Peräpukamat loppuraskaus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja katrinainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

katrinainen

Aktiivinen jäsen
22.07.2007
2 076
0
36
Mulla on rv 36 menossa ja pari viikkoa sitten pullahti ulkoinen (ruma) peräpukama. Hoitanut olen sitä viikon lääkekuurilla ja nyt pesulla ja rasvalla. Pukama ei enää ole kipeä eikä haittaa elämistä. Mutta on ruma. Katoaako tuo koskaan? Esim. Synnytyksen jälkeen vai saanko elää tämän kanssa koko elämän?

Vastaan nyt ärsyttävästi että voi kadota, ja voi olla ettei katoa.

Mutta nuo on taaskin niin tapauskohtaisia. Mulle tuli viimeraskauden loppupuolella peräpukamia, ja katosivat synnytyksen jälkeen, kun taas esim. eräällä läheiselläni ei kadonneet synnytyksen jälkeen, vaan peräpukamat hirtettiin sitten myöhemmin kun jäivät vaivaamaan.

Esimerkkinä nyt tuo.

Minulla ei ole hävinnyt raskauden jälkeen.. mutta minulla se trombosoitui (vai miten se nyt kirjoitetaan). Viikon kipuilun jälkeen se puhkesi ollessani lenkillä. Oli kiva kävellä kolme kilometriä kotiin housut polviin saakka veressä :P ja raskausviikkoja oli tuolloin 36.. esikoisen vaippa pöksyissä hiippailin päivän, ettei housut olisi vereentyneet. :D Pitäisi kai käydä hirttämässä nuo pois, mutta en ole pitänyt kiirettä kun ongelma on vain esteettinen (enkä joka päivä pyllyäni tuijottele)... ja miestä ei haittaa.

Yhteistyössä