R
"Remu"
Vieras
No onhan se nyt ihan helvetti, jos mies ei saa viikonloppuna muutamaa bisseä vetää varsinkin kun lapsetkin ovat nukkumassa. Kyllä saisi saatana kenkää tuollainen niuhottava ämmä tästä taloudesta!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Jassoo, ettäkö mitäkö ongelmia? Noh voin tässä aikani kuluksi vähän kertoa, että mitä ongelmia täällä tuli. Esim. lattialle kuseksimista, lattialle räkimiseen heräsin satoja kertoja, piti soittaa poliisit paikalle, kun tilanne meni vähän överiksi, lattialle oksentelua, sänkyyn kusemista kymmeniä kertoja sammuneena. Yritystä mennä kuselle lapsen pinnasänkyyn. Emännän herättelyä keskellä yötä, kun tuli asiaa, emännän haukkumista keskiyöllä, ovien paukuttelua yöllä niin, että kaikki herää. Puhelimeen örisemistä, niin, ettei saa nukuttua. Seuraavana aamuna emäntä hoitaa lapset, kun ukko on rentoutunut yöllä, niin ei jaksa nousta ylös. Yöllisiä puheluita kapakasta,kun on naama auki ja pitäis tulla emännän sieltä hakemaan.
Siis tämähän on vielä pientä ja normaalia suomalaiselle. Mutta voin tehdä listaa myös siitä, mitä tapahtuu, kun alkoholismi kehittyy ja ukko aloitteleekin jo päivällä.
Miksi mies ei saisi ottaa alkoholia viikonloppuisin raskaan työviikon päätteeksi? Sen pitäis istua sohvalla kuivin suin ja mennä sinun pillin mukaan? Sairasta ajattelua.
Miksi naisen pitäisi raskaan työviikon jälkeen katsella kännistä örinää ja hoitaa lapsia kun mies ei krapulaltaan ja jurriltaan kykene?
Paitti että lapset ja nainen oli nukkumassa...
Lukisitte kaikki viestit niin ymmärtäisitte paremmin.
Ap, miehesi oli tuollainen jo teidän tutustuessanne. Hälytyskellojen olisi pitänyt soida jo silloin... Minun mieheni ei ryyppää, mutta valvoo muuten aina myöhään ja nukkuu viikonloppuisin klo 12-13 saakka. Niin hän on tehnyt aina ja kun tein lapsen hänen kanssaan, olin varautunut siihen, että sama meno jatkuu ja minä hoidan aina aamuheräämiset arkisin, viikonloppuisi ja lomalla, vaikka molemmat käydään töissä. Joudun erikseen sopimaan, jos haluan joku aamu nukkua, eikä se silloinkaan helppoa ole vaan mies vetkuttelee sängyssä ja lapsi joutuu pyytämään häntä nousemaan. Joskus minua ottaa päähän, mutta minusta sellaisista asioista ei hirveästi voi ottaa pulttia, jotka on tiennyt tai arvannut jo etukäteen. Aikuista ihmistä on vaikea muuttaa. Meillä miehellä on uniapnea, vaikka ei ole juurikaan ylipainoa ja hän on omasta mielestään sen takia aina väsynyt. Minä olen sitä mieltä, että sitä väsymystä helpottaisi se, jos hänellä olisi inhimilliset nukkumaanmenoajat.
Ai kun itsekkin olin tottunut nukkumaan pitkään ennen lapsia. Mites nyt kun lapset heräävät ennen 7. Pitäiskö ne pakottaa nukkumaan 10 koska olen tottunut nukkumaan niin pitkään. Haloo, kyllä nyt jokaisen normaalin aikuisen pitäisi tietää, ettei samaa elämää voi elää kun tulee lapsia. Miksi itse suostut olemaan kynnysmattona?
Olemme puhuneet miehen kanssa vakavasti noin pari kk sitten, puhuin hänelle siis väsymyksestä ja siitä miltä minusta tuntuu kun olen lapsen kanssa 24/7, nukutan, herään monta kertaa yössä ja aamulla nousen ylös. Mies ei osallistu näihin juttuihin ollenkaan. Vaan sillä aikaa kun minä syötän/nukutan yms. Mies istuu perse homeessa sohvalla. Hän ei osoita minkäänlaista intoa edes osallistua näihin juttuihin. Ei koskaan tarjoa apua, vaikka olen monra kertaa kertonut kuinka väsynyt olen. Tuntui ettei hän arvosta minua. Olisi ihanaa jos minäkin saisin joskus vain makoilla sohvalla tekemättä mitään, mutta ei. Tottakai voisin vain lähteä ovesta ja jättää miehen lapsen kanssa, mutta eipä oikein tee mieli jättää lasta hänen kanssaan kun hänellä ei itsellä ole sitä intoa ja oma-aloitteisuutta lastenhoitoon.