Peräpukamista, apuaa pliiiis

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Eli peräpukamat vaivanneet synnytysten 3 jälkeen, viimeisestä synnytyksestä on jo yli 5 vuotta ja nyt jostain kumman syystä yhtäkkiä tuli iso pukama ja muutamia pieniä ja perse on tosi kipee suomeks sanottuna, kävely tuntuu ja istuminen, arrggh, hain tänään sitä scheriprok mitä lie rasvaa ja olen tiuhaan laittanut,sekä kuumalla vedellä liotin ja paracapsia olen ottanut kipuun. Verta ei tule. Kauanko tota kipua mahtaa pahimmillaan kestää? Onko muita hyviä neuvoja? Tämä on kyllä vihoviimeistä.....viime yönä meni muutama tunti ettei saanu nukuttua, niin ja en kyllä mielelläni menisi ensimmäiseks mihinkään kuristeluun tai muuhun, kun ei vaivaa tosiaan ole ollut moneen vuoten. Jostain luin että olisi yhteyttä light-juomiin noilla pukamilla, mahtaako pitää paikkansa? Kiitos vastauksista jo etukäteen....

en usko tollasiin yhteyksiin. ei ainakaan mun kohdallni.
ekasta oli kipeät pukamat 1kk synnytyksen jälkeen, toisesta puoli vuotta ja kolmannesta tulehtuivat niin pahaksi että olivat karseen kipeet 24h/vrk. mikään voide tms. ei todellakaan auttanut. menin yksityiselle ja ne leikattiin ja elämästä tuli taas elämisen arvoinen!!!!!

pitääköhän tässä sitten ruveta alitajuisesti miettimään tuota leikkausvaihtoehtoa, toivon kuitenkin että menisi vielä ohi, kun aloitin rsvan vasta tänään, mitähän tuo leikkaus yksityisellä maksaa?

ohjeissa sanotaan että koita rasvoilla 2vkoa ja sitt kirurgin juttusille.
ei se loppujen lopuksi ollut paha juttu kun tiesi että pääsee niistä hirveistä tuskista. henkisesti se ehkä otti enemmän vastaan.
maksoi kyllä omaisuuden meinaan 1500e, yksi yö siellä

vastuksista, varsinkin tuo helpotti että 2 viikkoa voipi kokeilla tuota rasvaa......en kyllä käsitä mikä tuon yhtäkkiä aiheutti, stressiä kyllä on ja lääkkeiden takia maha vähän liiankin löysällä, jos jollain vielä kommenttia niin kiitos otetaan vastaan...

tuon vatsan löysyyden takia ne mahdollisesti ovat ärtyneet. oletko istunut jossain kylmässä pitkän aikaa, esim. kylmällä penkillä, kivellä?? ne tekivät ne kipeiksi. eivät ne koskaan sieltä häviä kokonaan, mutta voivat olla rauhallisia jopa monta vuotta, mullakin oli väliä 2. ja 3. jälkeen 4.v ja sen aikaa eivät oireilleet mutta sitten vissiin imetys ja paikallaan istuminen teki kepposet ja tulehtuivat ilkeiksi.
suihkuttele paljon lämpimällä vedellä, ja olo mahd. rauhalliseksi niin jos ne siitä

en ole istunut, muutakun pyörän satulassa ja pyörä kylmässä varastossa, ei ole tullut mieleenkään, että se kylmä saattaa ärsyttää, kiitos tiedosta, niin osaan jatkossa varoa. Yritän suihkutella, olen onneksi muusta syystä sairaslomalla, niin ei tarvi ähkiä töissä...yritän lisätä tuota kävelyä ja vähentää tietokeoneella istumista....

Yhteistyössä