Peräaukon palautuminen anaaliseksin jälkeen. Kauanko kestää?

  • Viestiketjun aloittaja "kyllästynyt"
  • Ensimmäinen viesti
Mulla on sama ongelma. Annoin persettä ja mullaki kävi ihan sika kipeää (vaikka oiski liukkaria) ja sen jälkeen paska ei pysyny sisällä ja tuli vetenä pierun mukana pois. Tosi inhottavaa. Ja perse on kipiä monta pv. Vaikka olen pari kertaa antanu persettä, niin enpä ole enää. Mikään muu ei meinaa enää kelvatakkaan. Mikähän siinäki viehättää...
 
Itsehän en ole peppuleikkejä harrastanut erään satunnaisen virheen jälkeen, menin näet ripulissa poikaystäväni kanssa sitä kokeilemaan ja koko satsit rojahtivat sänkyyn ja poikaystäväni lerssin päälle. Tämän jälkeen en ole häneen saanut yhteyttä ja tuntuu että hän suuttui minulle. peppuleikeistä en ole sen koommin uskaltanut edes uneksia...
 
Mulla on sama ongelma. Annoin persettä ja mullaki kävi ihan sika kipeää (vaikka oiski liukkaria) ja sen jälkeen paska ei pysyny sisällä ja tuli vetenä pierun mukana pois. Tosi inhottavaa. Ja perse on kipiä monta pv. Vaikka olen pari kertaa antanu persettä, niin enpä ole enää. Mikään muu ei meinaa enää kelvatakkaan. Mikähän siinäki viehättää...
:LOL:

Hieno asenne sulla. Kyllähän tuosta kuvasta kaikki tutut tunnistaa. Siis miehes ja sun tutut. Miehen kavereilla varmaan hauskaa kun kaverille ei kelpaa enää muu kuin anaali

:LOL: :LOL:
 
vierailija
Voi olla ettei palaudu koskaan, kun sulkijalihas on venynyt ja löystynyt tarpeeksi kauan.
Syntyy ulosteinkontinenssi, jolloin kakka valuu ulos omia aikojaan. Sitten ei auta kuin ruveta käyttämään vaippoja.
 
Volvo V40
Peppuseksi on aivan uskomattoman ihanaa harrassettuna rauhallisesti ja yhteisesti sovittuna. Sperman tulo suoleen on aivan ihana kokemus, tuntuu kuin lämmin aalto. Itselläni ei ole ollut myöhempiä huonoja tunteita, joskus liikkeellelähdettäessä jopa tuntien jälkeen pieni spermavaluma muistuttaa kiihkeästä hekestä.
 
vierailija
Tuli sitten tuotakin kokeiltua 4 päivää sitten. Perse vieläkin kipeä ja paska meinaa livahdella housuihin. Pierettää jatkuvasti, mutta em. syystä pierut tulee ns. varren kanssa.

Kauanko perseseksistä toipuminen oikein kestää ? JA kyllä, oli liukkaria yms.
Selkeästi anaalisi lihakset ovat venähtäneet koska olette harrastaneet liian kovia otteita liian nopeasti. Peräaukko on lihas(tai paremminkin siihen on yhteydessä paljon lihaksia, lantionpohjanlihakset, yms.) joka voi venähtää jos edetään liian nopeasti rajunpaan nussimiseen.

Ei sitä kannata antaa rynkytettäväksi miten vain(ellei halua joutua sairaalaan) ja jos se tuntuu kivuliaalta eikä nautinnolliselta niin silloin pitää hidastaa tahtia kunnes se ei enää satu tai lopettaa anaaliseksin harrastaminen kokonaan
 

Yhteistyössä