Penispumppu toi iloa minulle

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tyytyväinen emäntä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Leena:
Alkuperäinen kirjoittaja Jessus sentään!:
Tällä palstalla taitaa kirjoitella aika vanhoja heeboja... Penispumppu, voi hyvänen aika.

Ei me mitään vanhoja olla, se pumppu tuo paljon lisää leikkimieltä makuuhuoneeseen.Ja on se niin ihanaa kun saa välillä isoa kalua.Kannattaisi koettaa, niin eipähän tule mitään rajoitteisia kommentteja.

Taisit kyllä kirjoittaa jossakin ketjussa, että miehesi on yli 40 vuotias, eli olette te ainakin vanhahkoja, jos nyt ette ihan vanhoja sentään... Vai oletko itse selkeästi nuorempi?

Olen aina treenannut myös kikkeliä ja tulokset puhukoon puolestaan. Sama rasvaprosentti n. 11 % ja kahdessa vuodessa kikkelintreenausta 5-7 krt viikko pumpulla ja painoilla: pituus ennen 18 cm -> 22 cm ympärysmitta ennen 13,5 cm -> 15,5 cm.
Ja 22 on jättipeniksen raja, eli löytyy yhdeltä noin 100 000 jannusta.

Alkuperäinen kirjoittaja Vehkapalmu:
Alkuperäinen kirjoittaja tyytyväinen emäntä:
Mun ukko osti tuon pumpun ja onhan siitä iloa ollut. Ensin mies pumppaa sillä katsoessaan kun poseeraan ja esittelen paikkojani, tai sitten olemme 69:ssä, mies nuolee mua ja minä pumppaan ukkoa ja välillä nuolen. Kalu pitenee ja paksunee mahtaviin mittoihin, ja sitten laitan penisrenkaan juureen ja saan jumalattoman isoa heppiä. Ihanaa!

Tästä ketjusta sai oiekasti päivän parhaat naurut! Siis tekeekö joku oikeasti noin? Minä olen luullut, että penispumput kuuluvat vain elähtäneiden miesstrippareiden kuten Mr Lothar, rekvisiittaan tai sitten niit'ä käyttävät miehet, joilla on kompleksi peniksensä koosta...
Katso nyt mitä vain chippendales-ukkoa ja vastaavia niin jokainen pumppaa penispumpulla päivittäin ja varsinkin ennen esiintymistä. Sitten se peniksen alle pantava penisrengas puolistondiksessa olevan pumpatun kalun alle katsojilta piiloon ja kalu näyttää isolta.

Niin no silloin...Minusta se vaan olisi parempi siinäkin tapauksessa olla ilman sitäkään leikkikalua. =)

Tuli noista leikkikaluista mieleen.
Kun meidän ikäluokalla ei ollut lapsenakaan kovin montaa leikkikalua, kuten nuoremmilla ikäluokilla on ollut. Ainakin huomattavasti enemmän. Niin pitääkö heillä olla myös aikuisena monenlaisia leluja, eli kaikenlaisia härveleitä? =)

Alkuperäinen kirjoittaja komekymppinen...:
Alkuperäinen kirjoittaja Jessus sentään!:
Tällä palstalla taitaa kirjoitella aika vanhoja heeboja... Penispumppu, voi hyvänen aika.

Ei me mitään vanhoja olla, se pumppu tuo paljon lisää leikkimieltä makuuhuoneeseen.Ja on se niin ihanaa kun saa välillä isoa kalua.Kannattaisi koettaa, niin eipähän tule mitään rajoitteisia kommentteja.

Taisit kyllä kirjoittaa jossakin ketjussa, että miehesi on yli 40 vuotias, eli olette te ainakin vanhahkoja, jos nyt ette ihan vanhoja sentään... Vai oletko itse selkeästi nuorempi?

Kyllä olen.Olen 32v.

En minä sanoisi että se vaikuttaa aikuisena seksi lelujen hankintaan, jos lapsena on ollut paljon leluja.Eihän niitä ole ennen ollut edes tarjollakaan...ja olisiko sen aikainen väestö uskaltanut niitä edes hankkia?

Olemme kenties kokeilunhaluisempia ja rohkeampia?

Uusimmat

Kuumimmat

Yhteistyössä