M
*Minttu
Vieras
Hei! Voisiko joku tietävämpi valaista minua. Minulla ei koskaa aiemmin ole ollut minkäänlaisia ongelmia alapäänseudulla, jatkuvaa naisten vaivaa hiivaa lukuunottamatta. Ensimmäisessä raskaudessakaan ei minulla ollut mitään oireita. Nyt toisessa raskaudessa jo heti reilusti ennen puolta väliä etenkin rakastelun jälkeen on alapäässäni järkyttävä painon tunne ja kipu. Tuntuu kuin lapsi työntyisi jo ulos vaikka tästä ei varmasti ole kyse. Myös jalat saattavat hieman krampata ja tuntuu etten voi kuin maata. Nyt parin viime kerran jälkeen huomasin myös että emättimen viereen (ei siis peräaukon vaan emättimen) tulee todella järkyttäviä käsintunnusteltavia paiseita. Paiseet näkyvät myös peilillä katsottaessa. Ovat ikäänkuin emättimen aukon vieressä molemmin puolin mutta selkeästi ihon sisällä niin että tuntuvat ja näkyvät ihon läpi omituisina pullistumina. Olen yrittänyt netistä selvitellä, mutta tuntuu että peräpukamiksi luokitellaan vain peräaukon vieressä olevat patit joista pitäisi myös tulla verta. Minulla ei mitään verenvuotoa ole kertaakaan ollut.
Onko kenelläkään muulla ollut vastaavaa tai saattaisiko joku tietää mistä on kyse. Huolettaa kovasti ja vaiva on todella järkyttävä ja epämiellyttävä, mutta en oikein viitsisi ilman seksiäkään olla ja vaivan epämiellyttävyyden vuoksi en haluaisi siitä suoraan lääkärille mennä...
Onko kenelläkään muulla ollut vastaavaa tai saattaisiko joku tietää mistä on kyse. Huolettaa kovasti ja vaiva on todella järkyttävä ja epämiellyttävä, mutta en oikein viitsisi ilman seksiäkään olla ja vaivan epämiellyttävyyden vuoksi en haluaisi siitä suoraan lääkärille mennä...