Perheelliset, kuinka usein käytte baarissa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mietin vaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mun mies ei käy kuin kerran vuodessa mut mun käynnit vähän riippuu. Joskus tulee käytyä kerran kuussa pari-kolme kuukautta putkeen,välillä tulee puolen vuoden tai ylikin taukoja. Ja erikseen koska muuten ei lapsille hoitajaa.

Me ei käydä yhdessä baarissa. Mä oon käynyt puolen vuoden aikana 2 kertaa, mies vähän useammin. Kaverin synttärit/tuparit/valmistujaiset/pikkujoulut jne on "hyviä" syitä mennä vaikka joka vkoloppu ja muutenkin toki voi mennä jos siltä tuntuu :)

Käydään ainoastaan tyyliin kavereiden polttareissa sekä työpaikan pikkujouluissa tai muissa työpirskeissä. Ehkä 2 krt vuodessa kumpikin?

Tähän tyyliin on menty jo vuosikaudet, baarijuoksut jäi oikeastaan siellä opiskelijaelämän loppuessa ja työelämään siirtyessä. Kavereiden kanssa saatetaan kyllä istua iltaa, mutta ollaan siis jonkun kotona tai mökillä tms.

Ei olla kumpikaan käyty ai kolmeen vuoteen. Nimenomaan baarissa. Kavereilla ollaan muutaman kerran käyty juhlimassa synttäreitä, polttareita, yms. Yhdessä ja erikseen.

Meillä minä käyn ehkä kerran 5-6 viikossa. Mies puolestaan 1-2 kertaa kuukaudessa. Sen lisäksi joka viikonloppu ainakin toisena päivänä "stobella", mikä siis todellisuudessa tarkoittaa 2-4 tuoppia. Arvannette tykkäänkö.. Mä haluaisin käydä yhdessä, mutta toisaalta, kun en tykkää miehen ryypiskelystä, niin karsin sitten niitä meidän yhteisiä baari-iltoja sen takia, että mies on jo ihan riittävästi käynyt kavereidensa kanssa.

Viimeksi kävin viime syksynä ja sitä edellisestä kerrasta oli 10 vuotta. Mies on käynyt baarissa viimeksi pari vuotta sitten, kaverinsa synttäreillä. Emme kumpikaan harrasta baareja, oluen voi juoda kotonakin.

Ollaan oltu baarissa yhdessä ehkä 2010 viimeksi, silloinkin olin viimeisillään raskaana eli kuskina. Mies käy 2-4 kertaa vuodessa yksin jossain laivalla tai messuilla yms joilla reissuilla ottaa muutaman oluen. Jahka taas lopetan imetyksen niin ehkä muutaman kerran vuodessa otan enempi kuin pari viinilasillista. Me ei oikein olla biletysihmisiä.:D

No viimeksi kun käytiin miehen kanssa yhdessä, siitä on vuosi aikaa. Seuraava kerta hmmm ei tietoakaan, ei varmaan lähivuosina jos ei niin ihme satu että satuttais lapset saamaan jollekin hoitajalle yöksi.

Mies ei käy ollenkaan yksin, mä kävin ennen esikoista muutaman kerran kuussa serkkutytön kanssa, nyt ei kun molemmilla kuopukset on ihan vauvoja.

Yhdessä varmaan käytäs enemmän jos voitais, luultavasti tulevaisuudessa mä käyn jonkun kanssa ehkä, mies ei halua baariin mennä ilman mua eikä kyllä kavereillekkaan ryyppäämään ku kerran vuodessa, "pikkujouluihin" :-D

Mihinkään en ole koskaan kieltäny menemästä mutta eipä tuo mene niin en sano mitään. Mutta ei sitä haittaa jos mä käyn joskus niin ok.

Käyn 3 - 6 kertaa vuodessa. Yleensä on sellaisia, että mut on kutsuttu varta vasten. Jonkun kaverin valmistujaisia, synttäreitä tms. Mies on mukana, jos töiltään pääsee. Mies käy kavereiden kanssa baarissa muutaman kerran vuodessa, yleensä sekin on joku työjuttu, messu tms...

Yhteistyössä