Perheen salakuvaaminen suihkussa

  • Viestiketjun aloittaja Kuvattu
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
No aika mauton provo jos on....se kyllä on ihme että miten kameran saa päälle aina kun joku käy suhkussa menemättä kameran luokse, mutta kai näitäkin on??? :D Jaa'a...
No tätä minäkin tuossa jo ihmettelin. Syyllinen on siis ilmeisesti se joka käy aina kylpyhuoneessa juuri ennen äitiä ja tyttöjä ja heti heidän jälkeensä. Ja onnistuu vielä laittamaan kameran päälle ja sammuttamaan sen niin, että kuvassa ei näy hänestä itsestään yhtään mitään.
 
Voisko se olla joku pojan kaveri jonka kamera se on? Ja laitettu sinne joko pojan siitä tietäen tai jopa häneltä salaa. Tarkkaile hetki ja piilota kamera niin hyvin ettei sitä voi löytää. Mieti tarkkaan, minä luultavasti tekisin tuosta poliisiasian tai soittaisin lastensuojeluun. Ajattele missä vaarassa voi tyttäresi olla silloin kun sinä et ole kotona!
 
Voisko se olla joku pojan kaveri jonka kamera se on? Ja laitettu sinne joko pojan siitä tietäen tai jopa häneltä salaa. Tarkkaile hetki ja piilota kamera niin hyvin ettei sitä voi löytää. Mieti tarkkaan, minä luultavasti tekisin tuosta poliisiasian tai soittaisin lastensuojeluun. Ajattele missä vaarassa voi tyttäresi olla silloin kun sinä et ole kotona!
Kannattaa tosiaan ottaa ihan tosissaan tuo juttu. Tiedän tapauksen jossa poika on syyllistynyt teini-iässä ja nuorena aikuisena siskonsa seksuaaliseen hyväksikäyttöön, kun tyttö oli n. 9-12v.
Ja näitä voi tapahtua myös kun vanhemmat on kotona!
 
"vieras"
Mä tekisin niin, että mies ja poika sohvalle. Kertoisin löydöstä, kuvailisin tarkkaan mitä kameralla oli, kertoisin miltä musta tuntuu ja lopuksi kertoisin et asia on viety poliisille. Eiköhän jossain vaiheessa jommasta kummasta näe jos kyse on heidän kamerasta? En syyttäisi tai tivaisi vaan rauhallisesti selostaisin niin kuin olettaisin et tekijä olisi joku perheen ulkopuolinen. Sekin vaihtoehto kannattaa pitää mielessä.
 
no hyi hitto. toivon jotenkin että ois vaan teinipojan uteliaisuudesta kyse. ja noihin että laita ne sohvalle istuu ja kerro että löysit sen, niin siinä voi mennä oikeasti puihin vaikka ei olis siitä kamerasta edes tietoinen.. mä tutkisin miehen sekä pojan tavarat/tietokoneen ja koittaisin sieltä etsiä kameralla kuvattuja videoita tai jotain muuta mikä voi viitata tollaseen.
 
"vieras"
Pahinta tässä kaikessa on etten teidä kumpi tämän on tehnyt. Asunko saman katon alla pedofiilin kanssa, en tiedä toivoisinko kameran olevan poikani vaiko mieheni!=!?
?
no, pedofiilia tuskin kiinnostaa kuvailla aikuista naista suihkussa. eivätkä pedofiilitkaan pääsääntöisesti ole kiinnostuneita omista lapsistaan.

ei sillä, digikamera käynnistyy itsekseen naisten mennessä suihkuun vain ja ainoastaan jossakin rinnakkaisuniversumissa.
 
[QUOTE="vieras";26287957]Mä tekisin niin, että kehittelisin parempia provoja, ja miettisin etukäteen selityksen esim sille, kuinka kameran saa päälle kenenkään huomaamatta, kun joku menee suihkuun.[/QUOTE]

Jos kamerassa on riittävän suuri muistikortti, niin sen voi jättää kuvaamaan moneksi tunniksikin kerrallaan. Joissain malleissa videoita voi editoida eli leikata pimeät kohdat ja äijäsuihkuttelut pois.
 
Mun on jotenkin todella vaikea uskoa tätä tarinaa. Miten pesukoneessa voi olla kamera piilossa useita kuukausia huomaamatta? Miten kamera on pysynyt suunnattuna suihkuun pesukoneen linkouksesta yms tärinästä huolimatta? Jos kamera ei ole ollut pesurummussa, missä se olisi ollut poissa näkyvistä ja kuitenkin kyennyt tallentamaan? Miten kameralle on saatu tallentumaan videoita tietyistä, valikoiduista tyypeistä? Miten siinä kamerassa on kestänyt akku useita kuukausia?
 
Mun on jotenkin todella vaikea uskoa tätä tarinaa. Miten pesukoneessa voi olla kamera piilossa useita kuukausia huomaamatta? Miten kamera on pysynyt suunnattuna suihkuun pesukoneen linkouksesta yms tärinästä huolimatta? Jos kamera ei ole ollut pesurummussa, missä se olisi ollut poissa näkyvistä ja kuitenkin kyennyt tallentamaan? Miten kameralle on saatu tallentumaan videoita tietyistä, valikoiduista tyypeistä? Miten siinä kamerassa on kestänyt akku useita kuukausia?
Ei ap:n tarina edellytä tuollaisia juttuja. Kamera on voitu laittaa pesukoneeseen aina yhtä kuvaussessiota varten. Sessioiden välillä kameran akkua on ladattu ja videoita editoitu. Silloin se ei ole ollut pesukoneen päällä. Ap on vain napannut kameran kesken kuvaussession.
 
Ei ap:n tarina edellytä tuollaisia juttuja. Kamera on voitu laittaa pesukoneeseen aina yhtä kuvaussessiota varten. Sessioiden välillä kameran akkua on ladattu ja videoita editoitu. Silloin se ei ole ollut pesukoneen päällä. Ap on vain napannut kameran kesken kuvaussession.
Okei. Sulla on selkeästi näkemys tästä tapauksesta, kun osaat selittää sen ap:takin paremmin. :D
 
HAloo
Niin että palstan mielestä sitä kameraa ei voi käydä laittamassa sinne vähän ennen kun joku menee suihkuun? Ootte te vaan yksinkertasia..
Ja kun sen laittaa sinne ennen kun joku menee ja jättää päälle, niin tottahan se siellä kuvaa suihkuttelijaa. Sit vaan syyllinen hakee sen pois vähän ajan päästä siitä, kun suihku on vapautunut.

Ei käynyt vissiin kellään mielessä?
 
Niin että palstan mielestä sitä kameraa ei voi käydä laittamassa sinne vähän ennen kun joku menee suihkuun? Ootte te vaan yksinkertasia..
Ja kun sen laittaa sinne ennen kun joku menee ja jättää päälle, niin tottahan se siellä kuvaa suihkuttelijaa. Sit vaan syyllinen hakee sen pois vähän ajan päästä siitä, kun suihku on vapautunut.

Ei käynyt vissiin kellään mielessä?
Mä en tajua, miten tuollaista toimintaa ei huomaisi, kun kuitenkin kaikki yhdessä asuvat ja elävät. Useiden kuukausien ajan joku aina menisi käymään kylppärissä heti, kun kuulee jonkun olevan menossa suihkuun.
 
"vieras"
Ei ap:n tarina edellytä tuollaisia juttuja. Kamera on voitu laittaa pesukoneeseen aina yhtä kuvaussessiota varten. Sessioiden välillä kameran akkua on ladattu ja videoita editoitu. Silloin se ei ole ollut pesukoneen päällä. Ap on vain napannut kameran kesken kuvaussession.
Syyllinen selvisi. Raskauttavinta tässä on ap se, että sun mies myös PALSTAILEE!!11!!
 
No jos kerta "kuvaaja" kerta laittaa/hakee kameran aina ennen ja jälkeen suihkujen niin sitten ap piilota itse kamera kylpyhuoneeseen jolloin tirkistelijä jää kiinni itseteosta kun on hakemassa kameraa.
Fight fire with fire? Kameran asettaminen kylppäriin voi aiheuttaa syytteen salakatselusta. Siksi toisekseen kameran noutaja voi aina selittää, että huomasi herkän laitteen kosteassa tilassa juuri sillä hetkellä ja vain aikoi viedä sen turvaan sen omistajan puolesta.
 
Fight fire with fire? Kameran asettaminen kylppäriin voi aiheuttaa syytteen salakatselusta. Siksi toisekseen kameran noutaja voi aina selittää, että huomasi herkän laitteen kosteassa tilassa juuri sillä hetkellä ja vain aikoi viedä sen turvaan sen omistajan puolesta.
Ei kameraa tietenkään samaan paikkaan mistä kameran löysi vaan aseteltuna niin että se kuvaa kameran entistä piilopaikkaa mistä kuvaaja tietää suorinta tietä mennä sitä kameraa hakemaan.

Jos ei uskalla kysyä asianomaisilta suoraan niin kai joku muu keino syyllisen löytämiseksi on keksittävä vaikka siitä saisi itsekin syytteen.
 

Yhteistyössä