Perheen nettotulot ja lainan määrä? Galluppia.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Velallinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Meillä vastaavat luvut on kai noin 350 000? ja ehkä 9000?/kk voi olla enemmänkin. Voin sanoa, että korkojen osuus on melkoinen, mutta 2000? lyheneekin laina joka kuukausi vähintään.

Alkuperäinen kirjoittaja jep:
Meillä vastaavat luvut on kai noin 350 000? ja ehkä 9000?/kk voi olla enemmänkin. Voin sanoa, että korkojen osuus on melkoinen, mutta 2000? lyheneekin laina joka kuukausi vähintään.

kauheen isoja tuloja teillä , me ollaan tohon nähden tosi köyhiä...mutta ei meillä oo kyllä lainaakaan.

Alkuperäinen kirjoittaja mie vaan:
Alkuperäinen kirjoittaja jep:

kauheen isoja tuloja teillä , me ollaan tohon nähden tosi köyhiä...mutta ei meillä oo kyllä lainaakaan.

Sano elä muuta.

Siis mitä ihmettä tekee pariskunta joka tienaa NETTONA siis verojen jälkeen 15000e/kk?? Kyllä tossa saa töitä painaa jos meinaa noihin summiin päästä.
En ihan heti usko

miten voi olla tuollaiset tulot,yritysjohtaja,lekuri kenties?!*pähkäilee*Olispa meilläkin..huoh...
Meitä 5 henkinen perhe mies töissä ja itse kotona.n.1990 eskoa kuukaudessa nettotulot ja ei lainaa...

Alkuperäinen kirjoittaja ihmettelen:
Siis mitä ihmettä tekee pariskunta joka tienaa NETTONA siis verojen jälkeen 15000e/kk?? Kyllä tossa saa töitä painaa jos meinaa noihin summiin päästä.
En ihan heti usko

jos jonkun mies täällä sitten tienaa noin hyvin..mutta enpä usko että täällä roikkuu noinhyvin itsetienaavia tähän aikaan päivästä...kun mulla alkaa työt (sngen hyväpalkkainen) niin eipä enää ehdi foorumeilla roikkua ...

luulen ettäkirjoittajalle on tullut yks nolla liikaa kun muuta tekstiä tavaa..

Alkuperäinen kirjoittaja venera:
jos jonkun mies täällä sitten tienaa noin hyvin..mutta enpä usko että täällä roikkuu itsetienaavia tähän aikaan päivästä...kun mulla alkaa työt (sngen hyväpalkkainen) niin eipä enää ehdi foorumeilla roikkua ...

Et oo vissiin kuullut vuorotyöstä. :whistle:

En ihan heti usko

Töitä tehdään ihan helvetisti. että revi siitä. Lomaa kaksi viikkoa vuodessa. Eli yrittäjiä olemme kumpikin. Voin sanoa, ettei kannata olla kateellinen. Tässä ei kuulkaa helpolla pääse.

En ihan heti usko

jos jonkun mies täällä sitten tienaa noin hyvin..mutta enpä usko että täällä roikkuu itsetienaavia tähän aikaan päivästä...kun mulla alkaa työt (sngen hyväpalkkainen) niin eipä enää ehdi foorumeilla roikkua ...

luulen ettäkirjoittajalle on tullut yks nolla liikaa kun muuta tekstiä tavaa..

ellei mies tienaa ja vaimo normipalkkasena....

Alkuperäinen kirjoittaja äsken vastannut:
En ihan heti usko

Töitä tehdään ihan helvetisti. että revi siitä. Lomaa kaksi viikkoa vuodessa. Eli yrittäjiä olemme kumpikin. Voin sanoa, ettei kannata olla kateellinen. Tässä ei kuulkaa helpolla pääse.

Hahaha, vuoden paras vitsi.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Et oo vissiin kuullut vuorotyöstä. :whistle:

Niin ja vielä lisään, silloin kun tein pelkkää päivää, multa loppu joka pv työt klo: 14.00, että hyvinpä pystyisin täällä olemaan.

No ei sihen että tienaa kuussa yli 15 000 välttämättä normaalia pidempiä työpäivä tarvita, riittää kun perii tarpeeksi osakkeita tms. omaisuutta tai on esim. osakas jossain menestyvässä firmassa. Kyllähän näitä Suomessa on, mutta harva heistä viitsii pitää itsestään meteliä.

:laugh: juu vuorotyöllä ei tienaa tuollaisia summia....mutta voihan täällä väittää vaikka mitä..ei perintöjä ja osakkeita sun muuta kai kuukausituloihin lasketa...silloin meilläkin menee rikki tuo kyseinen summa melko helposti....

Yhteistyössä