V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras tyttö:Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Mitä tää tarkoittaa???????
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Asennekysymys:Ap: sinä olet todella fiksu, kun et halua enää olla tuollaisen miehen kanssa missään tekemisissä etkä halua rikkoa perhettä! Siitä sinulle lämmin :hug: ! Meillä nimittäin sellanen tilanne menossa, että mieheni, kuuden (kohta 7) lapsen isä, on alkanut hengailemaan nuoren tyttösen (itseään 10 v. nuoremman) kanssa. Tätä "naista" (heh!) ei kuulemma haittaa ollenkaan se, että mies on naimisissa ja perheenisä... on kuulemma miettinyt asiaa ja tullut siihen tulokseen, että oppii elämään asian kanssa :headwall: :headwall: Ei voi muuta kuin ihmetellä, mitä tuollasen akan päässä liikkuu! Miten kukaan itseään kunnioittava aikuinen ihminen voi ihan pokalla seurustella ison perheen isän kanssa... en tajua! Mutta kaikenlaisia bimboja sitä maailmaan mahtuu... harmi vaan, että osui noin lähelle :'(
Alkuperäinen kirjoittaja Asennekysymys:Ap: sinä olet todella fiksu, kun et halua enää olla tuollaisen miehen kanssa missään tekemisissä etkä halua rikkoa perhettä! Siitä sinulle lämmin :hug: ! Meillä nimittäin sellanen tilanne menossa, että mieheni, kuuden (kohta 7) lapsen isä, on alkanut hengailemaan nuoren tyttösen (itseään 10 v. nuoremman) kanssa. Tätä "naista" (heh!) ei kuulemma haittaa ollenkaan se, että mies on naimisissa ja perheenisä... on kuulemma miettinyt asiaa ja tullut siihen tulokseen, että oppii elämään asian kanssa :headwall: :headwall: Ei voi muuta kuin ihmetellä, mitä tuollasen akan päässä liikkuu! Miten kukaan itseään kunnioittava aikuinen ihminen voi ihan pokalla seurustella ison perheen isän kanssa... en tajua! Mutta kaikenlaisia bimboja sitä maailmaan mahtuu... harmi vaan, että osui noin lähelle :'(
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Asennekysymys:Ap: sinä olet todella fiksu, kun et halua enää olla tuollaisen miehen kanssa missään tekemisissä etkä halua rikkoa perhettä! Siitä sinulle lämmin :hug: ! Meillä nimittäin sellanen tilanne menossa, että mieheni, kuuden (kohta 7) lapsen isä, on alkanut hengailemaan nuoren tyttösen (itseään 10 v. nuoremman) kanssa. Tätä "naista" (heh!) ei kuulemma haittaa ollenkaan se, että mies on naimisissa ja perheenisä... on kuulemma miettinyt asiaa ja tullut siihen tulokseen, että oppii elämään asian kanssa :headwall: :headwall: Ei voi muuta kuin ihmetellä, mitä tuollasen akan päässä liikkuu! Miten kukaan itseään kunnioittava aikuinen ihminen voi ihan pokalla seurustella ison perheen isän kanssa... en tajua! Mutta kaikenlaisia bimboja sitä maailmaan mahtuu... harmi vaan, että osui noin lähelle :'(
Mä ottasin avioeron tommoisista miehistä!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Asennekysymys:Ap: sinä olet todella fiksu, kun et halua enää olla tuollaisen miehen kanssa missään tekemisissä etkä halua rikkoa perhettä! Siitä sinulle lämmin :hug: ! Meillä nimittäin sellanen tilanne menossa, että mieheni, kuuden (kohta 7) lapsen isä, on alkanut hengailemaan nuoren tyttösen (itseään 10 v. nuoremman) kanssa. Tätä "naista" (heh!) ei kuulemma haittaa ollenkaan se, että mies on naimisissa ja perheenisä... on kuulemma miettinyt asiaa ja tullut siihen tulokseen, että oppii elämään asian kanssa :headwall: :headwall: Ei voi muuta kuin ihmetellä, mitä tuollasen akan päässä liikkuu! Miten kukaan itseään kunnioittava aikuinen ihminen voi ihan pokalla seurustella ison perheen isän kanssa... en tajua! Mutta kaikenlaisia bimboja sitä maailmaan mahtuu... harmi vaan, että osui noin lähelle :'(
Siis onko se sun ukkos kertonu sulle itse että on ruvennut hengaamaan semmosen akan kans? Onpa kyllä siinäkin akka. Tai se kertoo ihmisestä jo paljo jos se on sanonut että sitä ei haittaa.. Todellakin itsekäs sanonko mikä! voimia sinulle :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja Asennekysymys:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Asennekysymys:Ap: sinä olet todella fiksu, kun et halua enää olla tuollaisen miehen kanssa missään tekemisissä etkä halua rikkoa perhettä! Siitä sinulle lämmin :hug: ! Meillä nimittäin sellanen tilanne menossa, että mieheni, kuuden (kohta 7) lapsen isä, on alkanut hengailemaan nuoren tyttösen (itseään 10 v. nuoremman) kanssa. Tätä "naista" (heh!) ei kuulemma haittaa ollenkaan se, että mies on naimisissa ja perheenisä... on kuulemma miettinyt asiaa ja tullut siihen tulokseen, että oppii elämään asian kanssa :headwall: :headwall: Ei voi muuta kuin ihmetellä, mitä tuollasen akan päässä liikkuu! Miten kukaan itseään kunnioittava aikuinen ihminen voi ihan pokalla seurustella ison perheen isän kanssa... en tajua! Mutta kaikenlaisia bimboja sitä maailmaan mahtuu... harmi vaan, että osui noin lähelle :'(
Helppohan se on toisen sanoa että ottaisin eron...
:| Kun takana on pitkä avioliitto ja monta yhteistä lasta, koti, asuntolainat jne ei asia ole ihan noin vain kuitattu että "ottaisin eron"... kyllä tällasessa(kin) tilanteessa haluaa vielä taistella ja tehdä kaikkensa, että asiat korjaantuisivat... Eikä tätä ymmärrä sellainen, joka sitä ei ole itse kokenut!
Alkuperäinen kirjoittaja Krisse88:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Asennekysymys:Ap: sinä olet todella fiksu, kun et halua enää olla tuollaisen miehen kanssa missään tekemisissä etkä halua rikkoa perhettä! Siitä sinulle lämmin :hug: ! Meillä nimittäin sellanen tilanne menossa, että mieheni, kuuden (kohta 7) lapsen isä, on alkanut hengailemaan nuoren tyttösen (itseään 10 v. nuoremman) kanssa. Tätä "naista" (heh!) ei kuulemma haittaa ollenkaan se, että mies on naimisissa ja perheenisä... on kuulemma miettinyt asiaa ja tullut siihen tulokseen, että oppii elämään asian kanssa :headwall: :headwall: Ei voi muuta kuin ihmetellä, mitä tuollasen akan päässä liikkuu! Miten kukaan itseään kunnioittava aikuinen ihminen voi ihan pokalla seurustella ison perheen isän kanssa... en tajua! Mutta kaikenlaisia bimboja sitä maailmaan mahtuu... harmi vaan, että osui noin lähelle :'(
Siis onko se sun ukkos kertonu sulle itse että on ruvennut hengaamaan semmosen akan kans? Onpa kyllä siinäkin akka. Tai se kertoo ihmisestä jo paljo jos se on sanonut että sitä ei haittaa.. Todellakin itsekäs sanonko mikä! voimia sinulle :ashamed:
Sain tietää asiasta sattuman kaupalla... Mies oli yötä poissa kotoa (olin itsekin silloin muualla) ja minulle selvisi, ettei hän ollut viettänyt yötään kotona... arvasin heti, mistä on kyse, ja eihän sen auttanu muuta kuin myöntää!
Niin rikkirepivää tämä kyllä on, ettei oman lapsen kuolema, jonka myös olen kokenut, ollut näin tuskallista! :'( Tunnen kyseisen naisen, se tekee asiasta vielä kauheamman...
Alkuperäinen kirjoittaja Asennekysymys:Alkuperäinen kirjoittaja Krisse88:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Asennekysymys:Ap: sinä olet todella fiksu, kun et halua enää olla tuollaisen miehen kanssa missään tekemisissä etkä halua rikkoa perhettä! Siitä sinulle lämmin :hug: ! Meillä nimittäin sellanen tilanne menossa, että mieheni, kuuden (kohta 7) lapsen isä, on alkanut hengailemaan nuoren tyttösen (itseään 10 v. nuoremman) kanssa. Tätä "naista" (heh!) ei kuulemma haittaa ollenkaan se, että mies on naimisissa ja perheenisä... on kuulemma miettinyt asiaa ja tullut siihen tulokseen, että oppii elämään asian kanssa :headwall: :headwall: Ei voi muuta kuin ihmetellä, mitä tuollasen akan päässä liikkuu! Miten kukaan itseään kunnioittava aikuinen ihminen voi ihan pokalla seurustella ison perheen isän kanssa... en tajua! Mutta kaikenlaisia bimboja sitä maailmaan mahtuu... harmi vaan, että osui noin lähelle :'(
Sain tietää asiasta sattuman kaupalla... Mies oli yötä poissa kotoa (olin itsekin silloin muualla) ja minulle selvisi, ettei hän ollut viettänyt yötään kotona... arvasin heti, mistä on kyse, ja eihän sen auttanu muuta kuin myöntää!
Niin rikkirepivää tämä kyllä on, ettei oman lapsen kuolema, jonka myös olen kokenut, ollut näin tuskallista! :'( Tunnen kyseisen naisen, se tekee asiasta vielä kauheamman...
:O uskomatonta. Mites ap asia on selvinny?
Alkuperäinen kirjoittaja Asennekysymys:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Asennekysymys:Ap: sinä olet todella fiksu, kun et halua enää olla tuollaisen miehen kanssa missään tekemisissä etkä halua rikkoa perhettä! Siitä sinulle lämmin :hug: ! Meillä nimittäin sellanen tilanne menossa, että mieheni, kuuden (kohta 7) lapsen isä, on alkanut hengailemaan nuoren tyttösen (itseään 10 v. nuoremman) kanssa. Tätä "naista" (heh!) ei kuulemma haittaa ollenkaan se, että mies on naimisissa ja perheenisä... on kuulemma miettinyt asiaa ja tullut siihen tulokseen, että oppii elämään asian kanssa :headwall: :headwall: Ei voi muuta kuin ihmetellä, mitä tuollasen akan päässä liikkuu! Miten kukaan itseään kunnioittava aikuinen ihminen voi ihan pokalla seurustella ison perheen isän kanssa... en tajua! Mutta kaikenlaisia bimboja sitä maailmaan mahtuu... harmi vaan, että osui noin lähelle :'(
:| Kun takana on pitkä avioliitto ja monta yhteistä lasta, koti, asuntolainat jne ei asia ole ihan noin vain kuitattu että "ottaisin eron"... kyllä tällasessa(kin) tilanteessa haluaa vielä taistella ja tehdä kaikkensa, että asiat korjaantuisivat... Eikä tätä ymmärrä sellainen, joka sitä ei ole itse kokenut!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Asennekysymys:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Asennekysymys:Ap: sinä olet todella fiksu, kun et halua enää olla tuollaisen miehen kanssa missään tekemisissä etkä halua rikkoa perhettä! Siitä sinulle lämmin :hug: ! Meillä nimittäin sellanen tilanne menossa, että mieheni, kuuden (kohta 7) lapsen isä, on alkanut hengailemaan nuoren tyttösen (itseään 10 v. nuoremman) kanssa. Tätä "naista" (heh!) ei kuulemma haittaa ollenkaan se, että mies on naimisissa ja perheenisä... on kuulemma miettinyt asiaa ja tullut siihen tulokseen, että oppii elämään asian kanssa :headwall: :headwall: Ei voi muuta kuin ihmetellä, mitä tuollasen akan päässä liikkuu! Miten kukaan itseään kunnioittava aikuinen ihminen voi ihan pokalla seurustella ison perheen isän kanssa... en tajua! Mutta kaikenlaisia bimboja sitä maailmaan mahtuu... harmi vaan, että osui noin lähelle :'(
No mulla on kaksi lasta esikoisen isä ei halua olla tekemisissä kun kuuli et jos ei saa yhteyshuoltajuutta kun luuli et ei tarvi maksaa elareitakaan. Mut kun kuuli et tarvii maksaa siltikin ni ei ollu sit kiinnostunu ollenkaan. Kuopuksen isä vaikka tieten tahtoen harrasti seksiä ilman ehkäsyä sanoi että ei ole valmis isäksi! ni mä oon tällä hetkellä sitä mieltä et on helpompi olla ilman äijää. Ja noihin uskon asioihin en ota kantaa!!!!!!!!!!!!
Alkuperäinen kirjoittaja voi ei...:Tosi ikävä tilanne, mutta vauvan saamisesta selviää kyllä yksinkin jos on muita ihmisiä ympärillä, esim. omat vanhemmat. Sinuna kuitenkin kertoisin miehelle lapsesta ja siitä että tiedät nyt perheestä.
Alkuperäinen kirjoittaja Heili Karjalasta:Eiköhän se vaimollekin selviäisi isyydentunnustusten ja elatusmaksujen kautta, että on jossain joku lapsi...?
Alkuperäinen kirjoittaja Mellu:kerrot miehelle...mut musta olis kyllä kiva tietää jos mun mies olis käyny vieraissa että asiasta kerrottas myös mulle...
ja kasvaahan se lapsi aikuiseksi ilman isääkin... :hug: