Perheelliset, kuinka usein käytte baarissa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mietin vaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Joskus ennen joulua kävin viimeksi, teatterin jälkeen yhden siiderin juomassa. Yhdessä miehen kanssa oltiin. Edellisen kerran käytiin joku pari vuotta sitten, silloin ennen teatteriin menoa.

Kerran vuodessa aika hyvä keskiarvo. Yleensä silloin on firman pikkujoulut, jonkun synttärit tms. Yhdessä kuljetaan jos päästään.

Noin muutoin yhdessä huvittelua on ehkä kerran kuukaudessa, käydään syömässä, pelaamassa jne. mutta ollaan illaksi kotona eikä tarvita yön yli hoitajia.

1-2krt vuodessa. Nuokaan ei välttämättä mitään baarikäyntejä ole vaan esim. häitä tai muita erityisiä pippaloita. Yhdessä käydään mekin. Baarijuoksut on käyty ennen perhe-elämää. Elokuvissa tai syömässä käydään kyllä välillä.

Joskus käyn parikin kertaa kuukaudessa ja joskus jää parikin kuukautta väliin(itseasiassa ei yleensä koko kuukautta jää väliin...) käydään miehen kanssa erikseen, joskus harvoin yhdessä.

4-8 kertaa vuodessa käydään. Yhdessä ja erikseen. Ihan vaan kavereiden kanssa, tai sitten on jotkut polttarit, tai muut juhlat (esim uusi vuosi). Erikseen käydään myös omien kavereiden kanssa ja sitten tietenkin työpaikan jutut on yleensä omat. Suurin piirtein yhtä paljon molemmat menee erikseen.
Mä ehkä käyn enemmän kavereiden kanssa esim leffassa tai ihan kahvittelemassa, jolloin mies lasten kanssa.

Molemmat muutaman kerran vuodessa, erikseen. Jos yhdessä mennään, niin mua harmittaa, kun mies ei tanssi, tai tanssii jos sanon, mutta ei tykkää. Ja mun "baari"-illat olis parhaimmillaan tanssi-iltoja jonku toisen tanssivan ystävän kanssa, ryyppääminen ei ole mun juttu.

Ja ihannemäärä minulle olisi käydä baarissa pari kertaa viikossa, kun ei tule juuri liikuttua muuten, mutta laiskuus ja kun ei yksin tule lähdetyksi, kun ei ole samanhenkisiä kavereita,. Miestä ei haittais.

Pariin kertaan vuodessa, jos on jotain erityisiä juhlia joihin on kutsuttu. Tosin aina käydään erikseen, koska meillä ei ole lapsille yöhoitajia.

Parhaimpien ystävien kanssa käyn kyllä noin kerran kuussa ulkona syömässä, mutta nuo baareilut on kyllä jäänyt aika erityistapauksiksi nykyään. Mukavuudenhalu pitää poissa kaupungista yöaikaan:)

Minä en ole omasta tahdostani käynyt vielä koskaan baarissa. Mies on käynyt kerran, vuonna 2010 polttareissa. Aika vähän muutenkaan käydään misään, mieluiten istutaan iltaa kotona ystävien kanssa.

Mä käyn ehkä 2-5kertaa vuodessa, mies vähemmän. Yhdessä ei käydä, mies ei tykkää baareista ja mä haluan tavata ystäviä ja tanssia. Yhteiset menot on sit leffassa käyntejä, musakeikkoja yms. Eniten aikaa vietetään ystävien kanssj jonkun kotona, siinä saa lapset lepäämään jos juttua riittää pidemmälle iltaan.

[QUOTE="vieras";27951382]sehän ei tietysti kerro että ootko
viinaan menevä?[/QUOTE]
Juuei, juuri perjantaina join kokonaisen tölkin lonkeroa. Sitä edellisellä kerralla muutama viikko sitten taisin vetäistä oikein rehvakkaasti yhden saunaolusen.

Yhteistyössä