Peniksen koon merkitys

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja NeitoQ
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

NeitoQ

Vieras
40:sellä isokullisella miehellä voi olla käsitys, että EI HÄN VOI KETÄÄN SATUTTAA KALULLAAN.

Eikö ole jännä että tällainen urbaanilegenda on sallittu jättää elämään, että mitä isompi, sen parempi naisen nautinnon kannalta? Eikä ole - sehän oikeasti voi sattua jo sisään työnnettäessä (jos ei ole kyllin märkä) ja sitten eri asennot, joita olisi ah niin ihana kokeilla, mutta kun

SE ISOKULLINEN MIES EI TIEDÄ ETTÄ KOHDUNKAULAN HAAVAUMAT TIETÄVÄT PITKÄLLÄ TÄHTÄIMELLÄ SYÖVÄN ESIASTETTA.

En tiedä sitten, onko se tarkoituskin, satuttaa.

Voisikovatkohan isät kertoa pojilleen asiasta? Että naisen emätin on varoen käsiteltävä, vaikka raju nainti on joskus *niin herkullinen asia että sitä polvillaan rukoilisi että pane pane pane mua* mutta siis JOS miehen kalu osuu naisen kohdunkaulaan niin pitkällä tähtäimellä siitä voi seurata naiselle syöpä?

Ja miehet, tunnettehan te sen kohdunkaulan kun kalu osuu siihen? Please, sitä ei saa hangata rikki. Muuten saattaa vaimon kuolintodistuksessa lukea 'adenocarsinoma....'....

Alkuperäinen kirjoittaja NeitoQ:
40:sellä isokullisella miehellä voi olla käsitys, että EI HÄN VOI KETÄÄN SATUTTAA KALULLAAN.

Eikö ole jännä että tällainen urbaanilegenda on sallittu jättää elämään, että mitä isompi, sen parempi naisen nautinnon kannalta? Eikä ole - sehän oikeasti voi sattua jo sisään työnnettäessä (jos ei ole kyllin märkä) ja sitten eri asennot, joita olisi ah niin ihana kokeilla, mutta kun

SE ISOKULLINEN MIES EI TIEDÄ ETTÄ KOHDUNKAULAN HAAVAUMAT TIETÄVÄT PITKÄLLÄ TÄHTÄIMELLÄ SYÖVÄN ESIASTETTA.

Voisikovatkohan isät kertoa pojilleen asiasta? Että naisen emätin on varoen käsiteltävä, vaikka raju nainti on joskus *niin herkullinen asia että sitä polvillaan rukoilisi että pane pane pane mua* mutta siis JOS miehen kalu osuu naisen kohdunkaulaan niin pitkällä tähtäimellä siitä voi seurata naiselle syöpä?

Ja miehet, tunnettehan te sen kohdunkaulan kun kalu osuu siihen? Please, sitä ei saa hangata rikki. Muuten saattaa vaimon kuolintodistuksessa lukea 'adenocarsinoma....'....

ketä taas ei.
Se, että jos yhtä neitiä isolla paneminen koskee, ei suinkaan tarkoita sitä, että se kaikkia sattuu.
Muutenhan näistä isomunaisista ei olisi näin huutava pula.

Alkuperäinen kirjoittaja Niin:
ketä taas ei.
Se, että jos yhtä neitiä isolla paneminen koskee, ei suinkaan tarkoita sitä, että se kaikkia sattuu.

Ei hemmetti, minkä ikäiset jaksaa jauhaa kalun koosta?

Alkuperäinen kirjoittaja mies33:
Alkuperäinen kirjoittaja Niin:
ketä taas ei.

Ei hemmetti, minkä ikäiset jaksaa jauhaa kalun koosta?

Kaikille miehille vaan ei tietääkseni ole selvää, että kalulla voi myös satuttaa; vai onko sinun kaveripiirissäsi tällaisesta asiasta keskusteltu? Vai puhutteko vaan, että panin sitä ja sitä ja oli niin ja niin tiukka ja hyvä pano? Vai mitä? Oletteko niin diskreettejä, ettette edes poikaporukassa puhu mitään - en usko.

Eikä minuakaan neitiä ole onnistunut kuin yksi mies satuttamaan; tosin ei niitä miehiä ole ollut edes kymmentä.

Monenko miehen puoliso käy gynekologilla poltattamassa kohdunkaulan haavaumia? Tiedätkö, mies, mistä se suurimmalla todennäköisyydellä johtuu? Rajusta nainnista, jossa sinun kalusi on hinkannut haavaumia rakkaasi sisälle. Onko tällainen J A U H A M I N E N turhaa? Minusta tämä on ennemminkin kansalaistietoa.

Uusi ketju tästä koon merkityksestä... Kuinka siitäkin jaksetaan loputtomiin jauhaa?? Eikö se nyt ole niin että se on makuasia? Jotkut tykkää pienistä, jotkut suurista ja jotkut taas ei ihan oikeasti välitä koosta paskaakaan!

Niin, ja jotkut tykkää vaikka vähän sattuukin! ;)

Uusi ketju tästä koon merkityksestä... Kuinka siitäkin jaksetaan loputtomiin jauhaa?? Eikö se nyt ole niin että se on makuasia? Jotkut tykkää pienistä, jotkut suurista ja jotkut taas ei ihan oikeasti välitä koosta paskaakaan!

Alkuperäinen kirjoittaja Tytönkloppi:

"Tytönkloppi" vähättele kohdunkaulan haavoille nussimista !!!
Tässä on useampi nimimerkki todennut, että se elämää suurempi ongelma. Tosin tähän ikään en ole vielä kuullut, että joku olis käynyt gynellä polttamassa mitään nussimalla saatuja haavoja.

No nytpä kuulit. Luuletko, että tuosta ollaan muille huutelemassa. Useimmissa tapauksissa lievempi haavauma/nirhauma paranaa viikon levolla, mutta ainakin pari kertaa vaimonkin kohdunkaulanhaavaumaa on jouduttu polttamaan. Näiden kokemusten jälkeen mieskin oppii kyllä varomaan.

Voi voi, 'nussimishaavat' ovat niiiiiin yleisiä: esim. alla selitetään vähän:
http://www.femeda.fi/index.php?page=32

Kohdunkaula
Kohdunkaula on kohdun alaosa, joka yhdistää kohdun rungon ja emättimen.

Kolposkopia (kohdunsuun ja emättimen tähystys)
Kohdunkaulan irtosolu- eli papa-näytettä käytetään kohdunkaulan syövän esiasteiden havaitsemiseen ja hoitamiseen. Kun papa on poikkeava, näytteen tutkinut erikoislääkäri antaa yleensä suosituksen jatkotoimenpiteistä.

Kolposkopialla eli kohdunsuun ja emättimen tähystyksellä varmistetaan papassa todetun solumuutoksen laatu ja paikka ja otetaan kohdistetusti koepalat mikroskooppista tutkimusta varten. Samassa yhteydessä voidaan tehdä sähkösilmukka- eli loop-hoito, jolla muutosalue kohdunkaulasta saadaan kokonaan poistetuksi ja lähetetään näytteeksi tarkempaa tutkimusta varten.

Sähkösilmukkahoito on hyvin lyhytkestoinen, paikallispuudutuksessa tehtävä toimenpide, joka ei yleensä vaadi sairaslomaa. Hoidon jälkeen yhdyntä, ammekylpy, uinti ja tamponin käyttö on kielletty neljän viikon ajan. Kertahoidon jälkeen on hoitotulos täydellinen yli 90 %:ssa tapauksista. Mikroskooppisen tutkimuksen tuloksen saamme viikon kuluessa. Kolposkopian yhteydessä teemme myös ultraäänitutkimuksen kohdun runko-osan ja munasarjojen tutkimiseksi ja otamme tarvittaessa näytteen kohtuontelon limakalvolta.

Minulle. Ex-poikaystävän kanssa kun tykkäsimme panna lujaa ja takaa. Ei sillä tyypillä oikeastaan ollut edes iso, mutta kun tarpeeksi työnsi vielä vastaan pyllyä kiihkossaan, niin kyllähän gynekologi-täti tykkäsi...

Tästä syystä muuten jotenkin hävettää mennä gynelle; hän näkee aika pitkälle ihmisten seksimieltymykset sisätutkimuksessaan. Siinä sitten hymistelet, että ai jaa, vai että on haavaumia, noh, tuota öööhh, noh, katsotaan, parantuvatko itsestään (niin kuin muka et tietäisi, mistä ne tulevat). : )

Minulle. Ex-poikaystävän kanssa kun tykkäsimme panna lujaa ja takaa. Ei sillä tyypillä oikeastaan ollut edes iso, mutta kun tarpeeksi työnsi vielä vastaan pyllyä kiihkossaan, niin kyllähän gynekologi-täti tykkäsi...

No niin siinä se tuli...Ei ollut edes iso ja itse tykkäät panna lujaa ja takaa. Mitä sitte haukut täälä miehiä jotka eivät ymmärrä olla tökkimätä naisen kohdunkaulaa? Valistaisit heitä jo sielä sängyssä sen sijaan että täällä valitat kun olet itse tykännyt rajusta dogi-style panosta. Olen mäkin täysin tietoinen siitä ette niitä haavaumia voi tulla, mutta jos sängyssä jo tuntuu siltä että nyt on meno liian rajua, niin tottakai sanon sen miehelle siinä paikassa!

Eikö tuo otsikko "peniksen koon merkitys" ole tälle keskustelulle hieman väärä, jos ei sillä sun rajulla panolla ollut edes iso? Ja eikö tässä keskustella enemmän just niistä haavaumista, joita tosin voi tulla keskikokoisesta kalustakin. Riippuu vähän pimpsan koosta myös tämä asia...

Hei, tytönkloppi, en minä hauku ketään. Koetan vaan valistaa täällä, kun en ole älynnyt sitä livenä tehdä. Yleensä haukun ihmisiä harvoin, todella harvoin, sillä se ei kuulu tyyliini. Pahoittelen, jos olen antanut sen vaikutelman.

Hei, tytönkloppi, en minä hauku ketään. Koetan vaan valistaa täällä, kun en ole älynnyt sitä livenä tehdä. Yleensä haukun ihmisiä harvoin, todella harvoin, sillä se ei kuulu tyyliini. Pahoittelen, jos olen antanut sen vaikutelman.

Mä kun tulen avannosta, niin mulla on silloin 40 cm pitkä pippeli ja juhlakunnossa se on sitten pikkasen pidempi...;), niin mitä helvettiä mun pippelillä on tekemistä sun haavojen kanssa?

kohdunsuun haavauma olisi yleisempi tauti, jos se jokaiselle nussimalla tulisi ?
Veikkaan, että tässä nyt muutama herkkä yksilö, jotka eivät ymmärrä, että ei se kaikkia koske ja satu ja haavoita.
Iät ja ajat on panu niin, että karvat pöllyää ja aitaa kaatuu, mutta mitään haavoja ei ole tullut.
Varmistin tuossa asian vielä eräältä todella juhlavakulliselta kaverilta ja hänen vaimoaan ei ikinä ole paikattu kohdunkaulasta, vaikka pantu on eestä ja takaa, rajusti ja vielä rajummin. Ja pohjaan kuulemma tapaa, että siitä ei ole kysymys. Kaveri on jättimulkkunsa takia kysytty myös vieraissa lakanoissa, eikä sieltäkään ole tullut reklamaatiooita:-)) Pelkästään kehuja ja tervetulontoivotuksia.

Mitä helev* täällä taas jauhetaan. Jos sulla on kohdunkaulassa todettu soluMUUTOKSIA niin gyne on hoitanut niitä? Ainakan ei tuo laittamasi linkki&teksti liity mitenkään mihinkään epämääräisiin haavaumiin kohdunaukon suulla.
Se mies on tartuttanu suhun kondylooman ja täts it.

Ja joo, isolla ku painetaan niin kyllähän se käy KIPEÄÄ sillon voi toppuutella menoja ettei tarvi ihan riekaleina olla...
En kyllä ihan uskois tuohon sun haavauma-teoriaan....

Ja mitä helvetin väliä mitä joku GYNE ajattelee seksimieltymyksistä, eikö ois sunkin kohdun paras etu että sanoisit suoraan mitä touhuatte.

hmph.

Aivan, se kai riippuu pillun mallista ja kohdun asennosta siellä. Jos jatkuvasti hinkataan yhtä kohtaa, niin kyllähän siinä solut muuttuu. Ajattelepa vaikka jos on jokin kohta ihossa ja raavit sitä 30 vuotta, niin taatusti siihen tulee jonkinasteisia solumuutoksia - ja iho nyt sentään on hieman paksumpi kuin kohdun limakalvo.

Eli yksilöllisiä ollaan. Toisen muna sopii toisen pilluun kuin nakutettu ja toiselle se tekee kutaa mutta piru vieköön hankaa sitä samperin kohdunkaulaa ja sitten on haavaumia. Ne ovat eri asia kuin kondyloomat. Toki kondylooma VOI aiheuttaa kohdunkaulan haavaumia. Ja minulla ei ole mitään seksitauteja, thank God.

Viittaan esim.

http://www.kaypahoito.fi/kh/kaypahoito?suositus=kht00051

tai sitten erään naisen kertomaa: kirjoittakaa googlen hakukenttään 'kohdunkaulan haavauma' niin pitäisi tulla ensimmäisenä keskustelun suomi24:stä aiheesta

Kylla se voi olla todella kivuliasta joskus isomman tyypin kanssa. Itsellani on kokemusta yhden aarimmaisen ison kanssa, ja olin aivan rikki usein, haavaumia, todella kivuliaita kohtia siella taalla, ja se todella sattuu kun se osuu sinne kohdunkaulaan... Vaikka me emme koskaan mitaan vakivaltaisen rajua harrastaneetkaan...

Aivan, se kai riippuu pillun mallista ja kohdun asennosta siellä. Jos jatkuvasti hinkataan yhtä kohtaa, niin kyllähän siinä solut muuttuu. Ajattelepa vaikka jos on jokin kohta ihossa ja raavit sitä 30 vuotta, niin taatusti siihen tulee jonkinasteisia solumuutoksia - ja iho nyt sentään on hieman paksumpi kuin kohdun limakalvo.

Eli yksilöllisiä ollaan. Toisen muna sopii toisen pilluun kuin nakutettu ja toiselle se tekee kutaa mutta piru vieköön hankaa sitä samperin kohdunkaulaa ja sitten on haavaumia.

Eli koska et osannut/ halunnut vastata kysymykseeni, niin vstaan itse itselleni, että koko ketjussa on alunperin väärin laitettu otsikko! Ja varmuuden vuoksi asiasta on pitänyt avata vielä 100 aloitusta! Perkele, että vituttaa tuollainen isomunaisten panettelu!

Toiset tahtoo panetella sen koon merkitystä ja toiset taas väittävät, että pieni ei tahdo tuntua tarpeeksi ja, että isolla on kyllä kysyntää. No kukin pitää siitä, mistä tykkää. Empiiristen tutkimusten jälkeen olen huomannut, että tytöt eivät niinkään korosta sitä pituutta. Eli sillä ei ole ninkään merkitystä. Enemmän ovat puhuneet sen puolesta, että paksuutta saisi olla kunnolla. Mitenkä on? Jos on paksuutta, mutta ei pituutta niin sitten ei pitäisi tulla niitä haavaumaongelmia.

Hei tuossahan muuten voi olla ideaa; tosin kokeilu voisi olla hankalaa - mistä löydät kaksi miestä, joista toisella on iso ja pitkä kalu ja toisella iso ja paksu muttei pitkä kalu ja vielä kuksit molempien kanssa peräkkäin ja analysoit tuloksen ja sanot HEUREKA tämä lyhyt ja paksu oli parempi? Minä en ehkä kuitenkaan taitaisi 3somea ruveta testaamaan edes tieteen nimessä, vaikka voisihan se olla kivaa. [Tai ehkä voisin, mutta 2n+1m kiitos.]

Mutta minun veikkaukseni on, että minuun tepsisi paremmin lyhyempi ja paksumpi. Mmmmm. Oikeastaan sellaista kun saisi kokeilla niin olisipa kesäpäivä parhaimmillaan. Vaan tyhjästä on paha nyhjästä.

Yhteistyössä