toivo kenenkään lapsen saavan koskaan tietää tuollaisesta "isästä".
Kyllä lapsella on oikeus isään. VAIkka mies olisikin kelvoton tai käyttäytynyt huonosti naissuhteissaan. Se on ihan eri juttu se.Alkuperäinen kirjoittaja Tianna:Minä en viitsisi kyllä tuollaiselle ukolle mitään kertoa, toivottavasti ei kenenkään tarvi niin elareidenkipeä olla. Enkä toivo kenenkään lapsen saavan koskaan tietää tuollaisesta "isästä".
Paska tuo on eikä mikään isä, ei edes omille nykyisille lapsilleen, niin miten sitten tälle tulevalle. Aattele nyt omalle kohdallesi, jos sulla olisi tuollainen "isänä", toihan on pahempi kuin halpa huora. Ei ne naissuhteet ole mikään irrallinen lisä sen ihmisen elämässä.Alkuperäinen kirjoittaja Mankell:Kyllä lapsella on oikeus isään. VAIkka mies olisikin kelvoton tai käyttäytynyt huonosti naissuhteissaan. Se on ihan eri juttu se.Alkuperäinen kirjoittaja Tianna:Minä en viitsisi kyllä tuollaiselle ukolle mitään kertoa, toivottavasti ei kenenkään tarvi niin elareidenkipeä olla. Enkä toivo kenenkään lapsen saavan koskaan tietää tuollaisesta "isästä".