Penkkipunnerruksesta tietävät!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja She-na:
Joo tottahan toki se kaikki lasketaan mikä käsien varassa on! Ihanaa hommaa muuten! :D

Aivan huippua touhua kyl, mut mietin vaan, ku on 10kg tanko, ni on vähä eri 35kg vai 45kg;)

Ja äärettömän nopeita tuloksiaki tuo ihan kokonaisvaltasesti, ku lyhyessä ajassa oon alkanu saamaan kaks leukaa, ku ennen en saanu ruhoa nostettua yhtään.

Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Aivan huippua touhua kyl, mut mietin vaan, ku on 10kg tanko, ni on vähä eri 35kg vai 45kg;)

Ja äärettömän nopeita tuloksiaki tuo ihan kokonaisvaltasesti, ku lyhyessä ajassa oon alkanu saamaan kaks leukaa, ku ennen en saanu ruhoa nostettua yhtään.

Mie en saa yhtäkään leukaa, en sitten kirveelläkään! :ashamed: Nyt aattelin alkaa niitä harjotteleen, kun leuanvetotankokin löytyy.
Muista lämmittely ennen sitä penkkiyritystä! Mullakin on aikomus kokeilla nouseeko oman painon verran, voimat vähän huvenneet dieetillä.. :/

Ku testaan tuota "enkkaa", ni teen sen ennen reeniä, jollon on keho lämmitelty(pienillä painoilla veri kiertoon).

Mäki ostin leuanvetotangon ihan treenin monipuolistamista ajatellen, mut siihen on matkaa, ett sarjoja vois tehä;). Mut tehokkaasti ottaa rintoihin, ku "pumppaa" tangolla.

Mä en taida ihan omaan painoa saada ylös, ku pitäis painoa saada alas 64kg johonki 50kg hujakoille, jollon pelkäisin myös lihasten hävinneen.

Mun paino on nyt 55 ja helmikuussa nousi penkistä juurikin 55. Joskus vuosia sitten meni 70, enpä tiiä onnistuuko vielä joskus..
Ei ne lihakset kokonaan häviä maltillisella dieetillä! :)

Yhteistyössä