Perheen salakuvaaminen suihkussa

  • Viestiketjun aloittaja Kuvattu
  • Ensimmäinen viesti
Kuvattu
Hei,

Meillä on 5 henkinen perhe, minä avopuoliso, 15v teinipoika, 8- ja 12v tytöt.
Eilen suihkussa ollessani löysin pesukoneesta digikameran. (Kyllä!?! Osoitti kylppärin kulmaan lasin läpi jossa suihku sijaitsee.) En ole kameraa ennen nähnyt meillä kotona ja muistista löytyi kymmeniä videoita minusta ja tytöistä !!

Kamera ja sen muistikortti on nyt minulla mutten ole sanonut perheelle mitään..
Pahinta tässä kaikessa on etten teidä kumpi tämän on tehnyt. Asunko saman katon alla pedofiilin kanssa, en tiedä toivoisinko kameran olevan poikani vaiko mieheni!=!?

Mitä minun pitäisi tehdä?
 
Jos kokeilisit sanoa ns iloisena ja ihmeissäsi että löysit kameran lattialle pudonneena, mitäköhän tässä on? (ihan ku et tietäis mitä sisältää, kuin olisit juuri sen löytänyt) Teet tämän molemmille erikseen ja katsot kumpi ottaa sen itselleen. Todennäköisesti syyllinen koittaa sen jotenkin vaivihkaa "joo tää on mun, mites se tässä olikaan"--->äkkiä salaa kuvia poistelemaan.

Toimisikohan?
 
"huh"
Hui kauhea, ahdistan kuuloinen tilanne. Nyt lyö ihan tyhjää, kai parasta olisi ottaa asia puheeksi miehesi ja poikasi kanssa, tyttöjä EI tilanteesen mukaan. Entä jos jututtaisit ensin poikaasi ja sen jälkeen sitten jatkot riippuen siitä mitä poikasi sanoo. Jos olet varma pojastasi (ettei ole syyllinen) olet vaikean paikan edessä, yhteys sosiaalitoimeen?? Voimia sinulle!
 
-
[QUOTE="Vieras";26287583]Tyhjennä kameran muistikortti ja ota pois päältä. Sitten laitat sen takaisin paikoilleen ja seuraat haukkana kumpi sen sieltä hakee.[/QUOTE]

No ehkä ei lähdetä tyhjentämään mitään muistikortteja. Toihan on poliisiasia, ainakin jos isä on jutun takana.
 
  • Tykkää
Reactions: tiiru ja Mimmar
Toimisin kuitenkin nopeasti.
Kun kameran löytyminen tulee yllätyksenä syylliselle, sen huomaa syyllisestä heti.
Jos syyllinen huomaa, että kamera on hävinnyt, hän osaa valmistautua tulevaan. Tietää, että jossain vaiheessa kamera tulee puheeksi ja osaa ilmeillään esittää, ettei ole tietoinen mistään kamerasta tms.
 
Poika ja mies sohvalle, popparit käteen ja iloisesti ilmoitat että nyt katsotaan uutta kotivideota minkä löysit.
Syyllinen on se joka siinä parhaillaan meinaa tukehtua korneihinsa.
No ei niitä alastomia pikkutyttöjä viitti häpäistä kaikkien silmien edessä.
He tuskin haluavat, että perhe istuutuu sohvalle katsomaan heidän suihkuvideota.
 
Mä kyllä kävisin tutkimassa pojan koneen jos sellainen olisi, sekä sen koneen mitä mies mahdollisesti käyttää. Kyllä ne videot sieltä löytyy vaikka olisi kuinka piilotettuna, jos etsimällä etsii. (jos niitä on uskallettu siirtää koneelle asti)
 
No ei niitä alastomia pikkutyttöjä viitti häpäistä kaikkien silmien edessä.
He tuskin haluavat, että perhe istuutuu sohvalle katsomaan heidän suihkuvideota.
Ne tytöt eivät ole siinä mukana eikä sitä videota tarvitse edes katsoa. Syyllinen kuitenkin tietää mitä siinä videossa on, sen vuoksi paljastaa itsensä reaktiollaan. Syytön istuu mistään tietämättömänä vieressä. Ja jos isä on syyllinen, ei pojan tarvitse saada edes tietää mitä isä on kuvannut.
 
"Mies"
[QUOTE="tata";26287663]Kamera poliisille, niin ottavat siitä sormenjäljet. Mies sen on tehnyt. 15-vuotias poika ei uskaltaisi.[/QUOTE]

Kuulostaa kyllä tasan sellaiselta tempulta jonka 15-v poika voisi tehdä.

nimimerkillä uimarannan pukuhuoneessa oksanreikiä saman ikäisenä kuluttanut.
 
[QUOTE="Mies";26287703]Kuulostaa kyllä tasan sellaiselta tempulta jonka 15-v poika voisi tehdä.

nimimerkillä uimarannan pukuhuoneessa oksanreikiä saman ikäisenä kuluttanut.[/QUOTE]

Mun mielestä on eri asia tiirailla muita tyttöjä tai sitten sisaruksiaan ja äitiään. Vai? :O
 

Yhteistyössä