V
Velallinen
Vieras
Meillä nettotulot siis pääsääntöisesti (ei lomarahat, lisät jne.) 3400 eur ja lainaa n. 113.000 eur.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja jep:Meillä vastaavat luvut on kai noin 350 000? ja ehkä 9000?/kk voi olla enemmänkin. Voin sanoa, että korkojen osuus on melkoinen, mutta 2000? lyheneekin laina joka kuukausi vähintään.
Alkuperäinen kirjoittaja mie vaan:Alkuperäinen kirjoittaja jep:Meillä vastaavat luvut on kai noin 350 000? ja ehkä 9000?/kk voi olla enemmänkin. Voin sanoa, että korkojen osuus on melkoinen, mutta 2000? lyheneekin laina joka kuukausi vähintään.
kauheen isoja tuloja teillä , me ollaan tohon nähden tosi köyhiä...mutta ei meillä oo kyllä lainaakaan.
Alkuperäinen kirjoittaja äippis:Miehen ja mun netot kk:ssa on noin (vaihtelee hiukan) 15000 eur, lainaa talosta ym lainat 151.000 eur, lyhenee pikkuhiljaa mut koko ajan eli kerran kuussa.
Alkuperäinen kirjoittaja ihmettelen:Siis mitä ihmettä tekee pariskunta joka tienaa NETTONA siis verojen jälkeen 15000e/kk?? Kyllä tossa saa töitä painaa jos meinaa noihin summiin päästä.
En ihan heti usko
Alkuperäinen kirjoittaja venera:jos jonkun mies täällä sitten tienaa noin hyvin..mutta enpä usko että täällä roikkuu itsetienaavia tähän aikaan päivästä...kun mulla alkaa työt (sngen hyväpalkkainen) niin eipä enää ehdi foorumeilla roikkua ...
Alkuperäinen kirjoittaja ihmettelen:Siis mitä ihmettä tekee pariskunta joka tienaa NETTONA siis verojen jälkeen 15000e/kk?? Kyllä tossa saa töitä painaa jos meinaa noihin summiin päästä.
En ihan heti usko
Alkuperäinen kirjoittaja venera:Alkuperäinen kirjoittaja ihmettelen:Siis mitä ihmettä tekee pariskunta joka tienaa NETTONA siis verojen jälkeen 15000e/kk?? Kyllä tossa saa töitä painaa jos meinaa noihin summiin päästä.
En ihan heti usko
jos jonkun mies täällä sitten tienaa noin hyvin..mutta enpä usko että täällä roikkuu itsetienaavia tähän aikaan päivästä...kun mulla alkaa työt (sngen hyväpalkkainen) niin eipä enää ehdi foorumeilla roikkua ...
luulen ettäkirjoittajalle on tullut yks nolla liikaa kun muuta tekstiä tavaa..
Alkuperäinen kirjoittaja äsken vastannut:Alkuperäinen kirjoittaja ihmettelen:Siis mitä ihmettä tekee pariskunta joka tienaa NETTONA siis verojen jälkeen 15000e/kk?? Kyllä tossa saa töitä painaa jos meinaa noihin summiin päästä.
En ihan heti usko
Töitä tehdään ihan helvetisti. että revi siitä. Lomaa kaksi viikkoa vuodessa. Eli yrittäjiä olemme kumpikin. Voin sanoa, ettei kannata olla kateellinen. Tässä ei kuulkaa helpolla pääse.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja venera:jos jonkun mies täällä sitten tienaa noin hyvin..mutta enpä usko että täällä roikkuu itsetienaavia tähän aikaan päivästä...kun mulla alkaa työt (sngen hyväpalkkainen) niin eipä enää ehdi foorumeilla roikkua ...
Et oo vissiin kuullut vuorotyöstä.![]()