Ä
äkäinen akka
Vieras
Mikä prkl siinä on kun tuo ukko tekee kaiken aina myöhässä? Laskuista tulee muistutuksia monta kertaa vuodessa, katsasti auton viimeksi viikon myöhässä ja jouduttiin lähtemään matkalle junalla (kun tuli korjattavaa) ja nyt on TAAS Kelankin hakemus myöhässä, isyysraha olis pitänyt hakea jo 16.9.!!!!!!!! Osui just tuo kirje silmiin miehen työpöydällä ja soitin (on työmatkalla) ja "joo, auts, joo, se tais unohtua, no mä hoidan sen..."
Mua NIIIIIIIN raivostuttaa! Tekis perhana mieli iskeä siltä hampaat kurkkuun! Sitten mä typerys kyselen siltä näkemystä että voisinkohan ostaa tuota ja tuota ja tilata sellaisen ja sellaisen remontin kun se perhana pistää rahaa ihan omaan laiskuuttaan menemään ihan tuhkana tuuleen...
En tajua miten se voi mukama työnsä hoitaa niin hirveen hyvin ja täsmällisesti, kuten se ilmeisesti tekeekin. Hiton idiootti....
Mua NIIIIIIIN raivostuttaa! Tekis perhana mieli iskeä siltä hampaat kurkkuun! Sitten mä typerys kyselen siltä näkemystä että voisinkohan ostaa tuota ja tuota ja tilata sellaisen ja sellaisen remontin kun se perhana pistää rahaa ihan omaan laiskuuttaan menemään ihan tuhkana tuuleen...
En tajua miten se voi mukama työnsä hoitaa niin hirveen hyvin ja täsmällisesti, kuten se ilmeisesti tekeekin. Hiton idiootti....