No, tottakai on. Vanhemmillahan pitää olla uikkarit päällä, et lapset oppivat uimaan, niin se on tuo minun isompikin oppinut kun olen bikineissä laiturilla maannut vaikken uimassa käykkään. Pienemmän kanssa ollaan vielä hilkulla uimaan oppimisessa ilmeisesti pitäisi olla enemmän uikkarissa. :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja plm:No en mä ymmärrä mitä tekemistä lasten uimaanoppimisella ja vanhempien vaatetuksella on toistensa kanssa.
jos mä olisin vetänyt uikkarit päälle ja mennyt lasten kanssa uimaan, sä olisit nyt tehnyt aloituksen "uimarannalla nähtyä" :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja Huh hellettä:Tänään seurasin perhettä jossa vanhemmat olivat rantsulla vaatteet päällä. Kahlasivat vaatteet päällä vedessä lasten perässä. Laiskuuden huippuja. Miten lapset oppivat edes uimaan?
Kyllä, pienemmät biksut päälle niin eiköhän pienempikin opiAlkuperäinen kirjoittaja Texas Flame:No, tottakai on. Vanhemmillahan pitää olla uikkarit päällä, et lapset oppivat uimaan, niin se on tuo minun isompikin oppinut kun olen bikineissä laiturilla maannut vaikken uimassa käykkään. Pienemmän kanssa ollaan vielä hilkulla uimaan oppimisessa ilmeisesti pitäisi olla enemmän uikkarissa. :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja plm:No en mä ymmärrä mitä tekemistä lasten uimaanoppimisella ja vanhempien vaatetuksella on toistensa kanssa.
Auringoltahan on järkevä suojautua joka tapauksessa. Enkä mä kyllä tajua mitä järkeä mun olis laittaa biksut, kun pitää vahtia montaa lasta, en mä kuitenkaan mihinkään uimaan itse vois mennä.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ehkä ne oli polttanut itsensä auringossa ja pitivät vaatteet suojana.