vieras
Ei varmaan yritä todistaa mitään, vaan kertoa, että normi työssäkäyvä perhe joutuu itse maksamaan asumiskulunsa. Ja se ei ole vähän se.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mitähän sä yrität oikein todistaa tällä? Että olet jollain tavalla parempi ihminen?Alkuperäinen kirjoittaja poikia3:Enhän minä valita. Yritän kertoa sinulle, että moni ihminen joka ei saa asumistukea, vaan maksaa koko asumisensa omasta pussistaan, joutuu asumaan ahtaammin. Ja joutuu mahtumaan pienempiin tiloihin. Ja moni vuokralla asuvakin, vaikka saisikin asumistukea, niin kuin siskoni viiden lapsen kanssa joutuu mahtumaan pienempiin tiloihin.Alkuperäinen kirjoittaja METSOLA:Mä en nyt käsitä mistä sitten valitat.
Sanoinhan ettävVAIKKA olisimme täissä, asuisimme tössä ja maksaisimme tuon 1094e vuokran ITSE.
me ei mahduta pinempään kuin 5h+ keittiö. vasta 2-3 vuoden päästä voidan muuttaa 4h+ keittiö, jos tytö muuttaa omaan asuntoon lukion jälkeen. silloinhan me ei tarvita nin isoa asuntoa. Tää tuntuisi isommalta kjos olis yhdessä kerroksesa,portaiden alal esim on turhaa tilaa jota eimoikin voi hyödyntää.
Me muuten maksamme asumisestamme tällä hetkellä 1580 + 150 euron sähkölasku, joka kuussa (suora sähkölämmitys).